16.

908 77 22
                                    

נ.מ- לואי

נשמעה דפיקה בדלת, והלכתי לפתוח אותה, וכמובן שהבן אדם שהכי לא רציתי לראות היה שם, זאין.
״הו לואי, שלום.״ הנהנתי אליו בחיוך, מנסה לסמן לו שאני לא רוצה לראות אותו עכשיו והוא צחקק.
״תרגע, אנחנו לא צריכים לדבר... אני רק מנסה להיות נחמד.״ הוא גלגל את עיניו ועלה במדרגות, עליתי אחריו כדי לוודא שלא עושה משהו שהוא לא אמור לעשות.
הוא הלך לכיוון החדר של הארי, הארי נמצא שם עכשיו, והוא מתארגן ליציאה.
נעצרתי במקומי, מבין שלא אכפת לו שאני רואה את כל מה שהוא עושה. לעזאזל הוא כל כך.... אני שונא אותו!
הוא לחץ על ידית הדלת ומיהרתי לתפוס בידו ולהרחיק אותו משם.
הוא הסתכל עליי במבט מבולבל, ולאחר כמה שניות התפרץ בצחוק חזק, ומעצבן... מאוד.

״אתה מקנא שלחבר שלך לא אכפת שאני אכנס לחדר בזמן שהוא מתלבש?״ ברור שלהארי אכפת, הוא טוען שזאין אחלה בחור, אבל העבר שלהם לא טוב מאוד, לכן הם מרגישים לא בנוח אחד עם השני.
מהצד של זאין זה נשמע כאילו הן שתי חברות שכל היום ביחד, ועוזרות אחת לשנייה להתלבש לדייטים, לעזאזל הוא אפילו לא חשב על זה כמה פעמים, הוא פשוט התכוון להכנס לפאקינג חדר של הארי! איך הוא מעז לעשות את זה?!
הארי לא ילדה... אני מניח שלא אכפת לו, אבל הוא החבר שלי... אז... אני לא יודע זה לא נחמד...
רגע למה אני קורא לו כל היום החבר שלי? זה- זה הופך לרציני?

״לואי, אתה בוהה בי, וזה קצת מלחיץ, אני לא יודע על מה אתה חושב אבל... תפסיק לבהות בי.״ ניערתי את ראשי וקלטתי שכל הזמן הזה שחשבתי על דברים דפוקים בהיתי בזאין... הו פאק.

דלת החדר נפתחה והארי יצא משם.
השיער הארוך שלו מבולגן קצת בצורה מושכת, הוא לובש סקיני ג׳ינס שחור, כמעט כמו תמיד כי זה הסוג ג׳ינס היחיד שיש לו, הוא לובש חולצה לבנה, והשרשרת צלב על צווארו... תמיד היא עושה אותו יותר מושך אלוהים...

״אני יודע שאני חתיך, תפסיקו לבהות בי ככה.״ הארי חייך בשחצנות ונתתי לו מכה קטנה, גורם לו לצחוק.
״לואי מה הקטע שלך עם לבהות באנשים היום?״ זאין ניסה לעקוץ אותי אבל בחרתי להתעלם מזה, ולרדת עם הארי במדרגות, ולהסתכל אחד לשני בעיניים הרעבות, וכבר להרגיש את מה שהוא רוצה שנעשה היום בערב כשנחזור, ואני לא מתנגד.
לעזאזל אני צריך להשתיק את המחשבות האלה. וכמובן שזאין מאחורינו, ממלמל דברים לא חשובים ולא תורמים לאף אחד.
הוא בלתי נסבל.

כל הנסיעה עברה בשקט, לא דיברנו בכלל, וזה הפתיע אותי כי זאין לא יודע לשתוק בדרך כלל, והוא סתם מנסה להציק, אבל הפעם לא.
ודווקא שנראה שנוכל לעבור את הנסיעה הזאת בשקט, זאין החליט לדבר.

״אתם מתכוונים לעשות סקס בחדר אורחים של מאט נכון?״
״מה? זאין, תעזוב אותנו.״ הארי ענה באדישות, ולא הוריד את עיניו מהכביש.
״חשבתי שתזיין את לואי שם כמו שאתה מזיין כל בחור במסיבות של מאט.״ לעזאזל למה הוא היה צריך להגיד את זה? אני מעדיף פשוט לא לדעת את מי הארי זיין ומתי.
״אנחנו לא הולכים למסיבה, הוא אמר שהוא הזמין רק כמה חברים.״
״אוי... הארי אתה כה תמים.״ זאין צחקק והארי גלגל את עיניו מכוון לזאין אצבע שלישית, וזאין שוב שותק.

hideWhere stories live. Discover now