Már egy ideje ott voltak úgy öten sikeresen átjutva a vizsga harmadik szakaszán. Már csak 60 órát kellett várniuk. Rajtuk kívül csak kettő-három versenyző volt kész a harmadik feladattal, de ők elfoglalták magukat.
Addig Shiro., Killua és Gon egy furcsa helyzetben találták magukat.
Killua egyre közelebb volt Shirohoz, a válluk és a karjuk már teljesen egymásnak simultak, ahogy a lábuk is. Gont ez valamiért zavarta.
Így miután Killua és Shiro elkezdtek csak egymással beszélgetni őt kihagyva belőle, felállt és odament Hisokáékhoz. Amikor odaért hirtelen egy kártya repült felé.
-Ezt most miért?? Amúgy meg se karcolt!-háborodott fel Gon.
-Ne gyere közelebb...-nézett rá Hisoka mégis furán.-Kage alszik...-folytatta. Miközben az ölében alvó lányra nézett.
Gonnak elege lett abból, hogy senki nem szeretne beszélni vele, ezért vissza ment Shiroékhoz azzal a szándékkal, hogy beszéljen a lánnyal. Visszasétált Killuához és Shirohoz. Mind a ketten látták, hogy valami nagyon bántja.
-Mi az Gon?-kérdezte Shiro érdeklődve.
-Csak...senki nem akar velem beszélgetni....-szomorkodott Gon.
-Mi akarunk-csatlakozott Killua.
-Igen-értett egyet Shiro is.
Azzal a lendülettel Shiro Gon kezét megfogva a fiú mellé ült. Killua tűrtőztetve magát, csak a lány mellé ült szorosan. Így Shiro a két fiú közé szorult. Shiro próbálta Gont vigasztalni, amég Kilkua pedig támogatta. Shiro annyira elterelte Gon figyelmét a vicceivel, hogy a fiú teljesen lenyugodott.
-Jajj köszönöm, hogy foglalkoztok velem!-ölelte meg Gon szorosan Shirot. Killua ebből az ölelésből kimaradt. "Biztos ez nem jelent neki annyit" gondolkozott Killua. Ezt még ők se tudták, de ezek a féltékenységek valami nagyon rosszhoz vezethetnek. Attól függetlenül most Shiroval a középpontban beszélgettek.
Eközben Hisoka az ölében alvó Kaget nézte. Valami van benne....valami érdekes....valami izgalmas. Valamit el kezdett érezni iránta. Balszerencséjére a lány pont most ébredt fel.
-Mennyit aludtam?-kérdezte.
-2 órát-váladzolt Hisoka.
-Ahh az nem sok...-ült volna fel Kage.
Viszont Hisoka nem hagyta hogy felüljön, csak az ölében. Így a lány Hisoka ölében maradt.
-Csak úgy nem szökhetsz el-súgta halkan a lány fülébe. Majd miután elhelyezte a lányt az ölében, elkezdte a haját piszkálni.-Itt maradsz-
-Nem akartam amúgy sem elmenni...Csak gondoltam építhetnénk kártyavárat-gondolkodott Kage.
-Akkor építsünk-
Azzal Hisoka átkarolta a lányt és úgy kezdtek el kártyavárat építeni.
Amíg ők szórakoztak,addig Shiroék között csak úgy szikrázott a féltékenység. Nem azért mert a két fiú egymásnak esett volna, csak igazából ől se tudták, hogy mit éreznek. Eléggé új volt ez számukra. Egy idő után pedig csak a magyarázó Shirot hallgatták.
Mikor már egy jó ideje bent voltak, mindannyiójuk elálmosodott.
-Én egy nagyon kicsit alszom-közölte Shiro.
-Jó ötlet én is!-lelkesedett Gon.
-Én nem vagyok álmos de pihenhetek-mondta Killua.
Shiro nemes egyszerűséggel szétterült a földön, Gon szorosan mellé feküdt le. Killua nézte őket egy ideig, majd ő is Shiro másik oldalára feküdt le.Shiro és Gon hamar elaludtak, viszont Killua nem tudott. Nem is akart. Ez egy darabig idegesítette, majd elkezdte nézni az alvó Shirot és valahogy utánna elvolt.
Amikor ők elaludtak akkor még Kage és Hisoka fent voltak.
-Én kezdek elfáradni-ásított Kage.
-Hát...aludhatnál...-gondolkodott Hisoka.
Azzal lefeküdt és magára húzta a lányt.
-Mondjuk így-folytatta.
Kage nem mondott semmit, csak lehunyta a szemét.
Ők így elvoltak.
Killuát viszont gyötörte az álmatlanság. Nem tudta hogy miért, de nem bírt aludni. Nem tudott. Egy hirtelen gondolattól fogva átölelte Shirot. A lány csak annyit reagált, hogy közelebb húdódott hozzá. Killua lehunyta a szemeit és csak élvezte a pillanatot. Azt kívánta hogy ez a pillanat sohasem érjen véget.
Az idő csak telt és lassan felkeltek.
Gon amikor kinyitotta a szemét majdnem elájult. Amikor meglátta hogy Shirot Killua átöleli akkor nagyon féltékeny lett. Nem tudta hogy mit csináljon. A gondolataiból csak Shiro zökentette ki.
-Áhh felébredtél?-kérdezte.-Remélem nem aludtunk sokat-mondta.
-Körübelül 6 órát aludtatok-válaszolt Killua.
-Te nem aludtál?-kérdezte meglepődve Shiro.
-Nem...nem tudtam-mondta.
-Ahhjj és nem vagy álmos?-kérdezte.
-Nem-
-Hát jó-mondta.-Gon te kipihented magad?-kérdezte.
-Igen, és te?-kédezte.
-Igen...olyan jó volt-mosolygott rá Killuára.
Gonettől nagyon frusztrált lett, de inkább rájuk hagyta.
-És mit csináljunk a maradék...50 órában?-kérdezte.
-Beszélgessünk-jutott Gon eszébe.
-De miről?-
-Hát..nemtudom...akkor csak pihenjünk-válaszolta.
-Hát legyen...-
Azzal ők hárman leültek és néha beszélgettek néha meg csak nevetgéltek, de összességében jól érezték magukat.6. Rész vége
YOU ARE READING
Mi
FanfictionEbben a sztoriban beleviszlek titeket a hunter x hunter világába. Karakterek:@Rorichi