נ.מ- לואי
״לואי מתי אתה פאקינג-״
״זאין! אני בהפסקה, אז תטפל אתה בשולחן הזה.״ זרקתי לזאין את הפנקס והעט והוא גלגל את עיניו.
״אוקיי הבנתי אותך.״ הוא אמר בקול תוקף והלך משם.לא יכולתי להיות מרוכז היום, בכלום. בגלל הארי.
לא דיברתי איתו עדיין על השיחה עם אבא שלי, ועל אם כדאי בכלל שנמשיך את המערכת יחסים הזאת.
ברור שאני רוצה, אבל... כרגע אני מעמיד פנים שאני והארי סתם חברים טובים, אני לא יודע אם אני רוצה לעשות את זה ככה.נכנסתי למשרד של הארי בתקווה שהוא נמצא שם.
״הארי? אתה כאן?״ לא ראיתי שם אף אחד.
לא דיברנו מהבוקר כשהגענו לכאן, ועוד מעט אנחנו אמורים לחזור הביתה.
שחושבים על זה... הייתי ב״משמרת״ כל היום, בלי הפסקות. לא מנצלים אותי נכון? אף אחד פה לא יודע שאני והארי יוצאים, אז אף אחד לא יודע שאני תלוי בהארי בלחזור הביתה, כי אני לא יכול להיות בבית שלו לבד, אני עדיין מרגיש לא נעים עם זה.
הארי לא האחד שמנצל אותי לעבודה בגלל הסיבה הזאת...
אין סיכוי. נכון?!״מחפש את הבחור הגבוה שזיין אותך אתמול?״ זאין נשען על הדלת ושילב את ידיו, מסתכל עליי בהתגרות.
לעזאזל איתו. אבל... איך לעזאזל הוא יודע?! הארי סיפר לו. מי עוד יכול לספר את זה? אם הארי סיפר לו אני אהרוג אותו.
אבל זה היה זיון טוב... כן... א- בכל מקרה אני שונא את זאין. אני שונא את חברים של הארי, הם מציקים.
״אתה יודע... אם אתה רוצה שאי פעם אני אחבב אותך, זו לא הדרך.״ עניתי בגלגול עיניים ויצאתי מהחדר.
הוא גיחך ויצא אחרי.
״מה?״ שאלתי אחרי כמה שניות שהוא בהה בי בהסתקרנות, וזה לא גרם לי להרגיש נוח במיוחד.
״יום אחד אתה סתם ילד רגיל, ואחר כך אחרי שאתה מזדיין עם הארי אתה חושב שאתה יכול להתחצף אליי ככה?ואני לא צריך שתחבב אותי תודה. אבל רק רציתי להגיד לך שאם אתה מחפש את הארי, אז הוא יצא לעשן עם מאט.״ מי לעזאזל זה מאט?!
״אם תוכל לדבר ברור אני אבין מי זה מאט? ואיך אתה יודע שהזדיינתי עם הארי?״ הוא גיחך שוב בזלזול ורציתי להרביץ לו. כן. מגיע לו משהו שיאפס אותו. אני בקושי חודש עובד כאן והוא מעלה לי את העצבים כל כך חזק ברמה שהראש שלי יתפוצץ בקרוב.
״מאט הוא חבר של הארי אני מניח, הוא תמיד בא לכאן, והוא והארי מדברים הרבה, אני בטוח שהוא תמיד מנסה להתחיל עם הארי, אבל הארי טוען שלא, ואין לך מה לדאוג, הארי רוצה אותך. הוא מאוהב בך.״ היה נחמד לשמוע מישהו אומר שהארי מאוהב בי, אבל זה מוקדם מידי, הוא לא יכול להיות מאוהב בי.
״הוא לא מאוהב בי...״ גלגלתי עיניים וזאין הסתכל עליי בהתגרות.
״אתה כנראה לא שם לב איך הוא מסתכל עלייך, ומדבר עלייך, בכל מקרה... ליאם אמר לי שאתם מאוד רועשים בסקס ואי אפשר שלא לשים לב שאתם מזדיינים.״ הרגשתי את הסומק עולה על פניי, והוא צחק וטפח על כתפי.
״הארי טוב בסקס אני יכול להבין אותך.״
״מה?״ הוא? והארי? לא. הארי אמר לי שהוא לא נכנס למערכות יחסים כל כך מהר, בגלל משהו שקרה פעם, לא. אין סיכוי.
אני לא יודע למה אנחנו מנהלים פה שיחה, אבל הוא מתחיל להיות קצת יותר נחמד מבדרך כלל... ועכשיו אני מגלה דברים שאני מעדיף לא לדעת.
״טוב, אז אני אלך.״ אמרתי במבוכה, ומיהרתי ללכת משם.
״אה ולואי... אני יודע שכרגע זה נראה שהכל נפלא עם הארי, אבל הארי לא בן אדם טוב, הוא יפגע בך.״ המבט של זאין ברגע אחד הפך לפגוע, וכועס? רציתי לשאול למה אבל הוא הלך לפני שאני הספקתי.
YOU ARE READING
hide
Fanfictionלהדחיק, זה מה שלואי מכיר. להדחיק את המשיכה שלו לגברים. אבל עכשיו הוא פשוט מתחבא, לפחות לא לבד... אזהרות: !תוכן מיני! !התקפי חרדה! !פגיעה עצמית!