7.

1.2K 100 189
                                    

נ.מ- לואי

נכנסתי חזרה עם הארי לבית שלו, לאחר מכן הוא הזמין אותי לשבת ליד השולחן אז כך עשיתי.
הסתכלנו אחד על השני כמה שניות מביכות בלי לעשות או להגיד כלום.
אם הוא לא מתכוון לדבר אני פשוט אלך ולא אבזבז את הזמן שלי כאן .
הארי כחכח בגרונו והרמתי את גבותיי כשואל מה הוא רוצה.

"אז..." הוא התחיל ונעצתי בו מבט לא מבין.
"הארי אם אתה רוצה שזה יעבוד בבקשה תסביר לי מה אתה רוצה להגיד." אמרתי והוא נאנח.
"בסדר רק אל תכעס... אלינור זרקה אותך אתמול, בוא נניח שאתה פנוי כרגע." הנהנתי בהסכמה למרות שאני לא ממש מסכים עם זה, אני רוצה לשמוע מה שיש לו להגיד.
ואני מתכוון לחזור לאלינור.
"אני חושב שאני מתחיל לחבב אותך, אתה מאוד נחמד, אתה יודע... חשבתי להזמין אותך לצאת."
הוא סיים את המשפט וחייך במבוכה, זה החיוך הכי חמוד שראיתי בחיי... עם הגומות הבוחטות שלו, ועיניו הנוצצות...
"אבל הארי... אני בן 18 ואתה בן 23, ו... אני סטרייט."
"הו תפסיק עם זה! אתה לא סטרייט."
"אני כן." קבעתי וברגע מבטו השתנה לכועס. המצבי רוח שלו משתנים במהירות... כמו אישה במחזור, רק שזה כאילו הוא תמיד במחזור.
זה מפחיד.
האממ... הארי במחזור... זה מצחיק-
"אז למה פאקינג שכבת איתי? הא? למה אתה נישקת אותי עוד כמה פעמים אחרי זה? ושחברה שלך זורקת אותך אתה בא אליי?! תפסיק לואי זה יפגע בך בסוף, פשוט תודה בזה."
השפלתי את ראשי, מנסה לחשוב בהגיון ולחשוב באיזו צורה לענות לו.
הוא חייב להבין שאני... אני לא יכול לצאת איתו.

"הארי... אתה... איכס זה מגעיל."

נ.מ- הארי

"מה? מה פאקינג מגעיל? מה עשיתי?" שאלתי ולואי גלגל עיניים.
"אתה נמשך כאילו... לגברים....?"
"לא בדיוק... אני מעדיף לא להגדיר את הדברים האלה, אבל כן אני נמשך גם לגברים.״ שאלתי והוא גיחך.
"אתה בן 23 ואתה נמשך לגברים? לא כבר עברת את הגיל?" הוא התחיל לדבר בטון מתגרה ולא הבנתי למה הוא מתכוון, ומה קורה לו פתאום?!
יש לו פיצול אישיות, רגע אחד הוא מתוק ונחמד, ואחר כך הוא מדבר אליי כמו אל זבל, ומתגרה בי עם המבטים הסקסיים אבל מעצבנים שלו.
"תסביר! נו לואי!"
"הארי, אתה לא באמת נמשך לגברים, אין בזה שום הגיון, אתה יודע... זה משהו מוזר כזה שמרגישים כשאתה נער, ואתה כבר לא נער, זה היה אמור לעבור לך." פאק. מה הוא אמר הרגע? הוא אומר שאין הגיון במה שאני אמרתי, אבל הוא מצליח למצוא הגיון במה שהוא אמר?
"לא הבנתי... אתה אומר שהמשיכה שלי לגברים הייתה אמורה לעבור? מה אתה דפוק?! איפה גדלת?!" סגרתי אגרופים, וניסיתי להרגיע את עצמי מלהתנפל עליו במכות.
אני חייב להרגע...
אני לא ארביץ ללואי! ממש לא!

"אם זה לא עבר לך, אתה כנראה פשוט פגום או משהו..." הוא אמר בשיא הביטחון, וזה גרם לי לרצות פשוט... פשוט... להרוג אותו! מה קרה לו?! הוא נמשך אליי! הוא מתרץ ומשקר לעצמו! אני שונא את זה כל כך. הוא חייב להפסיק עם זה, זה יגמר רע.
"מה עובר עלייך?" שאלתי מנסה עדיין לדבר בטון רגוע.
"שתבין שאני לא נמשך אליך, ואם כמו שאתה אומר זה לא עבר לך יש סיכוי שאתה פגום-" הטחתי אותו בקיר,
וכיוונתי אליו את האגרוף שלי.
הוא עבר את הגבול.

hideWhere stories live. Discover now