Hej jestem [Y/N] i mam 20 lat. Z zawodu jestem pomocą weterynarza.W dzieciństwie byłam upokażana za to jak się ubieram i za mój charakter miałam jednego przyjaciela miał na imię Wilbur Soot.Chłopak niestety w wieku 13 lat wyjechał i tyle go widziałam.Teraz jedyną przyjaciółką jest [F/N].Poznałam ją w szpitalu po tym jak pobito mnie w szkole.Gdyby nie [F/N] na pewno nie było by mnie tu.Wracając do chłopaka miał krótkie ciemnobrązowe włosy i piękne piwne oczy zawsze był bardzo miły, ale gdy ktoś próbował mnie skrzywdzić zawsze stawał po mojej stronie i mnie bronił.
Tydzień przed wyjazdem chłopak podarował ci piękną bransoletkę powtarzając ci że to tylko prezent.Gdy chłopak wyjechał płakałaś całymi dniami.
~Le Time skipe~ lat 15
Dwa lata później rozpoczęło się piekło twój ojciec miał wypadek samochodowy i zmarł a matka zaczęła pić przy tym dając upust emocją na ciebie (bijąc cię).Matka codziennie cie biła i powtarzała jaka jesteś okropna i że wolałaby żebyś nigdy się nie urodziła.Nie wytrzymywałas psychicznie więc zaczęłaś się ciąć.Zastanawiałaś się nawet nad samobójstwem ale zrezygnowałaś.Miałaś pocięte całe nogi,ręce i brzuch.Kiedy matka to zobaczyła śmiała się i dała znowu upust swoim emocją tak mocno że musiała wzywać karetkę abyś przeżyła.Jakimś walonym cudem matka poszła tylko na 2 miesięczny odwyk i jej nie oskarżyli za bicie ciebie (a chuj sądą w dupe) więc byłaś znowu w potrzasku.Matce niby się poprawiło ale dalej cie biła.
~Le time skipe ~ teraźniejszość
Masz własne mieszkanie bez tego babska (twojej matki).
Budzisz się i zaglądasz w ekran twojego budzika 6:30 zdziwiłaś się bo zawsze wstajesz w weekend o 10/11.Wstałaś z łóżka i powolnym krokiem poszłaś zjeść śniadanie i dać twojemu psu jeść.
[Y/N]:hej Nova
Suczka się na ciebie popatrzał i zaczęła merdać ogonkiem.Twój pies:Dałas psu jeść po czym sama sobie zrobiłaś kanapki z pomidorem i ogórkiem.Po zjedzeniu i posprzątaniu syfu który zrobiłas poszłaś się przebrać.Tak się ubrałaś:
Szukałaś jakiegoś filmu wreszcie znalazłas film pod tytułem [F/T].
Gdy poszłaś oglądać nagle zadzwoniła [F/N].Rozmawiałyście chwile ale musiałaś kończyć.Kończąc rozmowę poszłaś do sklepu i przy okazji wyszłaś z Novą na dwór.Zauważyłaś że smycz twojego psa jest przetarta ale jakoś to zignorowałaś.Gdy wyszliście Nova jakby dostała jakiś narkotyk zaczęła zapierniczać jak szalona.Nagle z dupy twój jakże cudowny piesek zauważył wiewiórkę. Smycz pękła i Nova uciekła.Pod nosem tylko powiedziałaś:
[Y/N]: Nova nosz ku*wa~Polsat time~
403 słowa wiem bardzo krótki rozdział.
Więc sory za wszystkie błędy.
~Jakże zajebiaszca autorka~
CZYTASZ
~Dziewczyna Z Osiedla~ Wilbur Soot x reader
FanficWilly i ty jesteście najlepszymi przyjaciółmi od piaskownicy ,ale nagle Will zostawia cię w Polsce a sam wyjeżdża nie wiadomo gdzie