Minden itt kezdődött.
/reggel/-Kageee kelj fellll!!!! Ma van a nagy nap!!-mondta Shiro Kagenak.
-Jólvan na! Azt hiszed nem tudom milyen nap van?-kérdezte eléggé bunkón.
-Hagyjuk inkább....Csak...kelj fel..-noszogatta Kaget.
-Jó..Jó...-válaszolta.
-Ne morogj, inkább öltözz-piszkálta.
Shiro már felvett egy rózsaszín harisnyát szoknyával és és egy fehér mellénnyel. A hosszú fehér haja már szoros copfba volt kötve és úgy várt arra, hogy a barátnője is elkészüljön.
Kage megfésülködött, felvett egy fekete harisnyát fekete szoknyával és egy fekete passzos hosszújjúval.
-Na indulhatunk-jelentette ki Kage.
-Végreee-
Mikor az ajtóhoz értek Shiro megszólalt.
-Anyaaa tudom hogy nem hallod és nem is érdekel, de elmentünk...Remélhetőleg nem jövünk vissza-ordibálta a két lány teljes hangjából.
Azzal el is indultak, hogy letegyék a vadász vizsgát.
Az első helyszínhez vezető út viszonylag könnyen ment.
Pár akadállyal viszont ígyis szembe kellett nézniük.
De ezeket még simán legyőzték.
Volt olyan ahol a helyes válasz a halgatás volt és még miegyéb más.
A legnagyobb akadály az az volt hogy merre menjenek.
-Na itt az van, hogy vagy egyenesen megyünk vagy kerülünk egyet-vázolta fel a tervet Shiro.
-Az biztos, hogyha egyenesen megyünk nehezebb lesz, viszont, ha kerülünk meg hosszabb idő lesz....Mivel nagyon gyorsan eljutottunk idáig én a hosszabb utat választom. Szeretnék nézelődni.-ecsetelte Kage.
-Hát legyen-egyezett bele Shiro.
Útközben egy fiú társaság (akiknek semmi közük a vadász vizsgához) beléjük kötött.
-Mit keres két kislány egy ilyen sötét utcában?-kérdezték.-Gyertek velünk, majd mi hazaviszünk-nevetgéltek.
-Ahhjj miért mindig ilyen degeneráltakba botlunk bele?-kérdezte Kage igazából magától.
-Kage.. psszzt....Kage..-zökentette ki Shiro a gondolkodásból.-Elintézed őket?-kérdezte.
-Nekem mindegy...-
-Na mit szóltok az ajánlathoz kislányok??- nézett le rájuk az egyik fiú.
-Azt hogyha egy másodpercen belül nem hagytok minket békén ezek lesznek az utolsó szavaid-valaszolta a két lány szinte egyszerre.
-Lányok...nyugii....Két ilyen szép gyöngyszem nem viselkedhet így a daliáns férfiakkal-azzal az egyik fiú felpofozta a két lányt.
-Ezt nem kellett volna- mondta Shiro.
Azzal a lendülettel a két lány szétvált és lefejezték az összes fiút egy perc hosszúsága alatt.
-Annyira unalmas-mondták egyszerre.
-Na mehetünk tovább-jelentette ki vidáman Kage.
Nemes egyszerűséggel folytatták az útjukat.
Egy fél órán belül oda is értek a vizsga helyszínére.
Mindketten kaptak egy-egy számot amit fel kellett tűzniük a felsőjükre./a vizsga helyszínén/
-123-mondta Shiro.
-124-mondta Kage is a számot amit kapott.-És most mit szeretnél csinálni?-kérdezte.
-Hát szerintem keressünk valakit aki szimpatikus, hátha tud valmi infókat-válaszolta.
-Nézd azt a fehér hajú fiút-szólt hirtelen Kage.
-Tényleg, menjünk-
A két lány odasétált a fiúhoz.
-Szia! Mi a neved? Az egyém Kage az övé Shiro-mutattot Kage magára és a legjobb barátnőjére.
Ilyen alkalmakkor mindig Kage beszélt ő extrovertáltabb.
A fiú nem válaszolt.
-Csak gondoltuk egyidős lehetsz velünk ezért jöttünk ide. Meg hátha tudod mikor kezdjük-beszélt még mindig Kage.
-Mert ti hány évesek vagytok?-kérdezte.
-Én 20., Shiro pedig 12 a húgom-mondta Kage.
-Én 12 vagyok, és amúgy Killua Zoldyck-mondta a fiú.
-Na örültünk a szerencsének! Mi megyünk és még feltérképezzük a többieket. SZIA!-köszöntek el mostmár egyszerre.
-A híres orgyilkos család úristeeen-sipákolt Shiro.
Továbbsétáltak amikor megláttak egy számukra igen édekes triót, ezért oda is mentek.
-Sziasztok. Én Kage vagyok ő pedig Shiro a húgom-mutatkoztak be ugyanúgy.
-Sziasztok! Én Gon vagyok. Ő Kurapika. Ő pedig Leorio. Örvendek a szerencsének!-mutatta be a kis csapatot Gon.-Hány évesek vagytok?-kérdezte.
-Én 20 Shiro pedig 12- mondta Kage.
-Én is 12 éves vagyok!! Ez olyan izgalmas!! Ha nem baj, majd még késöbb találkozunk , most szerintem még megismerkedek egy pár emberrel-ecsetelte vidáman Gon.-Sziasztok! Örvendtem a találkozásnak!-
-Sziasztok-köszöntek el egyszerre a lányok.
Nem sokkal késöbb véletlen egy fura alakba botlottak.
-Vigyázatok! Az előbb ezért megöltem egy embert..-mondta a furcsa idegen.
-Jajj de félek-szólt be neki Shiro.
-Van rá okod.....-nézett méllyen a szemébe a furcs idegen.-És neked is..-mondta ezúttal a szavait Kagenak címezve.-Amúgy Hisoka vagyok, bár ezt majd előbb-utóbb úgy is jobban megtudjátok-mondta nevetgélve és azzal ott is hagyta a két lányt, mert kezdődött a vizsga első fázisa./a vizsga első fázisa előtti szintfelmérés és válogató/
-Köszöntök mindenkit az idei vadász vizsgán. Ez az első fázis előtti válogató, kérem önöket hogy kövessenek.-mondta a vizsgáztató.
Azzal elkezdett futni előlre. Mindenki követte. Shiro és Kage egy kicsit direkt lemaradtak, hogy átlássák a szituációt és, hogy közbe megfigyelhessék a többieket.
-Ez egészen érdekesnek bizonyul-jelentette ki Shiro.
-Aha-
Egy ideig futottak aztán már kezdték megunni.
-Meddig futunk még?-kérdezte Kage.
-Szerintem mindjárt vége, ugyanis a sor elején vagyunk és a fehér hajú Killuával és azzal az érdekes Gonnal sem találkoztunk. Meg azzal a fura bohóccal sem... Lehet hogy ők már rég beértek.-vázolta fel Shiro.
-Akkor húzzunk bele, de gyorsan-válaszolt Kage és elkezdett gyorsítani a tempóján.
Nem sokkal a gyorsítás után be is értek a célvonalba. Nem sokan voltak még ott, olyan 30-40-en.
Mikor beérkeztek lepacsiztak egymással.
-első fázis előtti selejtezés pipa-mondták egyszerre.
De ezzel még korábt sem ért véget a vizsga.
Még hosszú út állt a két lány előtt.Első rész vége.
YOU ARE READING
Mi
FanfictionEbben a sztoriban beleviszlek titeket a hunter x hunter világába. Karakterek:@Rorichi