" Hikayeye başladığın tarihi yaz 💜"Bugün yatağımdan heyecanlı bir şekilde uyandım ..
Yeni okulumu gerçekten de çok merak ediyorum .
Biraz süslendim, evet sanırım biraz.
Oldum olası süslü bir insandım .
Tabiki bunun gibi özel günlerde genellikle bir tık daha fazla olabiliyor.
Orta boylu kumral siyah saçlı ve siyah iri gözlü bir kızım.
Aslında düşününce güzel bir kızım.
Ancak sanırım şansım erkekler konusunda pek yaver gitmedi.
17 yaşındayım , bugüne kadar hiç erkek arkadaşım olmadı..Anne: Serra! Hadi kızım geç kalacaksın.
Serra: Geliyorum anne sadece bir dakika !
Kapıdan giren ufak kardeşim Berk'ti.
Berk: Off, bu kokuda ne böyle parfüm şişesi falan mı kırıldı ? (Gülerek)
Serra: Hayır , ama birdaha kapıyı çalmadan girersen senin kafan kırılabilir!
Berk: Çok korktum ! (Gülerek)
Berk önden kaçarak indi bende arkasından onu kovalayarak..
Her gün olduğu gibi, bu çocuk ne zaman akıllanacak!Annem gülerek Berk'in kafasına bir şaplak indirdi ..
Serra: Ohh oldu!
Berk: Ya anne , ben ne yaptım ki şimdi ?
Anne: Hergün yaptığın şeyi .(gülümseyerek)
Serra:Anne nasıl görünüyorum, çok heyecanlıyım.
Anne: Çok çirkinsin (gülümseyerek)
Berk: İşte bu tam oldu .(gülerek)
.Masanın etrafında Berk'i kovalamaya başladım ..
Berk: Hadi ama, son hızın bu mu gerçekten ?
Serra: Ne kadar kaçacaksın ki , okula birlikte gidiyoruz aptal!
Anne : Hadi çocuklar , servisiniz geldi çıkmanız gerekiyor!
Önce Berk fırladı ve annemi öptü ardından ben Berk'e pis pis bakarak annemin yanağına bir öpücük kondurdum ve servise bindik .
Yan yana boş koltuklar yoktu. Kimseyi tanımıyordum Berk hemen bir kızın yanına oturdu.
Ben de mecburen ikinci sırada oturan çocuğun yanına oturdum.Serra:Merhaba, ben Serra okula yeni kayıt oldum.
Serra: Duymuyor musun?
Çocuk hiç bir cevap vermedi ..
Serra: Hey orada mısın?
Bir an dönüp baktı. Kalbim hızlı hızlı atmaya başladı , sanki yerinden çıkacak gibiydi..
Gözleri simsiyah ,kumral ,uzun boylu siyah saçlı , yüz hatları belirgin çok yakışıklı bir erkekti .
Göz göze geldik ancak bu üç dört saniye tek sürdü ..
Utandım, yüzümü pencereye çevirdim.
Pencereden yansımasını seyrediyordum .
İlk defa böyle tuhaf hissetmiştim ..
İçimde bir sıcaklık olmuştu, yerimde duramıyordum sanki .Berk: Hadi Serra inmeyi düşünmüyor musun acaba? (Gülerek)
Serra: Ş..ey geliyorum şimdi in sen .
Berk ve yanındaki kokoş servisten indiler.
Yanımdaki çocuk çantasını ve ceketini aldı kalkmak için hazırlandı ve ben tekrar şansımı denedim..Serra: Merhaba ben Serra, peki ya sen kimsin?
Kaan: Adım Kaan , çok konuşmayı sevmem . (Kibirle)
Küstah! Neydi bu şimdi , uzattığım elimi bile tutmamıştı.
Nerede yetişti acaba dağda falan mı , aptal Serra aptal ne uğraşıyorsun ki!Sinirden yüzüm kıpkırmızı bir halde , sınıfıma doğru ilerledim.
Hep o Kaan denen aptal yüzünden daha ilk günümden dersede geç kaldım !
Sınıfım neredeydi acaba..
Sanırım koridorun sonunda solda olması lazım .
Kapının önünde üstümü başımı düzeltip , derin bir nefes aldıktan sonra kapıyı tıklattım.
Öğretmen "gel" dedikten sonra kapıyı açıp içeriye girdim..Serra: Çok özür dilerim , daha ilk günden geç kalmak istemezdim..
Öğretmen : Bazen olabilir böyle şeyler , yerine geçebilirsin .
Serra: Yerim neresi ?
Öğretmen : İşte şurası , ikinci sıra .
Ne şimdi bu aptalın yanında mı oturacağım !
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araf
FantasyLise öğrencisi genç bir kız ve cennetten kovulmuş bir meleğin aşk hikayesi. Kavuşacaklar mı yoksa sonsuza kadar ayrılacaklar mı?