yirmi dört,,

532 80 135
                                    

🧸🧸🧸

''Kızın üzerine gazoz mu döktün?'' Jaemin duvarın dibine geçmiş, Jeno'nun yaptığına anlam veremeyerek bakmaya başlamıştı. Sonunda, sonunda Jeno ve Jo bir randevuya çıkmıştı ama gelin görün ki, Jeno sakarın teki olduğundan Jo'nun üzerine gazoz dökmüştü. Bunu nasıl yaptığını ben de bilmiyordum, normal şartlarda yapma ihtimali çok düşüktü ama Jeno bunu bile başarırdı.

''Sen de çizimlerime vişne suyu döktün, hatırlatırım.'' Jaemin kısmış olduğu gözlerini bana diktiğinde omuz silktim. Dürüst olmak gerekirse onun yanındayken biraz utanıyordum, sürekli beni öpüp gitmesi bende travma yaratmış olabilirdi. Mesela geçen gün dersimi basmış ve beni kolumdan tuttuğu gibi çekip çıkarmıştı sınıftan. Aynı sınıfta olduğum Lee Jeno ise bunu gizlice kameraya çekmişti.

Sonrasında elime 'kahvaltı' olarak bir limonlu kek tutuşturmuş ve yanağımdan öpüp sınıfa geri yollamıştı beni. En azından hocamız o sıra uçuktu, yarı uykulu olduğu için sınıftan çıktığımı anlamamış bile olabilirdi. Mutlu oluyordum ama sanırım tüm fakülte bizi biliyordu.

Hatta bazılarının gözünde sürekli Jaemin'in eşyalarını boyayan o deli kızdım. Jaemin de ayıcık avcısıydı. Beni avlıyordu işte, anlarsınız ya.

Jaemin doğrulduğu yerden kalktı ve kalkmasıyla beraber Jeno'nun yanağına sert, okkalı bir tokat geçirdi. Jeno sağa doğru sendelediğinde Jaemin sesini yükseltmişti. ''Gerçekten senden şüphe ediyorum, imkansızı başardın. Bir işi de düzgün yap be.''

Jaemin Jeno'yu azarlamaya devam ederken daha yarım saat önce Jaemin'in verdiği limonlu keki açtım ve onların bu haline gülerek yemeye başladım. Jaemin'in sesinden dolayı olmalıydı büyük ihtimalle, Jo koşa koşa buraya gelirken Jaemin sonunda durmuş ve Jo'ya bakmıştı.

''Tanrı aşkına al götür şunu, ikinizden de bıktım ben.'' Mırıldanarak bana döndüğünde Jo Jeno'nun omuzlarından tutup kendine çevirmişti bedenini. Büyük ihtimalle kızarmış olan yanağına bakmış ve dudaklarını dişlemişti. ''Çok acıyor mu?''

Jo, Jeno'nun cevap vermesini beklemeden Jaemin'e dönmüş ve dirseğini şiddetli bir şekilde onun karnına geçirmişti. Jaemin neye uğradığını şaşırarak iki büklüm olmuş ve bana doğru sendelemişti. Kekimi nereye koyamayacağımı bilemediğimden kenara koydum ve kolundan tutup düşmesini engelledim. 

''Neden ona vurdun ki?''

''Alışkın.'' diye kestirip attı Jaemin ama hâlâ doğrulmamıştı. Elbette Jo, Jaemin'in kendi tarafında olduğunu bilmiyordu. Üzerine gazoz döktü diye ona kızdığını da anlamayacak kadar saftı.

''Bir daha ona vurma.'' Jo Jeno'yu resmen peşinden sürüklerken Jaemin şok olmuş bir şekilde ona bakmaya devam etti. Bense gülerek onun doğrulmasına yardım ettim ve onu sınıfına kadar çıkardım. 

İyiliğimin karşılığı olarak minik bir öpücük vermeyi de unutmamıştı tabii.

🧸🧸🧸

BOYFRIENDHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin