Cine e celălalt care a spus "eu"? Off... Carter Kess?! Cu el o să stau la detenție- pe care o s-o primim sigur?
Profesorii au importat obiceiul cu detenția de la americani pentru a părea "moderni", dar nouă ni se pare nașpa.
Am avut dreptate. Directorul ne-a spus să venim aici după ore ca să ne gândim la ce-am făcut.
Ne-a mai specificat să nu venim cu nimic electronic, a zis ca mai bine ne-am face temele acolo.
Carter părea ca ascultă cu atenție si că-i pasă. E clar ca nu a mai fost chemat în biroul directorului niciodată.
Orele s-au terminat. Vine o doamnă care urmează sa ne supravegheze. Ne duce în altă clasă unde mai sunt alți elevi neascultători.
Ce față speriată are Carter!
Începe sa vorbească supraveghetoarea:
-Eu mă duc să trec niște note, sa corectez teste și sa semnez documente în cancelarie, dar vin sa vă verific. Faceți-vă temele!
Imediat ce a plecat, toată lumea a aruncat caietele pe jos și si-au scos telefoanele. Când zic toată lumea mă refer la toți, mai puțin Carter.
-Pe unde plecăm? întreb eu.
-Păi,... Dar,... bolborosește Carter.
-Nu-mi spune ca vrei sa stai aici! Sau micuțul Carter nu vrea sa încalce regulile!
-Nu vorbi prostii! Bineînțeles ca vreau sa plec! spune el cu jumătate de gură.
-Bun! Avem două variante: 1) fereastra și 2) ușa principală. Alege!
-Zic sa alegem fereastra!
-Ușa sa fie, atunci!
-Ha Ha! răde el sarcastic. Mai întâi, vreau sa te întreb ceva.
-Ce?
-Ce ai făcut în seara aia si ce ai văzut?
Să vă povestesc:
După ce diriga a plecat, am fugit în pădure și bineînțeles majoritatea celorlalți m-au urmat.
Dintr-o dată, o lumină orbitoare apare. Văd cum ceilalți pleacă. Eram un pic curios, dar nu îndeajuns ca sa merg. Cine știe? Putea sa fie lumina farurilor poliției sau unor teroriști(niciuna dintre variante nu m-ar fi mirat, având in vedere ca ne aflam in Terra City).
L-am văzut pe Carter cum merge spre sursa luminii. Atunci, îmi zic ca nu se poate să fie el mai curajos decât mine. Așa ca am mers și eu.
Un alt tip a întins mâinile si lumina. Era ciudat.
Mă simțeam bine in bătaia luminii. Deodată, omul a început sa urle. Carter s-a dus și l-a îndepărtat de "chestie"(am aflat mai încolo ca era cometă). Apoi, a pus mâna pe ea și Carter a început sa lumineze. M-am dus mai aproape ca să văd ce se întâmplă. Mi se părea foarte ciudat, așa că m-am gândit sa îl trag de acolo. Când l-am atins, am văzut niște imagini ca niște viziuni: cometă, prăbușire, pădure...și una care nu avea nicio legatură: foc, asta am văzut, un foc.
Și, de aici, nu-mi mai aduc aminte de nimic din seara aia.
Asta i-am povestit și lui, doar ca i-am zis ca am pornit spre cometă din curiozitate, nu pentru că și el s-a dus.
-Gata cu pălăvrăgeala! Hai să plecăm!
După ce ieșim, ne îndepărtăm de liceu pentru a nu fii văzuți de cineva.
-Pfiuu... Am reușit! spune el de parcă ar fii prima oară când face asta.
-Taci!
-Nu trebuie sa fii așa rău!
-Nu! Se aude ceva!
Se aude un zgomot care seamănă cu un urlet. Se aude din ce in ce mai tare, deci... se apropie.
O cretaură apare de după colțul unui bloc și aruncă o bilă de foc in noi.
Ori voia să jucăm voley ori voia să ne distrugă.
Ce să vezi? Pe deasupra noastră vine din spate o altă bilă, dar, de data asta, era roz neon.
E un foc de artificii pe aici si eu nu știam?
Scuzati-mi greselile de gramatică!
Folosesc auto-complete-ul si uneori schmba, de exemplu, mă cu m-a.
Fiti imgaduitori,va rog!
CITEȘTI
Harpius
AdventureUn grup de elevi OBIȘNUIȚI dintr-o excursie OBIȘNUITĂ primesc niște puteri NEOBIȘNUITE de la o COMETĂ NEOBIȘNUITĂ, iar aventura lor începe...