Kyuub bakış açısı !.
Velet eğitimde güçlü ilelesede hala uzun bir yolu var . Şu anlık köyü yok edecek kadar güçlü olsada hala zayıf . Güçü tam kutlanmasına yardım ediyorum bunu neden yaptığını bilmiyorum ama eminim bu velet bama iyi bir gösteri sunsa iyi olur .
Aptal kulede 5 uzun ve aptal gün boyunca aptal tek kuyrukluyu duymaktan bunaldım. Yinede onu acı çıkıkları duybsj güzel hehehe haka zayıf bir sahibim oldu bu zannediyor ama bu gün herkes öğrencinin gücünü görecek.
En güçlü bijuu asla yenilmez hiç bir ölümlü buna cesaret edemez .
Normal akış!
Sonraki dört gün sorunsuz geçti ve çok sıkıcıydı. Chunnin sınavlarının ikinci aşamasının sonuna kadar kuleden ayrılmalarına izin verilmedi. Bu dört gün boyunca kuleye birkaç ekip daha geldi. Beklediği gibi taki ve kumo takımı da geldi.
Her yarışmacı arenaya çağrıldı ve arenaya bakacak şekilde doldurdu. Arena odası oldukça boştu. Odada koç el mühürleyen bir shinobi ile dev bir heykel vardı. Seyirciler için odanın her iki yanında birer tane balkon vardı. Heykelin arkasında büyük bir elektrik panosu vardı.
"Öncelikle, chunnin sınavlarının ikinci turunu geçtiğiniz için hepinizi tebrik etmeliyim" - dedi hokage ve birkaçı en iyisi olduklarını düşünerek gülümsedi.
"Şimdi t-" hokage başladı ama başka bir şinobi tarafından kesintiye uğradı.
"Hokage-sama'ya devam etmemin sakıncası var mı?"dedi shinobi sordu ve hokage başını salladı.
"Adım Gekko Hayate ve Chunnin sınavlarının bu kısmının gözetmeniyim" - Hayate dedi. Kısa kahverengi saçları ve gözlerinin altında koyu lekeler vardı. Genç bir adam olmasına rağmen gözlerinin altında çizgiler ve onu rahatsız eden açıklanamayan kronik bir öksürük vardı. Bandana, lapa lapa ceket ve normal shinobi sandalet gibi giydiği alın koruyucusuyla birlikte standart Konoha shinobi kıyafeti giymişti. Sırtında dikdörtgen bir el koruması olan bir katana da taşıdı.
"Devam etmeden önce ön maçlara ihtiyacımız var" dedi Hayate ve genninler protesto için patladı.
"Ön maçlar derken neyi kastediyorsunuz?" - Kiba sordu.
"Bu kadar kişinin sınavı geçmesini beklemiyorduk, bu yüzden yarışmacıları inceltmek zorundayız. Sınavın üçüncü aşamasında birçok asil maçlara yardımcı olacak ve zamanlarının gereksiz yere boşa harcanmaması için değerlidir." - Hayate açıkladı ve birkaçı buna karşı çıktı.
"Bunun için neden hayatımızı riske atmalıyız?" - Biri bağırdı.
"Chunnin sınavlarının anlamını yanlış anladığınızı düşünüyorum" - hokage dedi ve herkes onunla yüzleşmek için döndü.
"Chunnin sınavları ümit vaat eden genninleri chunnin'e teşvik etmek için kullanılıyor, ancak temelde bir amaç var. Chunnin sınavları savaşın yerine geçer ve rekabet eden ülkenin güçlü olduğunu kanıtlamak içindir. Bir köyün gücü, onların shinobileri ve shinobilerinin gücü yalnızca ölüm kalım savaşlarında gelişir "- diye açıklıyor hokage.
"Shinobi'nin chunnin sınavlarında rekabet etmesini sağlayarak ülke güçlerini kanıtlayabilir ve bu da onlara köye daha fazla zenginlik getiren daha fazla sayıda görev verir" - hokage sonuca vardı.