"Kevin niet doen stop!" Gier ik uit van het lachen. Ik kan dus echt niet tegen kietelen, zijn ogen twinkelen geamuseerd door mijn reactie. Ik schop wild om mij heen met Kevin bovenop mij, door het gekietel besef ik mij niet eens dat hij op mij zit. Hoe intiem dat is, wat wij nu doen.
Wanneer hij stopt met kietelen hijg ik, mijn adem herpakkend. Kevin staart mij gebiologeerd aan, en ik krijg het er maar warm van. "Wat kijk je zo?" vraag ik grinnikend. Hij verplaatst zich naast mij en zegt: "Ik weet niet wat het is maar je doet echt wat met me." Ik draai me op mijn zij, en kijk hem onbegrijpelijk aan. Voelt hij hetzelfde voor mij? "Wat bedoel je?" Hij lacht. "Ik voel me gewoon losjes als ik met je ben." Zijn bruine ogen staren in de mijne. "Dat gebeurd niet vaak." Mijn wangen worden warm en ik sla mijn ogen neer en friemel aan de deken op het bed.
Dit is derde keer dat Kevin en ik afspreken, en ik voel me inderdaad ook op mijn gemak bij hem, met een beetje hulp van een djonko. We kijken films, spelen kaartspellen, luisteren muziek en praten over van alles en nog wat. Kevin is half Surinaams, zijn vader is komt van Aruba maar contact hebben ze niet. Sterker nog, hij weet niet eens of zijn vader nog leeft. Hij begrijpt mij, en ik begrijp hem.
Ik glimlach, maar geef geen antwoord, ik kan haast niet geloven dat hij geïnteresseerd is in een simpel meisje als ik. Hij tilt mijn kin omhoog waardoor onze ogen elkaar ontmoeten en zegt: "Je bent speciaal Chavelly." Plotseling leunt hij naar voren, zo dichtbij dat onze lippen elkaar net niet raken. Zijn frisse geur ontmoet mijn neus en ik gloei. "En Kelly dan?" fluister ik, de controle over mijn ademhaling verliezend. "Kelly is zo verleden tijd, dat beloof ik je." Beantwoord hij mijn vraag zachtjes. Hij drukt zijn lippen op de mijne en ik beantwoord zijn kus zachtjes, ze voelen zacht aan. Al gauw neemt Kevin de leiding, zijn tong tikt mijn onderlip aan en ik open mijn mond een klein stukje. Zijn tong raakt de mijne en ik sta op uitbarsten. Kevin plaatst zijn hand op het kleine stukje blote huid op mijn heup en wrijft er zachtjes overheen, mij nog steeds zoenend. Ineens hangt hij weer boven mij, dit maal niet om te kietelen.
Onze zoen wordt steeds vuriger en ik snap niet hoe dit zo natuurlijk aanvoelt voor mij. Mijn eerste zoen. Kevin trekt zachtjes aan mijn truitje, die ik zonder aarzeling uit doe. Toevallig heb ik vandaag een simpele donkerblauw setje aangetrokken. Ook hij trekt zijn zijn sweater uit, terwijl ik hem gebiologeerd aanstaar. Hij is gespierd, maar niet te gespierd op ik merk vrijwel direct een litteken op zijn borst maar vraag er niet naar. Hij lacht enkel, en zijn lippen vinden al gauw de mijne. Er trekt een aangename stroomschok door mijn lichaam als Kevin zijn zachte lippen plaatst in mijn nek, ik zucht zachtjes en geniet van het onbekend gevoel dat mijn lichaam overmand. Ja ik wil het nu. Ik ben er klaar voor.
Plotseling trekt Kevin zich terug en vraagt met een bezorgde blik: "Je vertrouwt mij toch wel?" Ik knik vastberaden. "Ja." Dit antwoord leek meer dan genoeg voor Kevin en in een handomdraai zit ik in enkel mijn onderbroek en bh. Verwonderd kijkt Kevin naar mijn lichaam, de twinkeling in zijn ogen onmisbaar. "Je bent mooi." fluistert hij, en neemt me in zijn armen mijn lichaam zachtjes plaatsend in het midden van het bed. Ook hij ontdoet zich van zijn broek en onderbroek, met grote ogen staar ik naar zijn naakte erectie. Dus zo ziet dat eruit. Dit maal leun ik naar hem toe en kus hem. Ik weet niet wat mij drijft op dit moment, maar ik wil dit met hem, nu. Hij laat een spoor van kusjes achter vanuit mijn nek, tot op mijn borst. De haren op mijn lijf gaan rechtop staan zodra Kevin mijn bh wegschuift, zachtjes knabbelt op mijn tepel en zachtjes wrijft over mijn onderbroek. Er giert een ongekende sensatie door mij lichaam en ik wil meer. Mijn onderbroek wordt langzamerhand nat, ik ben nat. Kevin lijkt dit ook te merken en zijn hand verdwijnt in mijn onderbroek. Hij drukt zijn lippen weer op de mijne en duwt abrupt zijn vinger erin. Een zachte kreun verlaat mijn lippen zodra Kevin begint te bewegen. Zij, vinger zit in mij. "Je bent er al klaar voor merk ik." fluistert Kevin tegen mijn lippen aan. Hij positioneert zichzelf tussen mijn benen in en ik voel zijn harde erectie drukken tegen mijn ingang. "Hou me vast." Zegt Kevin en ik gehoorzaam hem. Ik houd zijn schouders stevig vast en bijt op mijn lip. Zachtjes glijdt Kevin in mij, er springen tranen in mijn ogen en ik druk mijn nagels in zijn rug. Hij duwt nogmaals, ditmaal iets harder en glijdt helemaal naar binnen. "Gaat het?" vraagt hij teder. "Hm-mm." kreun ik als antwoord. Kevin begint in en uit te bewegen, wat ditmaal veel beter voelt. Langzaam ebt het vervelend gevoel weg en geniet ik net zoveel als Kevin.
"Was dit je eerste keer?" Vraagt hij na een lange stilte, zijn ogen gericht op het plafond. "Ja." "Oh." Is het enige wat hij daarop antwoord. Ik ga het niet eens vragen, dit was sowieso niet zijn eerste keer. "Ik vond het leuk vandaag, Kevin." Ik leg mijn hand op zijn schouder en geef hem een tedere glimlach. Hij legt zijn hand op de mijne, en glimlacht. Het is inmiddels weer donker buiten en ik grijp naar mijn mobieltje op het nachtkastje. 18.00, Shit! Ik spring op uit het bed en grijp al mijn kleren bij elkaar. "Hoezo zo een haast?" grinnikt Kevin. "Ik moest vijf uur al thuis zijn sukkel, dat weet jij toch ook." Zeg ik terwijl ik mijzelf in mijn broek hijs. "Ohja." Zegt hij droog. Gaat hij zich niet aankleden? Ik trek mij trui over mijn hoofd en trek mijn jas aan. "Je gaat niet mee?" vraag ik grappende wijs aan Kevin die nog steeds in bed ligt. "Nee man, ik moet even wachten op een paar boys hier." Zegt hij nonchalant. "Als je hier de straat uitloopt naar links zie je een metro station, je kan daar ook de bus pakken." Hij staat op en grijpt naar zijn broek. "Hier heb je wat geld." Flabbergasted staar ik naar de muntjes in mijn hand. Afgelopen dagen heeft hij mij elke keer gebracht, waarom gaat het vandaag anders?
Ik bijt op mijn lip en doe mijn best om de teleurstelling niet te tonen op mijn gezicht. "Dankjewel." Ik druk een vlugge kus op zijn wang en trek mijn schoenen aan op de gang. Zonder nogmaals om te kijken stap ik het appartement uit.
Het geluid van kletterende regendruppels galt door de trappenhal, een stortbui. Eenmaal beneden aangekomen gluur ik door het raam naar buiten. De hele straat is bezaaid met donkere plassen van regenwater. Het liefst had ik nu achterop bij Kevin willen zitten. Ik trek mijn rits op tot mijn kin en ren door de regen in de richting van de metrostation. Al snel zie ik de bus richting mijn wijk al staan. Ik trek mijn laatste sprint en sluit mij aan bij de rij mensen die dezelfde bus instappen. De hele busrit pieker ik over wat mij thuis te wachten staat, ik heb het hoogstwaarschijnlijk heel erg verpest.
Ik stap de bus uit en snel richting huis. Zodra ik de deur open is het best stil, mijn vader noch Oom Stanley zijn nergens te bekennen. Mijn blik valt op een gele post-it papiertje op de mat.
Dag Chavelly,
Ik ben de stad uit, en ben er vandaag dus niet om je in de gaten te houden. Ik neem aan dat je je niet zal misdragen.
Groetjes,
Je Oom Stanley.
Dit noem je nou geluk! Ik doe een vreugdedansje en maak mezelf klaar voor een warme douche. Na de actie van vanmiddag heb ik dat zeker wel nodig. Ik bijt op mijn lip, het ging precies zo als ik het gewild had. Kevin was zo teder, en zorgzaam. Met een glimlach van oor tot oor voer ik mijn nachtroutine uit en plof op de bank met een dampende kop thee.
JE LEEST
Ze is Alleen
Non-FictionHet verhaal van Chavelly gaat over een jong meisje in haar vroege tienerjaren. Na verschillende vervelende levensgebeurtenissen beland Chavelly op verschillende plekken, waar zij nooit behoorde te zijn. We nemen een kijkje in het verhaal van Chavel...