Szívás és a harmadik szakasz/4./

50 4 0
                                    

Lassan, mire elértek a vizsga második szakaszának helyszínére. Shiro meghitten beszélgetett Gonnal, Killua pedig csak nézte őket. Kage pedig valamiért Hisokával ragadt.
Amikor megérkezdtek egy óriási férfi és egy eléggé sobvány és alacsony nő várta a versenyzőket.

/második fázis/

-Köszöntünk mindenkit a vizsga második szakaszán! Ma egy igen veszélyes állatokat fogtok sütni-mondta.-Mivel mi ízvadászok vagyunk. Annyi a feladatotok hogy az említett ritka disznófajtát elfogjátok és megsüssétek!-mondta.-most pedig induljatok beszerezni az alapanyagot-fejezte be.
A feladat amikyen egyszerűnek indult, olyan nehéz lett. Ugyanis amíg az állatot megölni és megsütni könnyű volt, a vizsgáztatónak megfelelni annál is nehezebb.
Végül senkinek sem volt elég jó a főztje a továbbjutáshoz, ezért mikor a vizsgáztató felhívta az elnököt egy érdekes alternatívát találtak ki a megoldásra. Egy igen ritkanés annál is finomabb pók tojást kellett megszerezni és megfőzni.
A vizsgáztató bemutatta, hogy hogyan kell a hegynek a repedésébe beugrani és megszerezni a tojást majd visszajönni vele.
Voltak akik nem mertek leugrani azok alapból kiestek. Aki először ugrott az nem jött vissza. Sokan próbálkoztak, mégis kevésnek sikerült megszereznie a tojást. Érdekes módon Gon jött rá a leghamarabb, hogy hogyan kell megszerezni és visszajönni a tojással. Mindenkinek megmutatta így bökkenő mentesen sikerült a legtöbb embernek.
Megfőzték és elfogyasztották a tojásokat, így csak az esett ki aki nem mert leugrani, vagy nem akart. Így könnyedén átmentek a harmadik fázis helyszínére.

/harmadik fázis/
Amikor hosszasan átjutottak a második fázison, elvitték a versenyzőket a harmadik fázis helyszínére.
Egy hatalmas furcsa épület tetejére rakták ki őket, ahonnan le kellett teljesen az aljáig jutni.
-Hát az már biztos, hogy nem kívülről kell lejutni-mondta az idő közben visszakerült Kage.
-Hol voltál ennyi ideig?-kérdezte tőle Shiro.
-Az mindegy...Néézd-mutatott hirtelen Kage egy épp egy kövönát az épületbe jutó emberre.
Hirtelen Gon., Shiro., Killua és még Kurapika., meg Leorio is oda néztek.
-Akkor már csak ilyeneket kell keresni- mondta Shiro.
-Akkor most ki jut be hamarabb...Verseny?-kérdezte Shiro.
-Oké-mondta egyszerre Gon., Killua ., Kage.
Kurapika és Leorio már keresték ezeket a bizonyos pontokat. Kage hirtelen leesett(?!?! Igen bezuhant az épületbe) az épületbe.
-Na haladjunk Kage már lent van-siettette a fiúkat Shiro.
-Shiro! Megígéred, ha nem jut lenvalamelyikünk... Hogy...Hogy.... Majd még találkozunk?-kérdezte Gon könnyes szemmel.-Igaz, hogy rövid ideje ismerlek, de olyan jó hallgatóság vagy.. Meg szimpatikus!-jelentette ki Gon... Majd megölelte Shirot.
-Megígérem-ígérte meg a lány.
Gon lassan engedett a szoros öleléséből.
-Akkor viszont haladjunk tovább-mondta teljesen pozitívan.
-Igen-értett egyet Shiro.
Killua csak nézte őket és elfogta valami rossz érzés. Nem tudta mi az, de a féltékenységre hasonlított a leginkább.
Ezért odament Shirohoz és nem mozdult mellőlle.
-Miaz, mi a baj?- kérdezte Shiro
-Átjutsz a vizsgán-ölelte meg Killua, majd rohat el gyorsan.
Shiro hirtelen nem értette, hogy most mi baja van Killuának, de folytatták tovább a " rejtett átjáró" utáni kutatásokat.

/eközben Kage/
Mikor hirtelen megnyílt alatta a talaj, majd zuhant egy kicsit, nem sokat.
Mikor földet ért, valaki elkapta. Az a valaki nem más volt, mint Hisoka.
-Óhhh Szia-üdvözölte Kage.
-Jó újra látni-mosolygott rá a lányra Hisoka.
-Aha tudom, téged is-mondta a lány.-Most miért vagy itt? Miért nem történik semmi?-kérdezte.
-Még várni kell. Ebből a szobából 5 taggal kell indulni...Eléggé hátrányos helyzet, de mindegy-mesélte Hisoka.
-És addig mit csináljunk még nem jönnek a többiek?-kérdezte Kage.
-Hát neksm elég sok ötletem lenne...-kezdett bele Hisoka.-Azt mondtad, hogy 20 éves vagy ugye?-kérdezte.
-Ahha-válaszolt furcsán nézve a másikra.
-Akkor mégtöbb dolog eszembe jutott-nézett elég perverzen a lányra.
-Uhhh.....-Kage pontosantudta, hogy mire gondol.-Beszélj inkább magadról..Vagy én beszélek magamról...-kezdte.
-Én jobbsn szeretem a titokzatosságot-válaszolta Hisoka.
-Azt mondjuk én is.... de mostmár lerakhatsz, ha akarsz...-mondta Hisokának aki még mindig úgy fogta, ahogy a lány érkezése pillanatában elkapta.
-Muszáj?-kérdezte Hisoka.
-Nem-nevetett a lány.
-Mi az olyan vicces?-kérdezte.
-Csak.....Mindegy... építünk kártyavárat?-kérdezett vissza.
Hisoka lerakta a lányt, majd a torkához szegezett egy kártyát.
-Elmondod mi az olyan vicces...-utasította.
-Csak meglepődtem, hogy mennyire elgondolkodtál amikor azt mondtam, hogy rakj le-fejezte be.
-Inkább csak építsünk kártyavárat..Ha nem akarsz meghalni-morogta.
-Ugyan...Engem nem tudnál megölni valami oknál fogva, engem nem tudsz... Valami megállít- nevetett megint a lány.
-Majd kiderül-mosolodott el Hisoka majd leült és elkezdett egy kártyavárat építeni.
-Gyere ide mellém-szólt Kagenak.
-Megyek!-

/Eközben fent/
-Azt hiszem megtaláltam egy lejáratot-szólt Killua.
-Én is... azt....hiszem-mondta Gon bizonytalanul.
-Nekem nincs....-aggódott Shiro.
-Ne agóddj mi megvárunk-mondta Gon ragyogó szemekkel nézve Shirora.
-Igen megvárunk-próbálta Killua is a legtöbb ragyogást kihozni a szeméből.
-Köszi srácok...De menjetek nyugodtan-sürgölődött Shiro.
-Nem!-határozta el magát Gon.
-Megvárunk-mondta Killua is.
-Úristen nagyon köszönöm-háláljodott.
-Ne köszönd..-mondta Gon.
-Igen...Nem akrlak...akarunk... elveszíteni téged...- mormolta Killua.
-Hogy mi????-kérdezte Shiro.
-Semmi....-hirtelen Killua zavartságáb teljes erőből rálépett a csapóajtóra és lezuhant.
-Úristen Killua!!-futott volta Shiro utánna.
-Na mostmár gyorsan kell találnom egy ilyen csapóajtót!-határozta el magát.
-Én megvárlak-mondta Gon.
-Köszönöm....-hálálkodotf Shiro.
Elkezdte a földet tapogatni, majd boldogan Gora Pillantott.
-Azt hiszem megvan!-kiáltott fel.
-Akkor... Egyszerre.....-mondta a fiú bíztatóan.
-Egyszerre-
Azzal mindketten lezuhantak a csapóajtón, csak arra nem számítottak hogy ugyan oda kerülnek, ismerős rársaságba.

/már mindenki megérkezett/
-Killua!-örült Killuának Shiro.
-Shiro!-ölelte meg Killua.
-És....Kage!-köszöntötte nővérét.
-Hello-köszönt vissza.
-Hisoka?!-
-Óó helló-köszönt neki.
-És Gon! Egy helyre kerültünk-ölelte meg a fiút.
Killuát valamiért teljesen elöntötte a féltékenység, zavarában csak ott álldogállt mádt nem tudott csinálni.
Végül elengedte Shiro Gont és a nővérére nézett.
-Gyanúsan közel ülsz hozzá-utalt Hisokára.
-A gyanú jó dolog-tudta le ennyivel Kage a dolgot.
Aztán Shiro vissza ment Gon mellé, tudta hogy a nővérét nem kell félteni m, ahogy őt sem, és a csapatukból senkit sem. Örült, hogy Gon ilyen kedves vele, örült annak, hogy Killua is kedveli, lehet hogy jobban mint gondolná.....
Nem volt ezen sok idő agyalni, mert megszólalt a bemondó és a vizsgáztató elkezdte kiadni az utasításokat.
-Tehát 72 órátok lesz kijutni. És azok amiket a karotokra kell tenni, azzal tudtok szavazni. A többi instrukciót elmondtam-szakította meg a beszédet a vizsgáztató.

És el is kezdődött a vizsga  harmadik szakasza.


4. Rész vége

MiWhere stories live. Discover now