Dzisiaj była niedziela i nie mieliśmy żadnych nagrywek. Dlatego postanowiłam troszkę dłużej sobie pospać. Wstałam o godzinie 11:30 pierwsze co zrobiłam to poszłam do łazienki. Po wyjściu z toalety ponownie położyłam się do łóżka. Przejrzałam telefon i postanowiłam zejść na dół i przygotować sobie śniadanie ponieważ w moim brzuchu czułam że jestem głodna. O dziwo był sam Kacper w kuchni. Wszyscy inni spali. Myślałam że ja jestem tylko takim śpiochem.
-O witam śpiącą królewnę w 1 poranek twój w tej willi.
-Hejka wszyscy śpią jeszcze?
-Tak, a jak się spało?
-Myślałam że to ja ostatnia wstanę. A spało mi się bardzo dobrze.
-To git ja idę do montażowni dokończać montować mój odcnek.
-Okej papa.
-Eluwinaaaa.
Ja jak zwykle na śniadanie postanowiłam zjeść moje ulubione żarcie czyli........( możecie zgadywać w kom hah) i poszłam do pokoju. Włączyłam sobie netflixa i postanowiłam obejrzeć mój ulubiony serial. Po zjedzeniu śniadanka i obejrzeniu parę odc z mojego serialu postanowiłam zacząć się ogarniać. Najpierw poszłam do łazienki się wykąpać. Później wysuszyłam i zrobiłam sobie loczki na moich włosach. Po 30 minutach poszłam do kuchni odnieś moje naczynia i wstawić je do zmywarki.
Stuu- Jak tam Julka?
-Jest gites hahah. Szykuje się bo będę robić zdjęcia na insta później nagrywam q&a i jeszcze musze zaraz dać kartę dla montażystów żeby zmontowali mi film.
L- Zapowiada ci się pracowity dzień.
-Można tak powiedzieć a ty co dzisiaj lexy będziesz robić?
L- Mmmm jadę do maka a później nagrywam film z dubielem.
S- Codzienność Lexy hahah.
L- Thanks Stuartttt.
-Dobra ja lecę do pokoju bayyy.
L-Bayy Dżulia. I love you.
Po rozmowie z teamem poszłam do pokoju i zaczynałam się malować żeby chociaż trochę wyglądać jak człowiek. Po 20 minutach nagrałam instastory.
Hejka kochani dzisiaj nagrywam na mój kanał q&a a więc proszę was abyście zadawali mi tutaj pytanka.
W czasie gdy moi fani pisali pytania dla mnie to ja zrobiłam zdjęcie na mojego instagrama. Po godzinie czasu zabrałam się do nagrywania mojego odcinka.
Jak chcecie sobie obejrzeć ten odcinek który w opowieści Julka nagrywała to macie na górze:)
Miłego dzionka dziubki:) i tłustego haha.
CZYTASZ
Czy to wszystko się tak potoczy?- Julia Kostera
HumorJulia i jej życie zmieniające się codziennie o 180 stopni 😁