Zűrzavar a szigeten/8/

35 3 1
                                    

/a találkozás/

Shiro tehát szembe találta magát Gonnal.
Hirtelen nem rudta, hogy mihez kezdjen.
-Áhh..Szia....Gon?!-köszönt neki.
-Szia Shiro!-köszönt vissza Gon.
-Öhmm nem akarod akkor...elvenni...az...azonosítóm??-kérdezte furcsálkodva.
-Hát mindenképpen el kell vennem azt akit kihúztam-vakargatts meg a fejét.
-Akkor.. most?-kérdezte Shiro.
-Szerintem tisztességesen megszerzem-avatta be a terveibe Gon a lányt.
-Tehát megküzdünk?-kérdezte.
-Nem! Csak majd megszerzem..Ki kell gondolnom eg tervet....-gondolkozott el Gon.
-Vagy miért nem próbálod most elvenni?-ajánlotta fel Shiro.
Gon teljesen összezavarodott. Végülis ha elveszi a lánytól, akkor további szenvedésektől kíméli meg magukat. Gon nem bólintott, nem csinált semmit. Csak hirtelen elindult Shiro felé azzal a szándékkal, hogy most leveszi róla az azonosítóját. Shiro pont ezt várta. Mikor Gon odaért hozzá, a lány egy egyszerű mozdulattal kitért a "támadás" elől. Hirtelen Killua is ott termett, mivel fel volt rá készülve, hogy megvédje a lányt. Abban a pillanatban mindenki összezavarodott.
-K...Killua!-örvendett fel a lány, mivel nem tudta, hogy a fiú egy ideje követi.
-Szia...sztok-köszönt Killua is.
-SHIROOOO....HOGY TUDTÁL ILYEN HAMAR KITÉRNI-tért még csak akkor észhez Gon.
-Hát...asszem...ja..-mondta a lány.-Killua már meg is vannak az azonosítók?-kérdezte a fiútól.
-Hát...ja...-vakargatta meg a nyakát. Remélte hogy a lány nem jön rá arra, hogy követte őt.
-Akkor...ha ilyen hamar itt termettél...TE KÖVETTÉL?-kérdezte a lány.
-I...Igen..-válaszolt nemes egyszerűséggel.
-Hogy miii???-maradt le Gon.
-Éss miértttt követtélll??-nyújtotta el a kérdést Shiro.
-Nemtudom...féltettelek-vallotta be a fiú.
-Öhömm..ez aranyos, de látod megvagyok-mutatott Gonra.
-Tessék, az azonosítóm...És akkor én már itt sem vagyok-fejezte be a mondandóját Killua.
Azzal a lendülettel el is rohant a fiú. Eléggé kínosan érezte magát. Rosszul esett neki, hogy Shiro ezek szerint nem érez semmit. Ez bosszantotta, ezért inkább elment levadászni Kaget.
-Csak úgy odaadta neked Killua az azonosítóját?-kérdezte Gon Shirotól.
-Hát...igen-mondta.
Gon érezte, hogy Killua és Shiro között van valami, csak az volt az egyetlen baja, hogy valamiért Shiro különleges volt neki is. Nem úgy mint Killua, ő csak a barátjaként, de Shiro annál több volt. Vagyis abban a pillanatban még azt érezte.
-ÉN IS ÉRZEK IRÁNTAD VALAMIT-sírta el magát eléggé gyerekesen. Viszont azok a könnyek nem a szomorúságon, hanem a dühön alapultak.
Shiro ezen teljesen kiakadt. Nem tudott ennyi érzelemmel mit kezdeni. Ott volt Killua, most meg Gon... Ezért a lány nem tudott mit csinálni, csak elfutni.
-SHIROOO-hallotta, hogy Gon még utánna kiabál. De ő csak elment. Elment, vissza a rejtekhelyéhez. Át kellett gondolnia a dolgokat.
Tudta, hogy most nagyon megbántotta az így is érzékeny Gont. Egy kis időre egyedüllétre volt szüksége.

/Eközben/
Kage és Hisoka éppen pókereztek. Ami összességében abból állt, hogy Kage dühkitöréseket kap a folytonos veszítéstől, Hisoka pedig csak jót szórakozik rajta. Mikor észrevették, hogy valaki közeledik, azonnal érdeklődve figyeltek a hang irányába. Killua volt. Jött azért, hogy elvegye Kagetól az azonosítóját. Amikor odaért a lány már fel is állt és szembenézett vele. Killua indult is, hogy megtámadja, de valami megállította. Olyan hirtelen volt, hogy nem bírta felfogni. Hisoka volt az. Olyan erővel lökte el a fiút, hogy a földön kötött ki.
-EZ MOST MIRE VOLT JÓ?-akatt ki Kage.
-Megölt volna-mondta Hisoka halkan.
-És???-kérdezte a lány.
-Neked aztán nincs félelem érzeted. Megvédtelek, mert egyedül nem tudtad volna magad-zárta volna le ennyivel Hisoka.
-Azt hiszed, hogy olyan szerencsétlen vagyok??-akadt ki a lány teljesen.-Tudod mit? Menj a fenébe!-mondta. Igen Kage nem bírta úgy visszafogni a dühét, mint Shiro.
-Killua gyere-fogta meg a fiú kezét és húzta el.
-Mit akarsz?-zavarodott össze a fiú.
-Én odaadom az azonosítóm, tudom hogy te egy képzett orgyilkos vagy. Simán megölhetsz. Nem vártam volna el különösebb bánásmódot, attól sem hogy a húgommal van valami köztetek-adta oda az azonosítóját.-Megyek, levadászok 3 embert, te is így tetted nem?-kérdezte.
-De...De Shiro és köztem semmi sincs-próbálta győzködni.
-Ugyan...Amióta meglátott csak te érdekled, de ő nem fogja bevallami senkinek-nevetett Kage.
-Azta...-akadt el Killua.
-Nem is gondolnád, hogy milyen bonyolult teremtés, mi?-nevetett még mindig.
-Nem...azt eddig is tudtam...Én azt nem tudtam, hogy te tudsz normális is lenni-vallotta be a fiú.
-Jajj én mindig normális vagyok-mondta a lány.-Csak ha mindig ilyen okoskodó lennék, akkor mindenki megunna-mondta mostmár szomorú arckifejezéssel.
-Nem! Ez az oldalad is érdekes. De akkor csak megjátszod magad?-kérdezte Killua.
-Nem...Igen...már nem tudom-mondta a lány és azzal el is tűnt az erdőben.
Killua még egy ideig lesokkolódott a hallottakon, de tovább kellett mennie, mielőtt Hisoka megtalálná. Viszont nem tudta, hogy most mihez kezdjen. Megkeresse Shirot? Vagy hagyja az egészet? Mi van ha Kage igazat mondott?? Mivan ha csak hazudott? De ugyan miért hazudna? Kérdezgette Killua ezeket magától. Végül vett egy mély levegőt és elindult Shirot megkeresni. Shiro a rejtekhelyén sírt, így nehezebb is lesz Killuának megtalálni, mivel nem ismeri az ottani rejtekhelyeket. Viszont ez most nem érdekelte a fiút, elindult. Meg akarta keresni Shirot és elmondani neki mindent. Nem érdekelték a következmények.

8. Rész vége.

MiWhere stories live. Discover now