İkinci gün,öğlen,okulda:
Arkadaşlarının sorduğu soruları en sonunda anlamayınca derin bir nefes alıp onları susturmuştu Deku. Kacchan ile aralarında geçen muhabbetten sonra ikiside hiçbir şey olmamış gibi okula gelmiş, tabi bir ara bakugou ona neden kız olduğunu anlatmıştı o hariç, ve gündelik olarak ne yapıyorlarsa ona devam etmişlerdi. Ama öğlen olunca Deku daha yemeğe gidemeden birden arkadaşları tarafından boğucu bir soru yağmuruna tutulunca ne yapması gerektiğini şaşırmış ve en sonunda hepsinede teker teker konuşmalarını istediğini açıklamıştı. Birden böyle bir soru yağmuruna neden tutulmuştu bilmiyordu ama kesinlikle hiç tutulmamış olmayı isterdi.
Sabahtan beri tanıdığı kim varsa artık kız olduğu için yüzlerine utanıp bakamıyordu ve bu hep onlardan saklanmasına neden oluyordu. Ama en sonunda bu olanlara dayanamayan arkadaşları onu öğlen,yani şimdi, bir kenara çekmiş ve çok büyük bir soru yağmuruna tutmuştu. Arkadaşlarının yüzüne hiç mi hiç bakmak istemiyordu ama içinden eninde sonunda konuşmak zorunda kalıcaklarınıda çok iyi biliyordu.
O onların yüzüne bakmazken ve onlarda onun dibine dibine gelip sessiz sınıfta gerginlik yaratırken en sonunda gergin sessizlik içlerinden birinin konuşması ile bozulmuştu.
"Biz senin arkadaşlarınız ve bir açıklamayı hakkediyoruz ama sen sabahtan beri herkesten kaçıyorsun İzuku-chan!"
Uraraka-san'ın sitemine utanan ve kendisine kun değil chan eki ile seslenmesine kızaran Deku, sakin olabilmek için derin nefesler almış ve en sonunda kendini iyi hissettiğindeyse ne kadar utanç vericide olsa konuşmak zorunda kalmıştı."H-hayır öyle b-bişey yok-"
"Yalan uydurma Midoriya, bizden kaçtığın çok belli."
Deku bu seferde Todoroki-kun'un böyle demesiyle zaten utandığı için dibe gömülmüşken şimdi daha çok kızarmış ve dahada dibe gömülmüştü.
"Bize neden kız olduğunu ve ne kadar zaman boyunca böyle kalıcağını anlatmak zorundasın İzuku-kun, tepki gösterceğimizi falan düşünme elbette saygıyla yaklaşıcaz sonuçta kız olmak senin kararın."
İida'nın birden kendisine böyle demesiyle yerlere kadar gömülen Deku domatesi kıskandırıcak kadar kızarmış ve ne kadar zor olsada konuşmaya ve durumu açıklamaya başlamıştı."Kız olmak için ne ara ameliyat oldun peki İzuku-chan?"
Daha konuşamadan Uraraka-chan'ın birden ona sorduğu soru ilede daha fazla dayanamayan Deku derin bir nefes almış ve arkadaşları sözlerini kesmeden hızlı hızlı konuşmaya başlamıştı.
"C-cidden ben a-ameliyat falan olmadım k-kız olmak için, kız olmak istemiyorum... Sadece bir Quirk tarafından vuruldum ve bu yüzden birkaç gün k-kız olarak kalmak zorundayım."Onun böyle demesi ilede arkadaşları anlamış bir şekilde kafalarını sallamış ve haa diye ses çıkarmışlardı.
"Ben kız olmak için ameliyat oldun sanıyordum.. Peki ne kadar sürücek bu kız olma olayı?"
"10 gün kadar Todoroki-kun, hem sence ne ara ameliyat olmuşumdurki tanrı aşkına."
"Anladım.. Ama ne bileyim birden kız olarak okula gelince."
"Ama İzuku-chan artık kız olduğuna göre etek giymek zorunda değil misin? Sonuçta kızların okulda etek giymesi zorunlu."Uraraka-chan'ın dediği ile birden İzuku donup kalmış ve ne yapması gerektiğini düşünmeye başlamıştı. Etek mi? Ama o tam anlamıyla kız değildiki, o 10 gün sonra erkek olucaktı. Gerçekten etek mi giyecekti yani? Neden okullarında böyle saçma sapan bir zorunluluk vardıki, o kız değildi amma lakin kızların etek giymesi çok saçmaydı. Altlarına normal pantolon giyseler olmuyor muydu yani şimdi? Sonuçta kaç gündür pantolon ile geliyordu okula kız olmasına rağmen.
"Ben kız değilimki aslında erkeğim, bunu hepiniz biliyorsunuz-"
"Ama kuralla uymak zorundasın Midoriya! Kurallar uyulmak için var sonuçta, sınıf başkanı olarak emrediyorum etek giyeceksin artık erkek olana kadar. Özür dilerim ama arkadaşım olduğun için sana ayrıcalık göstericek değilim."
İida-kun'un birden kendisine böyle demesiyle yavaş yavaş beyazlaşan yüzü yeniden al al olmuş ve başını sallayarak giymeyiceğine dair inkaar etmeye çalışmıştı.En sonunda ise İida-kun ile bu konu hakkında tartışmaya başlayıncada Uraraka-chan hemen onun kolundan tutup zorla kapıya kadar çekiştirmiş ve kızlarla biz İzuku'yu halledicez diye haykırarak kapıyı diğer iki arkadaşının yüzüne kapatmıştı...
Kapı üzerlerine kapanıncada İida hemen sinirle Todoroki'ye dönmüş ve kaşları çatık bir biçimde sormuştu ona.
"Todoroki-kun, peki sen neden bana yardım etmedin. Çok kötü bir arkadaş oldun sende, tek yaptığın biz tartışırken bakıp sırıtmak oldu!"
Todoroki İida'nın böyle demesiyle birazcık ona üzülmüş ama kaostan beslendiği için bu yaptığına hiç pişman olmamıştı.
"Ben kaos ve sobadan besleniyorum, bu yüzden yardım etmedim. Sonuçta tartışmanız çok eğlenceliydi, hem yardım etmediğime hiç pişman değilim."
Onun böyle demesi üzerinede İida-kunda sinirle kapının oraya gitmiş ve üzerine kapıyı kapatmıştı. Todoroki'nin sırıtan yüzü ve boş bakışları arasında.❥❥❥
Deku kızlarla sınıfa geldiğinde derin nefes almıştı. Evet etek giyiyordu ve o kadar iğrenç görünüyorduki kendini kesinlikle bir kaşık suda boğabilirdi o an. Çokça inkar etmiş, kızlardan kaçmaya çalışmış ve hatta kızları kısa süreliğine kör edip ordan puf diye yok olmak istemişti ama nafile, hiçbir şekilde onlardan kaçmayı başaramamış ve ona o eteği giydirmişlerdi. O kadar iğrenç görünüyorduki kesinlikle ağlamak istiyordu. Tanrı ondan kesinlikle nefret ediyordu yoksa bu halde olmasının başka bir açıklaması falan yoktu.
Sınıfta girdiğinde birden Mineta'nın yanına geldiğini fark ettiğindeyse ona alalı bir tekme atmış ve sınıfın diğer köşesine kadar uçurmuştu onu. Tanrı onu kız olmakla ve Mineta ile sınıyordu büyük ihtimalle.
Mineta'nın birden sınıfın diğer tarafa uçmasıylada sevinen sınıfsa Midoriyaya alkış tutmuş ve buda Midoriya'nın utanmasına sebep olmuştu.
En sonundaysa okul bitene kadar Midoriya tüm gün boyunca insanlara durumunu açıklamış ve ona aynen Mineta gibi insanları bir yerlere fırlatarak geçirmişti. Kendini etek giymesine rağmen insanlara durumunu anlatabildiği için o kadar mutlu hissediyorduki Bakugou'nun ona tüm gün boyunca nasıl baktığını fark edememişti bile...
-Onca kitap bildirimi içinde ybyi görür müsünüz bilmiyorum ama inş görürsünüz qwq.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝟏𝟎 𝐃𝐚𝐲𝐬 ¦ 𝐁𝐚𝐤𝐮𝐝𝐞𝐤𝐮 ✔️
FanfictionBir Quirk tarafından vurulduğu için 10 gün boyunca kız olmak zorunda kalan bir Deku ve onun yanında anormal şeyler hissetmeye başlayan bir Bakugou'nun hikayesi... -[140820-180823] -Mini Fic -Bakudeku/Katsudeku kitabıdır -Fem!Deku