4.Gün (2/3)

2.9K 299 129
                                    

-Oy vermeyi falan unutmayın canolar, iyi okumalaaaaaar 🤍.
(bu arada üstte medyaya koyduğum fotolar görülebiliyor dimi, bende göstermiyorda okuyucu gözünden bak diyince)

Dördüncü gün, sabah saatleri,antrenmanda okulda
     Todoroki ile antrenman sahasının tam ortasında durduğunda oflayıp pufluyordu İzuku. Hayatla ilgisi olmadığını düşündüğü bir çocuğun bu kadar enerjik bir şekilde onu buraya götürmesinin tuhaf olduğunu düşünüyordu. Artık sorgulamıyordu gerçi, sonuçta bu çocuk aynı zamanda kaos ve kötü olaylarıda seviyordu, hele ki kendisinden beklenilmeyecek bir şekilde...

"Todoroki-kun, güçlerimi kullanamayacağımı biliyorsun. Beni buraya götürmenin hiçbir anlamı yok. Bu çok saçma."
"En azından göstersen olmuyor mu?"
"Lütfennnnn trübünlere gidelim oturalım orda oturaklara, kendin diyordun zaten orda olmak çok eğlenceli falan diy-"
"MİDORİYA MİDORİYA MİDORİYA BANA BAK"
Konuşmasını bölüpte gene ona bakmasını isteyen Mineta ile sıkıntılı bir nefes verdi İzuku. Sabır erdemdir, sabır erdemdir, sabır erdemdir... Bunu içinden milyonlarca kez tekrar edip derin derin nefesler alıyordu sakin kalmak adına.

Mineta'ya doğru baktığındaysa gene başka birisi ile kapıştığını ama bu sefer kazandığını görmüştü. Tam kendisinin yanına doğru geliceği sıradada yüzünün tam ortasına atılan quirk ile yere yapışmasıda bir olmuştu tabi.

Bunu gören Denki eşeke benzer bir şekilde anırıp gülmeye başlayıncada oda gülme krizine girmişti. Todoroki ise buz gibi hep baktığı o ifadesiyle onlara bakıyordu. Tepki verse ölürdü oda zaten ya. Klasik Todoroki.
"Sen niye tepki vermiyorsun Todoroki, dümdüz suratınla yüzünden düşen bin parça."
"Yoksa Midoriya ile başbaşa kalamadığın için mi üzüldün, OOOOOOOOOOOOOOOOO"
Todoroki onlara sert bir biçimde bakmaya devam ettiğindeyse aniden seslerini kesmişlerdi.

     Aslında Todoroki 4 aya yakındır başka bir çocuktan hoşlanıyordu ve Midoriya'yla bu süreçte vakit geçirmesinin nedeni kız olduğu için ona yavşamak değildi. Hiçbir arkadaşı aniden kız olmadığı için merak ediyordu işte birşeyleri. Bu normal değil miydi? Yardım etmek istiyordu ona hem. Ayrıca o, arkadaşı kız olduğu için aniden ona yavşamak isteyecek bir tip olmamıştı hiçbir zaman... Aynı Mineta gibi yani. O an hemen öyle sinirlenmesinin nedenide hoşlandığı kişininde orda antrenman yapıyor ve onları duyabilicek olmasıydı...

"T-tamam bro sakin..."
"Baybayyyy..."
Mineta ve Denki'nin kendisinden korkupta aniden kaçışıylada sırıtmıştı Todoroki. Midoriya'ya doğru döndüğündeyse onun kendisine şokla bakmasına çok şaşırmıştı.
"G-gülmeni beklemiyordum."
O ayı falan değildi, ama herkesin ondan korkması çok işine geliyordu.

❤︎❤︎❤︎

Antrenman bitmek üzereyken İzuku, yeterince orda durduğu için artık gene geri tribünlere gitmişti. Mineta ile yaşadıkları şeyden sonra gerisi onun için tam bir faciaydı.

Onlar gittikten sonra Todoroki, kendisinin belki güçlerini kullanabilir diye düşünüp onu dondurmuş, 5 dakika sonra ise o donmuş vaziyetteyken Todoroki onun güçlerini kullanamadığını anlayınca çözmüştü onu hemen. Daha sonra ise belki bu sefer tepki verebilir diye üzerine buz parçaları atması ve daha nice şeyi yapması sonucunda, battaniyeye deli gibi sarınmış trübünlerde oturuyordu. Belki antrenmanların yapıldığı yere hiç adım atmamalıydı, bir hata yapmıştı. Çünkü o kadar üşüyorduki, üşenmesi onun tarif bile edilemezdi.

Antrenman sahasında battaniyeye sarınıpta etrafı izlerken Bakugou ile göz göze geldiğindeyse ikiside başını çevirmişti. Belki duyduğu o dedikodular doğruydu. Bakugou ona kız olduğu için yanaşmaya çalışıyordu, ki aynı yatakta yatmaya başlamışlardı, ve kendisi hakkında belkide farklı planları vardı. Kim bilebilirdi? Sanırım Bakugou ile yatağını ayırması gerekiyordu...

-Umarım bölümü beğenmişsinizdir <3, kendinize iyi bakın muahh.
-3.partıda gene yakında atarım
-Şimdi baktımda bölüm aşırı kısa olmuş ama 3 part olduğu için aslında gün bu yüzden üzerinde durmadım ehehe.

𝟏𝟎 𝐃𝐚𝐲𝐬 ¦ 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐝𝐞𝐤𝐮 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin