9.Gün (2/2)

1.5K 135 106
                                    

-Seloooooooo, nasılsınız iyi misiniz gencolar.
-10.gün final arkiler düşünceleriniz ne bakim. Valla 1 yıla yakın olucak kitap anca bitiyor ŞMSPSMSPMSLSMSLMS.
(Bu arada bölümü adam akıllı kontrol edemedim umarım olabilmiştir )

-Neys hadi iyi okumalar gencolar.. 😘

9.Gün devamı, okulda sabah-öğle saatleri. Mina,Todoroki ve Bakugou ile...
"Ağzınıza bir tane çarpmamı istemiyorsanız bırakı-DOKUNMA LANNNNNNN!"
Mina'nın gene kendi çikolatasının çalmasıyla dediği şeyden uzaklaşmıştı Bakugou. Sabah odasında kendisini basan ikili onu hiç rahat bırakmıyor ve bu iyice daralmasına neden oluyordu.

     Sabah özgürüm diyorum derken gene düştüğü hale bak... Mina ile Todoroki odasına geldiklerinden beri bu haldeydiler. Kendisinden hiçbir şekilde ayrılmıyorlar ve üstüne onu çok bunaltıyorlardı.

     Niye böyle yaptıklarını sorduklarındaysa onu anlatıcaz ama şimdi değil diye geçiştiriyorlar ve buda sinirlenmesine neden oluyordu. Bu çocuklar harbi maldı bence...

     Şuan ise sabah saatleri, kafeteryanın orda üçü dipdipe tüm gözler üzerlerindeyken itişiyorlar ve bu yüzdende birbirlerinin sinirlerini bozuyorlardı.

     En sonunda Bakugou tamam diye bağırıp ikisinide bir köşeye ittiğinde sessizlik kaplamıştı kafeteryayı.

     "Yetti lan kesin sesinizi! Ne yapışık pireler çıktınız ağzıma ettiniz resmen."
Sinirli bir biçimde bağırmaya başladığında kendine öylece boş boş bakan ikiliyi görünce sinirle saçlarını karıştırmıştı.
"Siz gerizekalı mısınız niye adam akıllı duramıyorsunuz yanımda, ben özgür bir bireyim rahat bırakın lan!"
Gene çığırarak dediği şeyle zaten sessiz olan ortamdan tek bir tık dahi çıkmamış, buda Bakugou'nun sinirlenip daha çok patlamasına neden olmuştu.

     İkili ise derin mi derin bir of çekmişti. Konuşsalar sinirleniyor, konuşmasalar sinirleniyor... Sanırım ikili Bakugou'yu asla anlamayacaktı...

"Artık bana kene gibi yapışmaktansa niye bu halde olduğumuzu anlatır mısınız?"
Bakugou patlaması bittikten sonra soluklanınca sakin bir şekilde konuşabilmişti. İkili onun sabrını sınamak için gelen iki top gibiydi çünkü. Gerçi Todoroki gerçek anlamda toptu ya...

"Önce seni mutlu edelim bi öyle anlatıcam ben."
Mina kendisine gülerek konuştuğunda sesli bir şekilde sinirden oflamıştı.
"MUTLU ETSEYDİNİZ ŞU ANA KADAR EDERDİNİZ SALAKLAR!"
Bakugou ettiği laftan sonra gene deli gibi çığırmaya başlayınca kulaklarını kapamıştı Mina. Kesinlikle kendisine ve yanındaki gariban Todoroki'ye yazıktı.

     Onun önce moralini yerine getirip güzelce bir konuşmak istemişlerdi ama Bakugou kesinlikle morali olucak gibi durmuyordu, bu yüzden direk konuya dalmalı mıyım diye düşündü Mina. Konuşucakları şeyde önemliydi aslında onlara göre. Bu yüzden istiyorlardıki Bakugou biraz sakinleşsin, ondan sonra konuyu rahat rahat açabilirlerdi.

     Bakugou gene çığırmasını bitirince sessizce son kez soluklanıp onlara baktı uzun uzun. İki malda onlara bakmaya başlayınca bakışmışlardı uzun uzun.

     Bakugou sonra işin bittiği yer dercesine kafası ile bahçeyi gösterdiğinde ve oraya doğru adımladığında, onlarda yavaş yavaş oraya gitmeye başlamışlardı... Ne olucağını bilmeden ve kafalarında sorularla 😔...

❥❥❥

     "Bak mümin kardeşim, canım dostum ve biricik kankim..."

     Bahçeye gelen üçlü oturmuş bön bön birbirlerine bakarlarken Mina en sonunda öksürüp konuşmaya başlamıştı.

     "Sana diyeceğim şeylerden sonra, bana sinirleniceğini biliyorum-"
"Ben hristiyanım."
"..."
"Sana diyeceğim şeylerden sonra, bana sinirleniceğini biliyorum ama son 9 gündür bu konu o kadar kafamı yorduki artık konuşmalıyım, konuşmalıyız die düşündük. Gariban kankim Todoroki ile."
Mina ciddiyetli bir şekilde konuşmaya başladığında ciddi bir biçimde dikkat kesilmişti ona Bakugou.

"Slm bakugou."
"Sanada slm Yarım kafa."
"Shhhhhh Todoroki sus sus."
Mina Todoroki'ye susması için işaret yaptığında cevap olarak sadece donuk bakışlar almıştı. Ortamı gene sessizlik kapladığındaysa ciddiyetle konuşmaya devam etmişti.

"Bakugou sen adam değil misin."
"Öyleyim."
"Sen kendine güveniyor musun."
"Güveniyorum."
"Bir şeyi kabullendi mi kabullenir misin."
"Evet."
"O zaman İzuku'yu sevdiğini kabul etsene aq malı."

     Mina aniden dayanamayıp sinirle aklındaki kelimeleri söylediğinde ortam aniden taş kesilmişti. Dediği şeyden sonra sessiz olan ortamda birbirlerine bakmaya başlamışlardı, Todoroki ile bakışıyor, Bakugou ile bakışıyor ve ariyetten içinden kendini sorguluyordu o dakika. Sanırım aq malı diyerek fazla ileri gitmişti...

Bakugou ise Mina'nın dediği şeyden sonra kaskatı kesilmişti. Ne hissedeceğini bilmiyordu ama yüzünün yavaş yavaş morarmaya başladığının ve yakında patlayacak olduğunun çok net farkındaydı. Sinirlenmiş miydi bilmiyordu ama şuan bunu anlayamıyordu. Yüzü donmuştu. Vücudu donmuştu. Sesinin ise Mina'nın dediği şeyden sonra kısıldığını hissediyordu. İzukuya mı aşıktı? Ney? Ney?

Eşekler uçuyor dense daha inandırıcı olurdu kesinlikle ya...
      "Özürözürözürözürözürözürözürözürözürözürözürözürözür."
Mina aniden sessizliği gene bozup durmadan özür demeye başladığındaysa hala tepki veremiyordu Bakugou. Gerçekten. Sadece İzuku'nun ne alaka olduğunu sorguluyordu...

     "Anlat ona Mina. Artık bazı gerçekleri görmesi gerekiyor. Mineta bile bundan daha az mal olucak çünkü."
Todoroki birden kesin bir ifade ile Mina'ya konuştuğunda Mina özür demeyi durdurup sessiz olmuştu. Bakugou ise kaskatı bir halde onları izlemeye devam ediyordu. Şuan noluyordu?... Cidden. Niye? Sadece soruyordu, niye?

Mina ciddi bir ifadeye bürünüp kendi kendini cesaretlendirebildiğinde konuşmaya başlamıştı. Çok ciddi bir andı şuan ve o can sağlığı tehlikede olduğu için çok korkuyordu. Korka korka konuşmaya başladığındaysa gerisini Allah'a havale etmişti...

"Dün yanıma biricik gariban kardeşim, Todoroki Shoto kardeşim geldi Bakugou. Bana senin İzuku ile olan malum durumunuzu anlattı yavaş yavaş. Bana dediki sevenler kavuşsun, ben kavuşamadım ama onlar kavuşsun abla dedi... Elime belli bir miktar para tutuşturdu ve sizleri sevgili yapmamın ne kadar mantıklı olduğunu anlattı. Ben zaten İzuku'nun kız olduğu günden beri farkındaydım bir haltlar olduğunu ama açıkçası o erkekkende ona kapıldığından haberim yoktu. Arkadaşın olduğum içinde açıkçası gizlice soyunma odasında giyinirlerken gözlerinin karın kaslarına kaymasına ve ona son 1 aydır artık adam akıllı zorbalık yapmayıp yardım etmeni anlatmadığına çok şaşırdım. Ayıplamadımda değil."

"Todoroki beni çok cesaretlendirdi. Biricik Parıldayan Mina ablacım bunu tek sen başarabilirsin, onun İzuku'ya aşık olduğunu tek sen gösterebilirsin dedi. Para olmasa işin içinde aslında girmeyecektim ama 100 dolarda söz konusuyken ve sevenleri birleştirmekte şuanın modasıyken neden olmasın dedim. Artık farkına var Bakugou. İzukuya aşık olduğunu ya kendin söylersin yada gidip ben sizi birleştiririm. Bu olay bitmiştir."

     "..."

𝟏𝟎 𝐃𝐚𝐲𝐬 ¦ 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐝𝐞𝐤𝐮 ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin