Drake
Tocmai a apărut, de nicăieri, o fată care ne ia pe mine si pe Emily de mână si ne duce lângă lacul din apropierea pădurii, apoi ne aruncam toti în apă.
Pe tot parcursul drumului, eu si Emily ne uitam, unul la altul, nedumeriti, dar vedeam in ochi ei albastrii ca nu vrea sa ne faca niciun rau si ca are intentii bune. Minunății ei ochi albaștri. Ăăă... ahem... adică... mda, lăsați-o balta.
După câteva secunde de la aruncarea in apa, ne ridicam la suprafață, dar... SURPRISE!... nu mai suntem in parc, ci într-o padure. Ieșim din lac.
După cinci minute de tăcere:
-Auzi, cine ești? spunem eu si Emily in acelasi timp.
-Aaa...(de parcă ar fi fost un mic detaliu)
Ahem... Eu sunt Selena Roth aka apa. Și am venit să vă ajut să recuperați fulgerul.Carter
-Păi...
Dacă îi spun ca nu vreau sa mă alătur lui, poate mă distruge. Aoleu! Am uitat ca el poate citi gândurile!
Gândește mai încet!-Nu! Nu o să îmi trădez strămoșii! Ei au luptat ca să învingă spațiul si timpul! E rândul meu!
-...Nu pare prea încântat!
-Prea bine! Atunci, suntem inamici!
Spunând asta, își îndreaptă mâna spre capul. Se crează o bila de energie.
-Aaaah!!!
Emily
-Unde suntem? întreabă Drake.
-Acasă! raspunde fericită Selena.
-Oh!! Nu-mi spune că...
-Ce? întreabă nedumerit Drake.
-Așa e! Suntem pe AQUA!
-Cu riscul de a mă repeta: Ce?
-Te lămuresc eu. Aqua e planeta-mamă a apei.
-Păi și...
-Da, știu. Ce o fii aia planeta-mama? Ei bine, nu am vrut sa va zic ție și lui Carter pentru că deja erau foarte multe chestii noi pentru voi.
Să îți povestesc. Primele elemente, cele din legendă, au fost doar jumătate pământeni. Fiecare element a avut un părinte de pe una dintre planetele din "Sistemul Antisolar al Elementelor".
-Pai, tu ne-ai spus ca cei din legendă au fost primii mânuitori ale elementelor.
-Primii mânuitori ale elementelor DE PE PĂMÂNT.
-Ai spus cumva "Sistemul Antisolar"?
-Da.
-Eu știam ca se numesc Sisteme Solare.
-În acelea, planetele se învârt in jurul unui Soare. În Sistemul Antisolar, planetele se învârt in jurul planetei Estrella, planeta rasei cosmice, care nu emana lumina, ci întuneric. Toată "lumina" lor este pusă în Harpius, așa că a devenit un Antisoare.
-Aha... Stai un pic! Deci, dacă strămoșul meu, focul din legendă, este jumătate extraterestru, atunci și eu am o parte foarte mică de extraterestru in mine!
-Știu că e șocant, dar...
-Super tare!!!!! exclamă fericit Drake.
-Să revenim la faptul că am venit aici să salvam fulgerul, deci... s-o facem!!Kessler
-Jalnic! Fulgerul strigând de durere! Hahaha!
-Arghhh...
-Urmează runda doi!Pregătesc o alta bilă de energie, dar nu apuc să o lansez pentru că un dragon de apă trage Harpius pe Aqua, implicit si pe mine si pe Carter.
Ne prăbușim pe planeta-mamă a elementului apă.
Mă așteaptă o luptă grea!Scuze ca nu am am mai scris! Peste doua saptamâni se va termina olimpiada de mate si o sa mă apuc de scris constant!
Mulțumesc ca citiți!
CITEȘTI
Harpius
AdventureUn grup de elevi OBIȘNUIȚI dintr-o excursie OBIȘNUITĂ primesc niște puteri NEOBIȘNUITE de la o COMETĂ NEOBIȘNUITĂ, iar aventura lor începe...