És el is kezdődött a vizsga harmadik szakasza.
-Na itt is az első akadály-mondta Killua.
-Merre menjünk. A kört nyomjuk meg ha jobbra, a háromszöget ha balra-mondta Gon.
-Jobbra-mondta Shiro.
—Szerintem balra-jelentette ki Hisoka.
És itt már meg is volt az első konfliktus.
-Csak azért mert nem kedvelsz azért nem kell ellenem cselekedned-válaszolta Shiro.
-Akkor döntsük el-nevetett Hisoka.-Aki azt akarja, hogy balra menjünk emelje fel a kezét!-kiáltotta.-Óóóhh Kagee igeen-örvendett.
-KAGE!-ordibált a nővéréte.-És most az emelje fel a kezét aki jobbra akar menni-mondta.-4?!?! KAGE!!!-sipákolt.-Ígyis úgyis jobbra megyünk-mondta.
Tehát mindenki megnyomta a a kört. A következő választások is hasonlóan teltek l. Hisoka nem értett egyet Shiróval, Kage pedig mindkettőjükkel egyetértett. Már ez volt a harmadik választás és még mindig semmi.....
-Történhetne már valami izgalmas-mondta Killua.
-Szerintem is!-értett egyet Gon.
És az említett izgalom be is igazolódott. A következő kiválasztott ajtó egy érdekes helyre nyílt.
-Versenyzők! Itt meg kell küzdenetek ezekkel a rabokkal! Egy az egy elleni harcoknak kell lenniük. Ésmindenki egyszer mehet. Ha győztök, akkor mehettek tovább. Viszont, ha veszítetek akkor 50 órát kell letöltendtek egy erre kijelölt szobában-fejezte be a vizsgáztató a beszédét.
-Szuper-sóhajtott Shiro.
-Na kezdjük-mondta Killua is.
-Ki legyen az első?-kérdezte Kage.
-Kezdem....-nyögte ki végül Killua.
Azzal előrement és egy utolsó pillantást vetett........Shirora.
A lány csak bíztatóan nézett a szemébe.
És ennyi kellett Killuának, hogy magabiztosabb legyen. Mikor a "csatatérre" ért, az egyik rab is elindult felé. Már mindketten egymással álltak szemben./a harcok/
-És miben versenyzünk?-kérdezte Killua.
-Élet vagy halál-válaszolta a magabiztos és eléggé kigyúrt rab.
-Legyen-mondta Killua nemes egyszerűséggel.
-Hát te aztán nem félsz a haláltól-nevetett a rab.-Engem nem érdekel, hogy mennyi időt nyerünk, én csak ölni akarok-mondta vérszomjasan.
-Jó-nevetett Killua.
Azzal el is kezdődött a harc.
A kigyúrt rab Killuát célba véve megindult a fiú felé. Killua ügyet sem vetett rá, amint odaért hozzá egy egyszerű mozdulattal kitépte a szívét. Semmi vér nem volt a helyszínen.
-Ezt ismereem!! A híres orgyilkos technika!!-süvítette Shiro.
-Igeeen!!!-kiabált Kage. Igen ő valamiért 20 évesen is úgy tudott viselkedni, mint egy gyerek.
2 perc csönd után a Killuáék felöli falon a táblán egy egyes szám jelent meg. Ez annyit jelentett, hogy most 1-0 ők vezetnek.
Killua visszament a csapatához, hagyva az út közepén a hullát.
-Úristeeeen ez olyan menőőő-üvöltötte Shiro.
-K...Köszi...-jött zavarba Killua. Hirtelen Shiro meleg és szoros ölelését érezte magán...
Killua nem tudta, hogy mit kezdjen a kialakult helyzettel. Gon valamiért negyon nézte őket és.... Kage meg Hisoka......valamiért érdekes dolgokat mutogattak az ölelkezők felé....Khmm....
Killua megit csak rákvörösre pirult és olyan szorosan megölelte a lányt amennyire csak tudta.
-Na jó! Shiroooo!!!-üvöltötte el magát Kage.-Most én megyek-határoza el magát.
-Meg ne halj azért ha lehet-aggódott Shiro a nővéréért.
-Ugyan... Az aki meghal nem én leszek-nevetett.
-Öld meg őt amikyen gyorsan csak lehet-ment közel Kagehoz. Egyre inkább megszüntette a lány és a közötte lévő teret. Nekisimult a lány derekának és a homlokát is hozzá érintette a lányéhoz. Egyre inkàbb a csók kapujában álltak, amikor Hisoka hirtelen elrábtotta a fejét és így szólt.:-majd ha végeztünk-kacagott.
Kage ezzel a "kis" jelenettel mit sem törődve lépett az ellenség elé lépett.
Akivel szemben állt az most is egy eléggé magas és izmos férfi volt.
-Élet vagy halál. De most te jársz úgy, mint az előző társunk-fenyegette meg.
-Oké legyen!-mosolygott Kage.
A harc nem sokáig tartott, mivel elővett egy kést a hosszú újjúából és nemes egyszerűséggel leszúrta az áldozatot. Kage visszaért és az állás így 2-0 lett. Utánna ment Shiro, aki egy kötéllel amit a dzsekiéből vett ki, folytotta meg az ellenségét 1 perc alatt. Utánna mindenki csodálkozott , hogy-hogy egy perc alatt megfullasztotta. Utánna Gon ment.Ő harcolt az ellenfelével egy darabig, majd az ellenfelet kifárasztotta és úgy győzta le. Hisoka pedig egy másodperc alatt megölte egy "joker" lappal.
Tovább is siettek, mert időre kellett kiérniük./nehéz döntés/
Az utolsó feladat egy választás volt. Vagy 3-an mennek a hosszabb és nehezebb utat választják vagy pedig azt, hogy 2-en de könnyebb és rövidebb úton. Sokat gondolkodtak, míg meg nem látták azt a sok éles fegyvert.
-Mi lenne ha lyukat vésnénk a falba?-kérdezte Gon.
-Ez egy jó ötlet-mosolygott rá Shiro.
-Aha-értett egyet Killua.
-Aha-Kage is egyet értett.
-Nekem mindegy-válaszolta Hisoka.
-Akkor ez egyöntetű igen! Kezdjünk ásni!-kiáltotta.
Azzal Gon bement az egyik ajtón és levett egy lapátot és ásni kezdett. Késöbb csatlakozott segíteni Shiro is. Mikor teljesen kiásták a lyukat, elsöntötték, hogy ki kikkel megy.
-Shiro vagy Killua?? Ki jön velem?/kérdezte Gon.
-Menjen nyugodtan Shiro-válaszolta Killua egészen letörten.-Én megyek velük-nézett Kagera és Hisokára.
-Vagy mi megyünk így hàrman, ők meg ketten!-tervezgetett Shiro.-Igaz az a nehezebb út, de akkor is-
-Nekem oké-mondta Gon.
-Akkor menjünk!-mondta Killua.
-Köszi hogy segítettél, ez nagyon aranyos volt tőled-dicsérte Shiro-t Gon.
-Oo köszi semmiség-nevetgélt a lány.
Gon és Shiro jót beszélgettek a megpróbáltatások mellett. Killua csak elsápadva figyelte őket. Talán féltékeny volt? Ezt még ő maga sem tudta eldönteni.Eközben Kage és Hisoka nagyokat nevetve, néha komolyabbra váltva futottak át az akadályokat.
Mikor kiértek onnan, egymással találták szembe magukat, mivel egyszerre értek be.
Mivel ők voltak az elsők ( mint utólag kiderült 4 óra 30 perccel) így azt tudták csak csinálni, hogy leülnek a nagy terembe és még várnak még vagy 68 órát. Mind az öten egy helyre ültek. Gon nagyban társalgott Shiroval., Killuát pedig megette a féltékenység. Egyre jobban kezdett rájönni arra , hogy milyen érzései is vannak neki igazából. Egy ideig figyelte a két beszélgetőt, igaz majd meghalt de figyelte.
-Héé!!! Most jut eszembe! Nem haltam meg! És te megígértél valamit!-ordított Kage.
-Egy kicsit halkabban-mondta Killua még mindig lehangoltan.
-Mit is?-kérdezte Hisoka.
-Hát tudod....azt hog...-de a lány nem tudta tovább mondani a mondatot, mivel Hisoka lefogva a lány kezeit hosszasan megcsókolta.
-Ezt ígértem?-kérdezte.
-I...Igen-nevetett Kage.
Ez a csókváltás mégegyszer megtörtént, csak most Hisoka az ölébe vette Kaget.
Ők így ketten elvoltak kettesben, viszont Killua egyre rosszabbul bírta nézni Shirot és Gont.
Gondolta, ha megöleli Shirot akkor észreveszi...
De amikor meglátta Hisokáékat, hogy mit csinálnak, támadt egy ötlete. Nem kell megcsókolnia Shirot, elég megpuszilnia. Killuának ez is nagy szó, mivel nem tudja kimutatni az érzelmeit.
Odasétált Shiroékhoz, leült a lány mellé, majd megpuszilta az arcár. A lány elvörösödött, Gon lefehéredett, Killua pedig csak lehajtotta a fejét, várva a következményekre.
Nsm lett semmi következménye, Shiro egy szót sem szólt. Ugyanúgy beszélgetett a skokkolódott Gonnal, csak most eléggé közelebb került Killuához. Mondhatni feljebb léptek egy lépcsőfokot a közelség fogalmában.
Ők így voltak tovább. Shiro szorosan Killua mellett Gonnal beszélgetett.Kage és Hisoka pedig gyorsan elmerültsk egymásban. Sokat bezsélgettek az ide vezető útjaikról, Hisoka lehajtotta Kage fejét az ölbe és úgy nézte a lányt, miközben Kage beszélt. Simogatta a fejé és a hajával játszadozott ami eléggé meghitt volt. Ők ketten is így élvezték egymás társaságát.
5. Rész vége
YOU ARE READING
Mi
FanfictionEbben a sztoriban beleviszlek titeket a hunter x hunter világába. Karakterek:@Rorichi