/a találkozás/
Shiro elment a rejtekhelyéhez. Magányra volt szüksége. Nem akart senkivel se találkozni. Csak egy valakit hiányolt...Killuát. Rosszul esett neki, hogy csak úgy otthagyta. "Valószínűleg Gon is ezt érezte." ~gondolta.
A lány egyre csak sírt és sírt. A sírásban csak egy érintés zavarta meg. Killua megtalálta a lányt. Lassan felállította Shirot és elkezdte gyengéden letörölni az ujjaival a könnycseppeket a lány arcáról. Shiro eléggé megszeppenve állt a történések előtt.
-K...Killua...-dadogta a lány.
-Nem akartam elfutni, csak néha nehéz elmondani az érzéseimet-vallotta be a fiú.-Csak attól még hogy nincs rá szükség, én féltelek-mondta.
Shiro nem tudott szóhoz jutni, annyira megilletődött.
Hirtelen az egyik pillanatról a másikra, elkezdte érezni a fiú ajkait a sajátján. Valamilyen leírhatatlan érzést éreztek mind a ketten. Pár másodpercre minden problémájukat elfeledték, és csak egymással foglalkoztak. A csók soha véget nem érőnek ígérkezett. Teli volt érzelemmel. Viszont valamikor sajnos véget kellett hogy érjen.
-K..Killua...-dadogott még mindig a lány.
A fiú elvörösödött és zavarában nem tudta, hogy mit is mondjon. Azt hitte hogy mindent elrontott abban a pillanatban. Nagyon félt a következményektől, félt mindentől. A lány csak megölelte. Így próbálva tudtára adni, hogy szereti.
-Bocsánat....-motyogta Killua.
-Mi...miért kérsz bocsánatot?-kérdezte Shiro.
-Ha ez túl hamar volt-motyogta az orra alatt Killua.
-Jajj....dehogy is!-bíztatta a lány.-Gyere üljünk le a rejtekhyelyemre...Már ha ezt lehet annak nevezni-nevetett.
Egy darabig ültek, majd Killua törte meg a csendet.
-Nem is tudtam, hogy a nővéred ilyen...-gondolkozott el egy pillanatra.-Ilyen...normális-fejezte be végül.
-Ezt...hogy érted?-lett kíváncsi Shiro.
-Mielőtt ide jöttem volna, találkoztam vele. Odaadta az azonosítóját és normálisan beszélgetett velem, és elmondta hogy szeretsz-ecsetelte a fiú.
-HÁT ÉN MEGÖLÖM AZT A FÉLKEGYELMŰT-üvöltötte el magát szinte már hisztérikusan Shiro.
-Ne tedd. Neki köszönhető hogy itt vagyok-csitította el Killua az őrjöngő lányt.
-M...Miért?-nyugodt le egy percre.
-Mert ő biztosított arról, hogy nem fölöslegesen jövök ide-válaszolt.
-Ohhh értem-mondta Shiro.
-De mostmár sokkal jobb, hogy veled vagyok-nézett az óceánkék szemeivel Shirora. A lány erre csak elpirult. Egyre jobban kezdtek feloldódni egymás társaságában. Az igaz, hogy Killua egy kicsit zárkózottabb volt, de ő is feloldódott. Időt kellett neki hagyni. Összességében jól elvoltak./Eközben/
Kage sikeresen megölt 3 embert akiktől el is vette az azonosítójukat. Azután pedig vissza indult az eredeti helyéhez, remélve hogy Hisoka már nincs ott. Sajnos tévedett, és szembe találta magát vele amikor visszaért.
-Nocsak, nocsak. Vissza találtál?/kérdezte Hisoka azon a bizonyos hangján.
-Akkor én itt se vagyok-motyogta Kage az orra alatt.
-Héé...Ne menj...sehova...-mondta lassan Kagenak és közben magához húzta a kezénél fogva.
-Eressz el-üvöltözött Kage.
Hisoka addig húzta, míg csak egy centiméter távolság maradt köztük.
-Mégis mit akarsz??? Ha szerinted nem tudom megvédeni magam akkor engedj el-mondta.
-Tudod...Én ezzel nem erre akartam célozni-kezdett komolyabban beszélni.-Csak nem akarom, hogy meghalj. Ennyi. Valamiért számítassz nekem. És tudom milyen a Zoldyck család. Még nekem is nehéz lenne megküzdenem velük-magyarázta.-Szóval jól gondold meg, hogy itt maradsz-e vagy elmész. Mert nekem fontos vagy-fejezte be Hisoka.
-Jólvan!-mondta indulatosan.
-És...hova is tűnt az azonosítód?-kérdezte a lánytól.
-Odaadtam Killuának. Nem volt kedvem harcolni vele-ismerte be egy kicsit csalódottan.
-Ahhhaaa..Szóval beismerted, hogy igazam van-elégedett meg magával Hisoka.
Kage nem válaszolt, csak leült a földre.
-Jajj most meg ne sértődj-simogatta meg Kaget.
A lány továbbra sem válaszolt semmit, így Hisoka kénytelen volt megcsókolni. A lány erre sem reagált. Hisoka fogta és az ölébe rakta, majd elkezdte a haját babrálni. Így próbálta vele tudatni, hogy nem akarta megbántani. De valamennyire hatott, mert a lány nem sokkal utánna rámosolygott és elkezdett vele beszélgeti teljesen random dolgokról. Valamint arról, hogy mi történt Kage-vel amég elment megszerezni az azonosítókat./Gon/
Gon nagyon maga alatt volt. Órákig ott állt egy helyben ahol Shiro hagyta. Össze volt törve. Nem tudta, hogy mi tévő legyen. Keresse meg Shirot és tényleg vegye el az azonosítóját?. "Nem, biztos hogy kicselezne. Meg amúgy is...Nem bírnám elvenni tőle....Most rá nézni se bírnék.."~gondolkodott. A gondolkodásból annyi szakította félbe, hogy valakit meglátott felé közeledni. Ezért elfutott és elbújt. Tudta, hogy nem kellett volna csak úgy ott állnia, mivel az ő azonosítóját is kihúzta valaki. Most nagyon le volt még mindig sokkolódva. Eldöntötte, hogy valamilyen módon megtalálja Shirot és megbeszéli vele a dolgokat, és talán a lány beleegyezésével elveszi sz azonosítóját. Hamarosan döntésre fog kényszerülni. Csak akkor még nem tudta, hogy milyenre. Mellékesen Killua miatt is aggódott, mivel csak otthagyta még őket az erdő közepén. Gon akkor még nem tudta, hogy Killua Shiroval van./Killua és Shiro/
Mivel már mindketten végeztek a feladatukkal, sokat beszélgettek. Beszélgettek Killua nem túl fényes gyerekkoráról, és arról hogy ki miért jött el a vadász vizsgára. Az is szóba jött, hogy ha leteszik a vadász vizsgát, mit fognak csinálni. De csak arra jutottak, hogy még ők sem tudják.
Viszont szerettek volna minnél több időt együtt tölteni./Kage és Hisoka/
Kage hamar megbékélt és teljesen el volt Hisokával. Bevallotta neki azt amit nemrég Killuànak, hogy nem mindig őrült, csak nem akar unalmas vagy okoskodó lenni, és fél a kritikától. Hisoka érdekes módon megértette és biztosította róla, hogy neki mindenképpen megfelelő és nem fogja megunni./Gon/
Gon elindult megkeresni Shirot. Most sokkal határozotabb volt, mint bármikor máskor. Elhatározta, hogy mindenképpen beszél vele. Akkor is ha a lány meg fogja bántani. Az már nem érdekelte. Csak látni akarta.
Csak ennyit akart.9. Rész vége
U.i.:utó iratokat nem nagyon csinálok VISZONT! Killua kiskorú így semmi olyat nem rakok bele ami nem felelne meg ennek!
Ja és ezt a részt külön egy személynek készítettem, szerintem tudni fogja, majd ha olvassa.
YOU ARE READING
Mi
FanfictionEbben a sztoriban beleviszlek titeket a hunter x hunter világába. Karakterek:@Rorichi