Segítség egy régi baráttól

184 11 1
                                    

Az éjjelen lassan kezdett felülemelkedni a virító nappal. A gyerták kialudtak és a népek zsibongva felkeltek. Mindenki a palota előtt állt és várta az ítéletet. Hela kegyetlen és egy igazi ripacs de mégsem gyilkolhat le mindenkit. Főleg nem akkor, ha a Bosszúállók is itt vannak. Thor éles mennydörgésr ébred fel ami csak fejében létezik, Loki az ablak előtt áll és az eget kémleli. Minden percben azt figyeli, hogy vajon Tony jön-e és tud-e segíteni. A világért sem akarja bajbasodorni barátait de ketten nem tudják legyőzni a nővérüket. Laufeyson fivéréhez sétált és kezénél fogva kirángatja az ágyból, a szokottnál is idegesebb most, hogy minden részletet ismer. A többiek egyelőre sehol, magukra maradtak és Hela nem az a türelmes fajta. Pár másodperc múlva hallja is az ajtón a katonák dörömbölését.

-Az úrnő látni kíván Jégóriás!

-Mond meg neki, hogy egy perc és ott vagyok!-kiáltott vissza a fekete hajú.

A szőkeség mindeközben karját markolászva az ablakhoz bicegett és lenézett népére.

-Mit akarsz tenni Loki?-fordult végül felé.

-Egyelőre fogalmam sincs. Talán találok egy egérutat vagy, ha nem is akkor időt nyerek.-válaszolt miközben felkapja magára oly' rég látott ruháit.

Minden annyira sznob ezen a helyen, még mindig a zöld a színe de lassan kezd kimenni a divatból. Az arany már semmiképpen sem illik hozzá és nem is kívánja így a csuklóvédőket a földön hagyja. Köpenyét lobogtatva lép ki a folyosóra ahol őrség várja.

-Uram!-biccentettek a férfi felé egyszerre.

Loki viszonozta majd kissé bizalmatlanul a kíséret után indult. Ahogy haladtak egyre beljebb az arannyal bevont labirintusban az őrök fele úgy helyezkedett el háta mögött. Itt már nem volt nehéz kitalálni, hogy mi következik...ha nemet mond nővérének akkor leszúrják vagy börtönbe zárják. Hela tudja, hogy Thor gyenge, ezért nem vezényelt hozzá katonákat. Ha Tony ideér akkor talán megtalálja előbb és elviheti innen..esetleg az egész népet képes lenne elrejteni.

A folyosón kopogott a cipőjének talpa, már alig pár méter. Látni lehet a trónt és egy fekete hajú, nem túl királynőhöz hasonlítható egyedet. Megrogyva áll a színarany szék előtt és valamit magában motyog. Az őrség legelső tagja köhint majd mikor a nőszemély feléjük fordult arréb áll.

-Ahogy kívántad úrnőm, Laufeyson Király!

-Áh..köszönet, kérlek távozzatok!-int egyet mire mind a hatan megfordulnak és eltűnnek a sarkon.-Bizonyára sikerült döntened.

-Meg van a magam véleménye.-kezdte Loki.-De, mint tudod én vagyok a Csínytevés Istene is...szóval a helyedben még győzködném magamat.

-Hát legyen..-válaszolt Hela udvariasan.-Ha nem kötsz velem szövetséget akkor megölöm a testvéredet.-vigyorodott el a nőszemély kajánul.

-Érdekes ajánlat..-mondta érzelemmentes hangon Loki.

-Ne is próbáld tagadni, hogy vannak érzéseid iránta..

-Mármint a gyűlöleten kívűl?

-Vagy esetleg a szerelmen?

Feszélyezve #2Donde viven las historias. Descúbrelo ahora