🧸🧸🧸
Sabah masamın üzerinde bir vişneli meyve suyu ve limonlu kek bulabileceğimi düşünmemiştim.
Bunu yüzde bir milyon ihtimalle Na Jaemin yapmıştı, intikam(?) almak istiyor olabilirdi ama vişne suyuyla ne yapacaktım? Ya da güzel düşünüp düşük bütçeli kahvaltımı karşılamak istemiş olabilirdi. Sabah sabah vişne suyu ile midemi yakmak yerine sadece keki elime aldım ve minik paketi çantama attım.
Çantamı duvarın dibine asıp otururken kekin paketini açtım. Resim sınıfı bomboştu ve kimse yoktu, ağzıma tepiştirdiğim kekle beraber önümdeki boş tuvali inceliyordum. Jaemin en azından aşırı tepki vermemişti, bu iyiydi. Ama en sevdiği makinesini boyadığım için üzgün olmalıydı.
Sınıfın kapısının açılması ile oraya dönerken başını uzatan kişiye baktım, ondan önce ben konuştum. ''Günaydın Jo.''
''Günaydın.'' Jo siyah, açık bıraktığı saçlarını düzelterek içeri girerken sınıfa göz gezdirdi ama tek benim olduğumu gördüğünde suratı asılır gibi oldu. Gülmemeye çalışarak boğazımı temizledim. ''Kime bakmıştın?''
Jeno'nun ismini duymayı bekledim ama ses vermedi, omuz silkti ve bana yaklaştı. Daha ne kadar saklayabilirdi ki? Jeno zaten bir adım geride duruyordu, o da bir şey yapmayacaksa neden buradaydı?
''Günaydın.'' Lee Jeno elindeki çantayı sallaya sallaya sınıfa girerken yüzündeki gülümseme sönmüyordu, Jo'yu görmesiyle olduğu yerde durdu ve ona baktı. ''Jo?''
''Jeno?''
''Benim lavaboya gitmem lazım.'' diyerek ayağa kalktım anında. Bu fırsat ne benim ne de onların ayağına gelirdi bir daha, elimdeki bitmiş paketi buruşturarak çöpe attım ve Jeno'ya baktım. Artık bir şeyler yapmasının vakti gelmişti bence, ben bile sıkılmıştım.
''Bu sefer de adam akıllı oturup konuşmazsanız ortaokuldaki aşk notlarını ona veririm.'' Jeno'nun ağzı açıldı, bense gülümseyip sınıftan çıktım. Başka çarem kalmamıştı, yaşlansam bile bir araya gelemeyecekmiş gibilerdi.
Sırtımı duvara, belimi de camın hemen önündeki kalorifere yasladım. Cebimdeki telefonu çıkardığım anda bildirim panelinden bir ileti düştü ekrana.
nanaja: beğendin mi hediyemi?
hena limonlu keki çok sevdiğini söyledi
seulls: çok
hena bilgi mi taşıyor sana??
nanaja: hayır
ben sordum söyledi
seulls: beni endişelendiriyorsun
zehir falan yoktu değil mi içinde
nanaja: hı aynen
zehir kattım
yılan zehri
seulls: öğk
cidden garipsin
makineni mahvettim
nanaja: güzel gözüküyor
yani
büyütmeme gerek yok bence
seulls: başına taş düşmüş senin belli
ha bu arada
jeno ve jo bizim sınıfta
tehdit ettim bu sefer umarım konuşurlar
nanaja: off
jeno da ne inatçı ya
o kadar taktik verdim hiçbirini uygulamıyor
seulls: ne
tecrübelisin bakıyorum :)
nanaja: ne sandın yavru
neyse hadi sen git dersine
jeno'yu sorguya çekerim ben
seulls: tamam haber ver
nanaja: tamamdırr
hadi iyi dersler
<3
ay el alışkanlığı
kusura bakma
seulls: peki
🧸🧸🧸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BOYFRIEND
Fanfic𝙨𝙚𝙪𝙡𝙡𝙨: bir de bayıl istersen ⇁ na jaemin + girl, fluff×texting © jieiee [tamamlandı] ☇ hayrankurgu #450 kapak tasarım: @sevgisizcesevdi all rights reserved