Koruma bir korkuluğu benziyordu ama canlıydı sonunda mel katerina uyanmıştı başlarında kocaman r koruma ve çevresinde sıkıca bağlanmış büyü engelleyen ip vardı, mel ipleri çözmeye çalıştı fakat her dokunduğunda elleri yanıyordu sonunda çabaların boşa olduğunu anlayıp çabalamayı bıraktı.
Hey katerina bir planın varmı
"hayır mel sanırım burada tıkıkı kaldık"
Tamam benim bir fikrim var korumanın dikkatini dağıtalım, madem büyü ile kurtulamıyoruz o halde normal bir insan yöntemiyle kaçalım.
"nasıl olacak o"
Bak şimdi plan basit yaslandığımız masanın üstünde bir çiçek vazosu var onu devireceğiz ve ufak bir parçasını alacağız korkuluk buraları temizlerken bizde ipleri kesip kaçacağız.
"cidden'de çok basitmiş mel"(Planı uygulamaya başladılar sonunda bir parçayı çaktırmadan alan mel üstündeki kıyafetinin içine cam parçasını sakladı.
Korkuluk yerleri temizlerken, katerina da arkadan ipi kesti sonunda kestiklerinde mel korkuluğu itti korkuluğun kafası düştü kafasını almak için eğilen korkuluğa katerina bir donma büyüsü yaptı, ve sonunda evden çıkıp arabaya bindiler."düşmanımız çoğalıyor ha mel"
Evet kardeşim şeytan ürüyor
"bu çok komikti"
Evet(mel ve katerina tokyo için yola koyuldu neyse ki Alex nereye gideceklerini bilmiyordu. Tekrar öğrenemedin diye katerina bir zihin kitleme büyüsü yaptı, yakındaki istasyonda durdular ve bir benzin alıp ihtiyaçlarını giderdiler, biraz yiyecek alıp parasını ödedi ve çıktılar.)
Hadi bunları gömelim
"bana şu kola yı uzatsana, şu sandviç'ten de ver."
Al
"Teşekkür ederim"
Rica ederim
Bu çilekli tartlara bayılıyorum ya"Bende onun tadı çok güzel"
Hey tokyoya ne kadar kaldı? Çok deil orda annemin bir evi vardı o ev sanırım hala duruyor. Oraya yerleşir,
Ve bir iş buluruz ne dersin?Çok iyi olur. Ben bir hamburger Cide çalışmak isterdim,
"Alırlarmı bilmem ama, çok iyi bir aşçı olduğuna eminim"(Gülüşmeler)
Her mutfakta yemek yaptığımda yakmam dışında sorun yok.
"Aman ALLAH'ım bunca zaman nasıl yaşadın sen? "
Şey çok uzun bir süre karantina'da kaldım, sonra dışarı çıktığımda bir süre kaldığım şehirde kaldım hazır yemek siparişi verdim falan bizim şehre gelincede yakalandım zaten,"ah bilmiyordum üzgünüm"
Sorun deil.
E peki tokyo da ne yapacağız? ne kadar uzun Bir süre yaşayacağız?
"bilmiyorum mel, yaşayabildiğimiz kadar uzun yaşayacağız."
(bölüm sonu, bir kaç gündür yazamıyordum üzgünüm.
Bölümü nasıl buldunuz?Güzelmiydi?
Kitaptaki eksikleri ve sevmediğiniz yanları vatt patt dm sinden yada instagram adresim ortak_ktp_0 'dan bana ulaşabilirsiniz.
Kitaba oy verip yorum yaparsanız çok sevinirim okuduğunuz için şimdiden teşekkürler, sizleri seviyorum okurlar. )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Göz perdesi
Science FictionBir kızın küçüklük anılarını ve gördüğü canlıları yazdığı günlüğü 18 yaşında bulmasıyla başlayan bir hikaye