-Loki el kell mennünk innen! Hela kiszámíthatatlan...
-Testvér, te is az vagy! Nem vagy a régi önmagad úgyhogy maradunk, meg kell terveznem a kiutat vagy mindketten meghalunk. Maradj csöndben és pihend ki magadat végre.
-De Loki...!
-Azt mondtam elég!-üvöltöttem rá elvesztve a kontrollt magam felett.
Éreztem, hogy valami nincs rendben. Leginkább abból érződött, hogy Thor behúzta fülét, farkát és úgy nézett fel rám. Belenéztem a fal mellett álló poros tükörbe és szinte elállt a lélegzetem. Hát tényleg nem hazudott, jégóriás vagyok. Nem is festek olyan rosszul. Szemeim pirosak és bőrömen kiemelkednek az ereim, bőröm kék, mint a tenger és hosszú szarvak állnak ki homlokomból.
-Loki..én sajnálom.-mondta elcsukló hangon Thor.-Sajnálom, hogy ott hagytalak, sajnálom, hogy nem mondtam el és sajnálom, hogy nem jöttem előbb.-sírta el magát a mondat végére mire megenyhültem es a bőröm ismét az enyém volt.
-Thor, nem tudom, hogy min mentél keresztül ott ahol voltál de a látvány alapján semmi jón. Szóval nem haragszom, nekem annyira nem is volt rossz a Földön. Nem sokára ideér Tony és a többiek is, helyrehozunk mindent, igérem. Magamhoz öleletem szomorkodó fivéremet, nem tudom láttam-e már valaha sírni. Azt mondják, hogy aki nem képes rá az gyenge. Thor visszaölelt és fejét a nyakamba fúrta.
-El sem tudod hinni mennyire hiányoztál testvér..-mondta szipogva.
Mosolyogtam, hosszú idő után mosolyogtam és ezt az érzés még mindig Thor váltotta ki belőlem. Elég szánalmas vagyok, nem? Nem tudom, hogy kéne megfogalmaznom azt az érzést amit ki vált belőlem egyetlen egy érintés. Izmos karjai most gyengén rogynak vállaimra, ennek ellenére még mindig kidudorodnak rajtuk az erek. Borzalmas jól néz ki még így szétzilálva is. Jól áll neki a szemfedő és a rövid haj. Akkor nem rontom el az egészet akkor vele mehettem volna és nem kellett volna így magára hagynom. Persze ez részben az Ő hibája de sosem tudtam kiállni magamért igazán vagy sokáig haragudni valakire. Főleg nem Rá. Áh igen, mostmár értem, így még szánalmasabb, mint gondoltam. Szerelmes lettem a saját mostoha testvérembe.
YOU ARE READING
Feszélyezve #2
FanfictionA borítót @rodinia11 tervezte👏💕 Loki a földön maradt és a Bosszúállók oldalán harcolt néha-néha míg testvére átvette a 9 Birodalom feletti uralmat. Odin és Frigga halottak, Loki Midgardon éli teljesen átlagos napjait és próbál megfeledkezni arról...