Chunin sınavı başlaması üzerinden iki gün geçmişti ve herkes eski sarışın gerçek yüzünü görmüştü. Naruto gücü duyanlar ve olan değişiklik yüzünden bütün köy iblis gücü artını düşündüler.
Klan liderleri ve sivil meclisi konsey odasında onu çağırdı . Onu almaya gelen anbu ken disiydi " kızıl tilki " konsey odası elerindeki en güçlü olorak onu yolamıştı ve naruto önlerinde içeker kendi evinde gidip klon yaparak yer değiştir ve konsey odasına geçer.
Kızıl tilki odadan ayrılır gibi yapar ve dışarda dumana dönüşür ve içerde Naruto soğuk gözlerle herkes bakar.
Naruto: beki bu sever ne yaptım? " sakince söyler.
Danzo : ne yaptığını biliyorsun iblis , bunda zaman bizi kandırdın ve şimdi bir klan varisine saldırdın ve uchiha-sama tehtit etin " öfkeyle söyler.
Naruto: hmm yani suçlumuyum ? " dalga geçerek söyler .
Sivil mevlid-i ona nefretle bakar.
Hamura : iblis bildiğim neler var?" Sinirle sorar.
Naruto: bir çok şey mesela bütün anbu kimliği ve kök anbu gizli bölgelerini " yanıtlar .
Danzo ve herkes şok olmuştu anbu'ların kim oldukları sadece birkaç kişi bilebilirdi.
Danzo :( çok kötü)" öfkeyle düşünür.
Naruto: peki öyleyse ne beni köydeki atıyorsunuz?" Meraklar sorar .
Sivil üyesi: evet iblisin köyden atanması ve bildiği her şeyi uchiha-sama öğreteceksin " gülümseyerek söyler.
Hiruzen: bunu yapam sınız!" Öfkeyle söyler .
Naruto : sakın hokage-sama " soğuk şekilde söyler.
Hiruzen üzgün hisetsede oylama sonucu naruto sürülme kabul görülür.
Danzo: iblis eğer kök katılırsan köyde kalmana izin verilecek tabi-" bitiremedi çünkü naruto onu böldü.
Naruto: hehehehehe citen kök katılmak neden işteyim. Siz aptalar eher benim atarsanız köyün jinchuuriki'si kaybeder siniz . Sizce diğer köyler bu avataji kulanmazmı hemde köyle ilgili bir-çok sırı diğer köylere duyurmamı istemiyorsanız? " söyledikten sonra deli gibi gülmeye devam eder.
Sivil meclisi dişlerini gıcırdarken klan liderleri bunu beklemiyordu.
Naruto: ayrıca sizin söz geliniz yok , burda sadece shinobiler oy verebilir sizler emekli olunca bu haki kaybetiniz yani olan oylamada ben burda kalıyorum ve hiç bir boka birşey öğretmiyorum ayrıca aptal kök katılmıyorum " korkuc derecede gülerek söyler.
Sıvıler bu cevap konusunda öfkeliydi ve hiruzen naruto bu huyu görünce korkmuştu.
Danzo: YETER IBLIS BIZIMLE BÖYLE KONUŞMAK HAKIN YOK " öfkeyle söyler.
Naruto ona haber ve sharingan etkin yapar.
Naruto : gerçekten Mi? Afedersin ama beni küçümseme bence unutma kyuub mührü zayıf ve eğer beni öfkelendirir sen bizde sizi öldürürüz " nefretle söyler.
Naruto devam edecekti aba kyuub onunla yerdeğiş tirmek ister.
Kyuub: hehehe aptalar eher veledi nefreti beni beslediniz , ona verdiniz hicbir darbe yada yara hissetmedim sadece ona verdiniz bense içerde herşeyi izledim şimdi eğer ölmek istemiyorsan özelikle sen hiruzen naruto haki olan herşeyi verecektin ve uchiha klan bütün bilgileri dahil olmak üzere onu rahat bırakacak sınız yada ben 12 yıl önce işime devam ederim zaten artık sızı koruyacak bir minato yok " korkuc bir gülümsemeyle söyler
Bütün oda donmuş haldeydi kyuub söyledikleri ve onu hiç verdikleri duyunca iyice korkmuşlardı. Naruto koyltrolu geti alır.
Naruto: hehehe duydunuz işte kyuub isterse bedenimi alabilir hata dışarı çıka bilir. Yani cevap şu o artık mühürlü değil hehehe eğer bizi sınır ederseniz ne olacağı beli " deki gibi geldikten sonra odadan ayrılır.
Herkes ne yayacağı düşünürken hiruzen bakan danzo ona sorar .
Danzo: başımıza bütün bunları sen açtın hokage " öfkeyle söyler
Hiruzen : benim hiç suçun yok size 12 yıl öncede söyledim onu normal bir yasam verir sek herkes mutlu olacağı söylemiştim ama siz beni dinlemediniz ve kyuub olan öfkenizi ondan çınardınız şimdi bunu benim suçun gibi gösteriyorsun " öfkeyle cevaplar.
Danzo koltuğuna geri oturur ve herkes olacakları düşünür.
Hamura : o zaman ne önerirsin?" Ona bakar .
Hiruzen : kyuub duydunuz eğer istediklerini verirsek köyü rahat bırakacak " cevaplar.
Sivil üyesi: iblise uchiha-sama ayıt olan bilgileri veremeyiz " sinirle söyler.
Hiruzen : teknik olorak naruto o klanda sadece kendi hakini alacak ve sasuke zaten hiç birini çalıştığı görmedim ayrıca naruto uzumaki ve uchiha klan şu anda yeni lider olorak atıyorum, buna karşı çıkan varsa elini kaldırsın " cevaplar .
Klan liderleri oyu vermez ve sıvıler onu köyden ona karşı oy verir.
Hiruzen : üzgünüm ana naruto zaten söylemişti sizlerin emekli shinobol olduğunuz için bunu yapmanız saçma " cevaplar.
Sıvıler öfkelenir ve hiruzen cevaplar.
Hiruzen : o zaman karar verildi uchiha ve uzumaki klan yeni lideri Naruto ve artık ona iblis denmesi ve ona karşı asla sebebsiz yere suçlamalar yapılmayacak artık " söyler ve toplantıyı bitirir .
======================================