6. Carter și Emily: fulgerul neon

83 7 10
                                    

Carter

-Eu? Dar nici nu știu să lupt! Cum să-l înving?

-Vă voi învață eu să luptați. spune Emily.

-De ce el? spune Drake nervos.

-Asta e tradiția.

-Emily! Mai am niște întrebări. zic eu. Ce sunt creaturile care ne-au atacat?

-Eu le numesc creații. De ce? Pentru că sunt niște... hmm... cel mai bun cuvânt... umbre create de Kessler.

Umbre?
Cuvântul asta mi-a adus aminte de seara aia.

-Deci, el era bătrânul de lângă meteorit, in seara aia.

Emily

-CE?! Nu vorbiți serios, nu?!

-Ba da. Nu înțeleg. Ce s-a întâmplat?

-Cum adică "a stat lângă cometă"? Adică a stat sub ea, nu?
Nu-mi spuneți că Harpius era pe pământ.

-Ba da.

-Ooo nu!!!!
Mergem acolo, ACUM!!!
Vă veti antrena altă dată.
Hai! Trebuie să ne grăbim!

Cum să ajungem acolo la timp?
Bingo!!!

Mă duc la mașina pe care am văzut-o și distrug încuietorile cu o bila de neon.
Le fac semn băieților să vină.
Mă așez la volan, fac o șmecherie la niște fire si mașina pornește.

-Emily, acum am si mai multe întrebări.
Întâi, de ce mergem la cometă?

-Există niște ființe ce trăiesc, in alt Univers, care se ocupă de Harpius. Ei o controlează. Ei o fac să călătorească prin Galaxii: 50 de ani drumul dintre Universul lor si Pământ. Cometa trece pe langa pământ, trezește puterile descendenților celor din legendă, apoi face cale-întoarsă către Universul lor, când ajunge acolo, aceste ființe încarcă cometa cu putere si o trimit înapoi pe pământ și tot așa.
Ei sunt rasa cosmică, deținătorii abilitatii cosmice. La ei vrea Kessler să ajungă, ca să le fure abilitatea.

-Dar, cometa e pe pământ. Cum o sa-si reia traseul dacă e prăbușită?

-Urma sa spun.
Cum am mai zis, ei se ocupa de Harpius. Vor creea un portal deasupra cometei. Acesta va atrage cometa si o va teleporta undeva in Galaxie. Si așa își va recapăta traseul.

-Si Kessler? El ce va face? întreaba Drake.

-Va încerca să intre si el in portal, ca sa ajungă cât mai aproape de rasa cosmică. Ei sunt slăbiți din cauza deschiderii portalului, așa ca vor fi înfrânți rapid de Kessler.

-Am înțeles. Deci, noi il vom opri sa între in portal.

-Exact.

-Emily... eu... noi... nu știm nimic despre tine.

-Așa e. O să va zic câte ceva.
Provin dintr-o familie simplă, dar părinții mei au fost niște oamenii nobili.
Eram o familie fericită... foarte fericită.
Au murit pentru a ne salva, pe noi toți...

AM AJUNS! Păstram povestea pentru alta data.

Carter

Îl văd. Pe el.
Îl văd pe cel ce l-am numit, cândva, umbra.
Kessler!
E aici si pare ca ne aștepta.
Îmi voi duce destinul la bun sfarsit.
-Te voi învinge, Kessler!
Într-o clipită, se teleportează langa mine și îmi șoptește la ureche:
-Nimeni nu mă poate opri.
Emily încearcă să-l lovească cu bățul său, dar Kessler s-a teleportat din calea ei la fel de ușor cum a venit langa mine.
Creează o umbră ce capătă o forma asemănătoare creaturilor cu care ne-am întâlnit mai devreme(cele care scuipau foc si pietre). Creația vine după noi, dar, din păcate, nu cred ca are gânduri pașnice.
Îmi zic că Emily nu o să fie mereu langa mine sa mă salveze, așa ca il țintesc cu un fulger. Creația s-a risipit parca prea ușor. Kessler ne observa de la distanță. A vrut să vadă ce putem face si cât de puternici suntem.

Deodată, apare portalul și trage cometa in el. Kessler, cu o viteza de reacție uimitoare, creează doua umbre ca sa nu ne lase să-l oprim, iar el sare in portal. Portalul se închidea, se micsora. Știam ca trebuia sa reactionez rapid, așa ca m-am strecurat printre umbre si am fugit cât am putut de tare către portal.
Sar la fix.
Am intrat in portal, chiar înainte sa se închidă.
Si apoi,... negru.

Scuze că a durat așa mult sa scriu, dar ...școală.
Nu uitați să votați dacă v-a plăcut! Citiți in continuare!

HarpiusUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum