Hamarosan leteltek a maradék órák és az összes továbbjutott megérkezett. Ezért a vizsga harmadik szakasza le is zárult.
-Gratulálunk a továbbjutóknak. Most pedig jöjjenek utánnam-mosta a szokásos beszédét a mostani vizsgáztató.
Csak hogy most egy érdekes dolog történt.
-Kérem érkezési sorrendben, mindenki húzzon egy azonosítót, majd késöbb elmondom, hogy mit kell vele csinálni.-utasította a versenyzőket.
Mivel Shiroék érkeztek le először, ezért ők sorba állva húztak. Még nem csináltak a kihúzott azonosítókkal semmit, mivel nem tudták, hogy mi a feladat.
-Tehát mindenki kihúzott egy azonosító számot. Azt a számú embert kell megkeresniük és levenni róluk az azonosítót. Bárhogyan le lehet venni, bármilyen módszerrel. Viszont a megszerzett azonosító 3 pontot és a saját azonosító megtartása is 3 pontot ér. Ami azt jelenti, hogy ezeknek a feltételeknek meg kell lenniük a továbbjutáshoz. Valamint, mindwn egyéb azonosító egy-egy pontot ér. Így ha megszerzett valaki 3 külömböző azonosítót és a sajátját is megtartotta az is tovább juthat-magyarázta a vizsgáztató.-Most pedig el fogjuk vinni önöket egy szigetre ahol 2 hetet adunk a feladat teljesítésére-fejezte be.
Nemsokára mindenki felszállt a versenyzőket szállító hajóra/csónakra./a hajón/
Shiro., Killua., Gon és most Kage és valamiért az őt követő Hisoka is egy helyre ültek.
-Te kit kaptál? Kérdezte Gon Shirotól.
-99-mondta Shiro.
-Az..az én vagyok....-szomorodott el Killua.
-Uhhh...Hát szerintem legyen igazságos és ne hagyd magad-mosolygott Shiro akkor még boldogan.-És te hanyast kaptál?-kérdezte érdeklődve Killuát.
-Valami...124...-mondta Killua.
-Az az enyém...-gondolkodott el Kage. Hisokának valamiért nem tetszett, hogy Killua húzta a lányt. Viszont érdekelte a végkimenetel.
-Gon és te kit húztál?-kérdezte Kage.
-123-jegyezte meg Gon.
-Az én vagyok...-szomorodott el Shiro is.
-Hát rendezzük ezt is Sportszerűen-mosolygott Gon.
-Hát oké..-mondták a többiek
-Én a 44-et húztam-szólt bele Kage.
-Nocsak...Nocsak...Az én vagyok-nevetett Hisoka.
-És te kit húztál?-kérdezge Kage Hisokától.
-301-mondta Hisoka szűkszavúan, tudta hogy ki az akit húzott.
És így ebben a tudatban hogy a legtöbbjüknek egymással kell megküzdeniük, így mentek tovább a szigetre./megérkezés a szigetre/
Amikor megérkeztek, kaptak egy kis útbaigazítást és egy kis stopperrel mért időelőnyt betartva mehettek a versenyzők a szigetre. A csapat megbeszélte, hogy különválnak és ennek a szakasznak a végén találkoznak és majd akkor beszélik meg a dolgokat.
/kezdés/
Már minden versenyző megérkezett a szigetre és kezdetét vette a vizsga negyedik szakasza.(Itt elkezdek szemszögeket írni, mivel mindenki külön van. Köszi a megértést)
/Shiro/
Shiro talált egy jónak tűnő rejtekhelyet. Egy bokorban, ahonnan rálátott mindenre és mindenkire. Már csak azon gondoljozott, hogy hogyan szerezze meg Killua azonosítóját...Vagy...esetleg találjon három másik embert?? Nagyon gyötörte a gondolat hogy el kell vegye Killuától az azonosítót. De az is zavarta, hogy Gon vajon mit fog lépni. Ezért inkább elindult megkeresni Killuát./Kage/
Keget nem igazán zavarta a helyzet. Tudta, hogy valószínűleg megszerzi Hisoka azonosítóját, viszont azzal a tudattal, hogy Killua kapta őt nagyon nem volt kibékülve. Annyit tudott hogy legalább Hisoka azonosítóját kell megszereznie és maximum három embertől elvennie. Így el is indult Hisokához./Killua/
Killua tudta, hogy Shiro már elindult felé. Ezért kiállt egy tisztásra és kész volt arra, hogy odaadja az azonosítóját a lánynak. Könnyű lesz másik hátom embertől elvenni, szinte túl könnyű./Gon/
Igazából Gon még maga sem tudta, hogy mihez kezdjen. Nem akarta Shirot megbántani, viszont úgy vélte, hogy meg kell szereznie a kihúzott azonosítót. Ezért egy darabig még úgy döntött hogy sétál, csak addig amíg döntésre nem jut./Hisoka/
Hisoka már megszerezte a húzott azonosítót három másikért cserébe így már csak Kagera várt.Shiro és Killua találkoztak. Nem igazán volt köztük valami fényes a helyzet.
-Hát öhmm....Akkor most harcolunk...vagy...nemtudom-jött Shiro azonnal zavarba.
-Nem kell...Ha harcolnánk akkor meghalnál. Azt pedig nem szeretném. Odaadom csak így-vette volna le Killua a pólójáról az azonosítóját.
-Ne!-kiabált rá Shiro.
-Miért? Tessék-adta volna oda.-Nekem nem kell-mondta.
-De ha nem szerzel három másikat akkor kiesel...azt meg nem akarom...-kezdett egyre komolyabban beszélni.
-Hidd el, hogy sikerülni fog-nyugtatta nem sok eredménnyel.
-Tudod mit? Amikor megszereztél 3 másik azonosítót és amit kaptál vagy 6 azonosítót akkor kerese meg-sétált el Shiro eléggé aggódva.
-Hát akkor nemsokára találkozunk-köszönt el tőle Killua.
Mindkettőjüknek volt egy furcsa előérzete ami nem volt elég bíztató/Eközben/
Eközben Kage megtalálta Hisokát. Amilyen halkan csak tudott olyan halkan sétált, viszont Hisoka még így is észre vette.
-Gyere közelebb-utasította.
-Jajj-nevette el magát Kage.-Most fogsz megölni?-nevetett, de igazából idegességében.
-Dehogy! Túl érdekes és ígéretes vagy ahhoz hogy megöljelek. Akkor meg se csókoltalak volna-nevetett Hisoka.
-Ezzel mire akarsz kiakadni?-kérdezte a lány.
-Itt az azonosítóm-dobta neki oda.-De cserébe velem maradsz a fázis végéig-mondta.
-De még Killua..meg..-kezdett volna bele.
-Azt úgyis lerendezed-fogta meg a kezét.
-Hát...öhmm...Oké-egyezett bele a lány./Az erdőben/
Killua nemsokkal a Shiroval kötött egyesség után szerzett 3 darab azonosítót, ezért elkezdte követni a lányt. Az igazat megvallva nem akarta ,hogy a lánynak bármi baja essen. Csak az elővigyázatosság kedvéért. Viszont arra nem számított, hogy Gon összefut Shiroval. Gon nagyon elszánt volt, mivel ő szerette volna tisztán, semmilyen másodlagos megoldással letenni a vizsgát, Shiro pedig nem számított arra, hogy Gon ennyire elszánt lesz.Ami pedig ezután következett arra senki sem számított.
7. Rész vége
YOU ARE READING
Mi
FanfictionEbben a sztoriban beleviszlek titeket a hunter x hunter világába. Karakterek:@Rorichi