9. Selena: sulita

61 4 3
                                    

Selena
-Da!! Dragonul nostru de apa i-a prăbușit!! Bravo tuturor!
-Da!!!!! striga cu toții
-Gata cu sărbătorirea! Pregătiți-vă de lupta!!! E valabil si pentru voi, Foc si Neon.

Kessler
-@&€$^%#£ de aquani! Să-i ia &%¥*~€!
Fulgerul a dispărut.
-Lașule!!!
Hahaha! Totul decurge conform planului.

Carter
Era sa mă omoare!!
Ore cine m-a ajutat?
Mă uit in jur, dar nu văd decât pădure. Aaa! Și un râu.
Mă mai plimb încercând să găsesc o ieșire din pădure către umanitate... sau extratereștrime(dacă exista acest cuvânt).

După vreo 3 ore(cred)
Îmi pierd mințile!!! Stau aici de foarte mult timp! Vreo 3 ore. Stai suntem in spațiu, deci, potrivit lui Einstein, a trecut mult mai mult timp pentru că grvitatia influentează ti... Scuze! Prea multă fizică.
Să revenim! Deci mă învârt in cerc! Am făcut un "X" pe pământ cu un băț. Am mers drept si am trecut de vreo 6 ori pe langă "X" SI AM MERS DREPT!! Ceva e ciudat. E ca o iluzie. Asta e. E ca un genjutsu în Naruto(sunt mare fanboy Naruto). În filme, este ceva diferit ce te ajută sa rupi "vraja", ceva ce te ghidează spre distrugerea iluziei. Întrebarea este care este acel ceva distinct. M-am prins!!! E râul!!!

Selena
Bătrânii aquani mă cheamă în sala tronului:
-Selena, conducătoarea noastră, a dovedit se nenumărate ori ca este vrednică de încrederea noastră, așa că îți încredințăm Unealta Apei.
Uneltele elementelor sunt arme create special pentru elemente, care sporesc drastic puterea. Fiecare rasa de elemente are una.
Unealta Apei era o suliță argintie, ascuțită la ambele capete, ornată cu niște panglici albastre și învelită în praf de lună(luna sporind puterea maeștrilor apei).
-Vă mulțumesc! Voi avea grijă de ea!

Drake
Dacă Selena are o arma numai a ei, atunci si eu am. Mă întreb ce e.
-Uitați-i!! Umbrele lui Kessler!! ATACAȚI!!! strigă Selena către aquani.
Selena are abilitați puternice care implica apa și o suliță. Aquanii controlează si ei apa(mai slab și la o scara mai mică) și au armuri și arme. Emily are bățul ei și abilitați de control al neonului, cât și experiență. Eu... ei bine... NU AM NIMIC! Cum ar trebui să lupt?!
Amintește-ți cum ai atacat prima oară umbra lui Kessler în oraș, când ți-ai descoperit puterile. vorbesc eu cu persoana mea(da, este normal să vorbesc singur).
Cât timp eu mă automotivez, o umbra vine să mă atace.
Pfiuu... Concentrează-te!
Îmi canalizez energia în pumn și... BAM, înflăcărat, este aruncat de lovitura mea.
Sunt tare!!
Mai vine unul. De data asta, arunca cu bile de energie în mine.
Mă arunc și reușesc să o evit. Să-i răspund cu aceeași monedă.
Îmi canalizez energia in palmă, îndrept mâna spre el, iar apoi eliberez energia. O rază de foc îl împinge. Repet procedeul(dar din ce in ce mai rapid) până când devine reflex. O fac chiar și cu ambele mâini alternativ. Distrug umbre după umbre. Devin bun la asta!
O umbra vine pe la spatele meu și mă atacă. Instinctiv, mă transform în fum ca data trecută in oraș. Astfel, lovitura lui trece prin mine. Plutesc până in spatele lui unde mă materializez și îl lovesc cu un pumn de foc.

Emily
Uau! Ce repede învață Drake! Se vede ca e Focul. În curând, o sa mă învețe el pe mine cum sa lupt. Și Emily lupta foarte bine, folosind sulița combinata cu lamele tăioase formate din apă. Soarta tuturor galaxiilor este în mâinile lor, ale elementelor. Hmm... Vom reuși! Îl vom învinge pe Kessler cu siguranță!

Selena
Sper ca Fulgerul e destul de deștept încât sa-si fi dat seama cum sa spargă iluzia.
Apa are niște abilitați derivate/secundare: iluzia(menționată mai devreme) si vindecarea. Stăpânesc iluzia, dar nu si vindecarea. Ea necesita un control foarte bun al energiei si pur si simplu nu pot. Câți camarazi as fi putut salva cu vindecarea... Oricum, exista aquani carecontroleaza o abilitate secundara foarte bine, dar nu controlează apa. Mereu exista câte un vindecător in fiecare misiune. Are un rol crucial.
Uite Fulgerul!!
-Ce repede ai ieșit din pădure. Ești isteț. Ăăm... Eu m-a numesc Selena, sunt Apa.

Carter
Am reușit! Urmând cursul râului, am ieșit din pădure. Am întâlnit o fată. Zice ca e apa. E frumoasă. Are un par blond deschis, frumos și niște ochi albaștrii exact ca marea. Părea o fata timidă, dar puternică.
-Eu sunt Carter, fulgerul.

???
-Maestre Kessler, am folosit cu succes portalul dumneavoastră, sunt pe Aqua. Vă asigur că voi distruge elementele, rând pe rând. Nu vor știi ce i-a lovit!

Scuze că nu am mai postat, dar acum reîncep pentru că s-au terminat concursurile/ olimpiadele.
Vă mulțumesc si vă rog sa citiți in continuare!

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Apr 24, 2015 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

HarpiusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum