-Herkese selamın aleyküm diyerek güne başlamak istiyorum.
-1 yılın sonunda kitabi bitiricem dedikten sonra bir yıl daha ortalıkta gözükmem çok sinir bozucu biliyorum. Bence bi yandanda üzücü ama komik OHEOSHSOSBSOBDKDBXJXB-Okulum basladigindan ve yavas yavas sinav senem yaklastigindan dolayi aktif olamamistim. Yaz tatilinden sonrada aktif olucagimi sanmam ne yazikki. Fakat size final bolumunu atmak icin geri dondummm. Ayrica sifremide unutmustum hesabimin ama megerse her zaman kullandigim sifremmis, biliyorum cok rwzil vunu hatirlayamamak.
-Buraya geri dondukten sonra bu kitabi gördüm oha bunu final yapnamis miyim oldum ve kitabi okudum. Kitabimi okuyunca sevmeseydim buyuk ihtimalle asla final yaptirmayacaktim ama kitap rezil ve komik bu yuzden final gunu olan 10.gunu yazayim dedim.
-Burda pek aktif bir okuyucu kitleside kaldigini sanmam fakat 50k okunma ve 5k oy icin tesekkur ederim gorunce sok oldum baya kitabin tutmasina.
-Ayrica Bakudekuda 2.yiz suan bu kitabin boyl3 olmasi cok sacma ve mucize icinde daha cok todobaku friendship var gibi cunku OSHOSBSOSHISHSKSNSN.
-Neyse daha konusmak isterim ama kitabin yarisinin konusma ile gecnesini istemem bu yuzden final sonundan sonra konusucam.
-Yani size simdilik diyeceklerim bu kadar, umarim final bolumunu begenirsiniz.
Iyi okumalar💗, oy vermeyi unutmayin lutfen.Son günün sabahı, Bakugou ile birlikte
Bakugou dün yaşadıklarını unutmak istercesine horul horul uyuyordu. Kendini o kadar rezil gibi hissediyorduki çukur kazıp içine kafasını sokabilirdi. Çünkü dünki olanlar gerçekten saçmaydı.Dün Minaya inat Izuku'nun yüzüne bile bakmayınca Mina aşırı sinirlenmiş ve ona bir sürü tehdit yağdırmıştı. Neymiş artık Todorokinin götünün dibinden ayrılıp Izuku ile adam akıllı konuşması gerekiyormuş. Ama o bunu istemiyordu. Bir allahın kulu ona bunu yaptırmaya zorlayamazdı ayrıca. Tamam, belki kendisinin bile kabullenemediği hisleri olabilirdi. Kendiside bunun içten içe farkındaydı, ama hayır. O Izukuya asla soylemeyecekti. Bir allahın kulu bile ona bunu yaptıramazdı.
Tabi o Mina'nın bugün yapıcaklarından habersiz bir şekilde diyordu bunu. Nerden bilebilirdiki o bugün başına gelicek olayları...
Mina'nın kafası farklı calışırdı çünkü. O eğer birşeyi istediyse, onu elde ederdi. Özellikle konu aşktan yana olursa hele. Kimse onu bu konudan vazgeçiremezdi.
Kimse onu Bakugou ve Izukuyu bi araya getirmektende vazgeçiremiyecekti. Eger kafasına koyduysa yapardı ve yapıcaktı. Cunku artık hazırlıklıydı ve bugün için farklı planları vardı. Bugün bu ikisi bi araya gelmek zorundaydı ve geliceklerdi de. Artık Mina bunun için hazırdı çünkü. Herşeyi ayarlamıştı. Bugün o ikisi bir araya gelmek zorundaydı.
Bakugou hala horul horul uyumaya devam ederken bi anda çalmaya başlayan alarmı ile irkilmiş ve yavaş yavaş ayılmaya başlamıştı. Doğru ya, bugünde okulları vardı. Gerçi ne zaman okulları olmamıştıki...
En sonunda ayılmayı başarabildiğinde ise tembel tembel kalkmış ve hemen alarmı kapamıştı fakat gördüğü saat ile kaşlarını çatması bir olmuştu. Çünkü saat 10du.
Bi anda fark ettiği saat ile başından aşağı kaynar sular dökülmüş gibi tepki vermesi bir olmuştu. Nasıl alarmı saat 10da calmıştı. O sabah erken kalkmak adına halbuki 6dan 8e kadar her 15 dakikada bir çalmak üzere alarm kurmuştu. Bu alarmların çalmamasına imkan bile yoktu. Ayrıca o saat 10a alarm falan kurmamıştı. Noluyordu?
Panikle etrafina bakmış ve hemen formasını aramıştı ama etrafta okul formasınıda görememişti. Bu yüzden bu daha cok endişelenmesine neden olmuştu. Ama hayır. Alt tarafi okulu kaçırmıştı sonuçta. Dünyanın sonu falan değildi ya.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝟏𝟎 𝐃𝐚𝐲𝐬 ¦ 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐝𝐞𝐤𝐮 ✔️
FanfictionBir Quirk tarafından vurulduğu için 10 gün boyunca kız olmak zorunda kalan bir Deku ve onun yanında anormal şeyler hissetmeye başlayan bir Bakugou'nun hikayesi... -[140820-180823] -Mini Fic -Bakudeku/Katsudeku kitabıdır -Fem!Deku