son aşama ve istilağ

214 14 4
                                    

Karin uyan masında bu tags üç gün geçti ve iki uzumaki iyi anlaştılar hata fazla bile . Naruto ona klan tarihi anlatı ve ons bir kaç mühür yapmayı öğretmeye çalıştı ama katon yeni başlıyordu .

Ilk bir kaç sever yaptığı mühür patladı ve naruto ona nasıl yapması gerektiği öğreti.  30 sever başardı ve karin heycanla ona sarıldı olmadığı mühürü ve onun zaferindeydi.

Naruto sarılmaya karşılık versede biraz sonra ikisi hangi bozisyonda olduklarını fark ederler ve ikisi hemen ayrılırlar.  Biraz sesizlik olur . Sonra naruto citileşir ve onu tebrik eder .

Sonraki gün ise chunin sınavı son aşaması vardı bu yüzden naruto karının uyardı ne duyarsa duysun evden çıkmaması gerektiği söyledi.  Karin ilk başta anlamasada naruto ne kadar çıtı olduğu görür .

Son günlerde Naruto onu tamamen ısırık izlerini yok eden bir mühür koyar böylece kötü düşüncelerini silerdi.  Karin mutluydu o yaraların girmesi ve bunu ona borçluydu .

Içinde tuhaf hissetmişti ve kalbi ona karşı ısınıyordu. Son günde naruto çıkmadan önce onu hatırlatır . Sonra onu alnında öper ve karin onu gidişini izlerken akşam için plan yapmaya başlar.

Naruto yolda gidiyordu ve üstünde siyah bir ceket , koyu pantolon ve beyaz bir gömlek giyirdu.  Yolda devam eder ve insanları yakmaz . Onu artık canavar olorak görme selerde artık o klan varisiydi ve bu onu peşindeki hayran grubuydu .

Onlarda kurtulmak kolaydı, ondan sonra arenaya erken girer ve Hokage kılasik konuşmasını yapar ama naruto onu takmaz bile .

Hayate :neji hyuga ve naruto uzumaki-uchiha dışındakiler gitsin lütfen " yanıtlar

Hayate : beki katılımcılar kalıyor ve diğer leri çıkıyor " onlara bakar.

Neji:iki klan varisi oldun benden güçlü oldu bu düşünme " küstah.

Naruto: efendim ?" Elinde bir kitab okuyarak söyler.

Neji : BENI GÖRMEZDEN GELME" öfkeyle söyler ve byakugan acar.

Naruto "( başlıyoruz)"soğuk olorak düşünür .

Hayate : başla " kenara çekilir.

Neji ona vurmak için yaklaşır ama byakugan bile görmediği bir yumruğa yenilir . Ne olduğu anlamadan naruto tarafında duvara fırlatılır ve onu hızlı ve acı veren vuruşlarla vurmaya başlar.

Naruto : istersen peset " umursamasan söyler

Neji : asla " acıyla söyler.

Naruto : sen istedin " hızla iki klon yapar ve  bir el hamlesi yaparlar ve yere dokunur. " earth wall / magma floor " iki klon söyler .

Sonra neji arkasındaki duvar yavaca erir ve magma dönüşür neji saplandığı için acıyla batarken herkes dehşette düşür.

Naruto: hımm galiba yeterli değil birde bunu yapalım " Neji olduğu yerde çıkarır ve onu aranan merkezine fırlatır " chain bomb " hızla neji etrafına alev topları sarar.

Neji ne oldu anlamadan ilki patlar ve diğeri varmadan aynı olur .

Naruto: ilk batlarma diğerlerini tetikler ve böyle acıyla öldür,   chain bomb" soğuk olmak söyler.

Duman kalkınca tek görülen şey yanmış bir ceset olmasıydı ve bu herkezi titrerdi.  Naji cesede yaklaşır ve onu boynunda tutup boğar.

Naruto: bir daha beni küçümseme yoksa seni yerin dibine sokarım, bu seferlik yaşayacaksın ." öfkeyle söyler sonra onu hızla yere vur .

Naruto : Kızıl TilkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin