Tajemství, které Loki před svým manželem dlouhé měsíce skrýval, je prozrazeno. Jak se Tony Stark zachová ve chvíli, kdy ho nemilá skutečnost zasáhne nepřipraveného?
---
Tony se pod přikrývkou přetočil na druhý bok, přetahuje si cíp látky přes hlavu, aby mu ostré slunce neoslňovalo doposud nerozkoukané oči. Ruku zasunul pod polštář a druhou se pokusil nahmatat druhé tělo, které by zde, dle jeho myšlenek týkajících se včerejšího večera, mělo být.
Rozhodl se nevšímat si prázdného místa a raději si dovolil ještě na několik málo vteřin zavřít oči, než vylezl do chladné místnosti. S podivem zjistil, že přes celou noc J.A.R.V.I.S., jeho uměle vytvořená inteligence a velký šprýmař, topil. Oblékl si na sebe tedy župan, obul bačkory a rozešel se po schodech do dolního patra, kde vzduch kolem něj houstl a od pusy mu unikaly malé obláčky páry.
„Ježiši, tady je zima." Celý se klepal, zatímco procházel všemi místnostmi, aby nalezl svého manžela. Možná je J.A.R.V.I.S. porouchaný, a proto se mu nezdařilo správně nastavit systémy na ohřev, nicméně se zdálo, že i venku je větší teplo, když vyšel na balkon, aby se ohlédl po černovlasém bohu lsti a klamu.
Prosinec už klepal na dveře a Vánoce se kvapem blížily, avšak nikdy nebyla v New Yorku takováto zima. Leckdy zde nenapadl ani sníh, natož aby lidé v domě museli přehnaně topit v plynových kotlích. Nyní se zdálo, že i Stark bude muset po nalezení svého manžela zamířit do dolních prostor domu a zjistit, kde se stal problém.
„Loki." Začínal mít strach. Už prošel prakticky všechna patra, ale po jeho černovlasém muži, jako by se slehla zem. Zamířil zpět do svých pokojů, rozhodnut, že si udělá alespoň čaj. To, co však našel za kuchyňskou linkou (a barem zároveň) skutečně nečekal. „Panebože, Loki!"
Bůh klamu seděl na podlaze, opřený o malou vestavěnou lednici určenou na alkohol, celý modrý a zpocený. Červené oči měl zlehka přivřené, snažíce se tlumeně dýchat, aby Tonymu nenahnal strach svými výpady, které leckdy nedovedl sám korigovat. Seděl na místě celý promrzlý jen v boxerkách, přesto nevypadal, že by jeho tělem prostupoval chlad.
Tony málem upustil hrnek, který si stihl vzít z poličky. „Loki, co je s tebou?" nerozuměl a chytil muže za rameno.
Černovlásek se pokusil o úsměv. Doufal, že ho v této podobě jeho manžel nikdy neuvidí – tolik se snažil vypadat jako Asgarďan, či obyčejný člověk, aby zapadl, ale překvapila ho zima. Už přes dva měsíce se bránil svému mrazivému vzhledu a včerejšího večera bohužel podlehl a musel upustit uzdu – přál si, ať alespoň ráno jeho podoba zmizí, ale nestalo se tak. Celou noc probděl v chmurných myšlenkách, co udělá Tony, když ho takto uvidí.
„Mluv se mnou." Požádal jej hnědovlasý a klekl si k němu na kolena.
„Teď už znáš všechna má tajemství." Pronesl pouze, jako by to mělo vysvětlit celou situaci. „Toto je má pravá podoba." Nadechl se, aby měl sílu pokračovat, ale Tony ho rychle přerušil.
„Nevysiluj se, řekneš mi to později." Loki přikývl, vděčný, že od něj jeho manžel nepožaduje okamžité vysvětlení. „Můžu pro tebe něco udělat?" zavrtění hlavou ho poněkud rozčílilo. „Že ne? Loki, řekni mi, co ti pomůže a já ti to obstarám."
„P-potřebuju chlad. Ještě aspoň na tři hodiny. Mohl bys přestat topit? Vysiluje mě, když musím tělem regulovat teplotu. Možná proto se mi nezdařilo přes noc změnit zpět svou podobu." Tony se dál nevyptával, chmátl po telefonu a nařídil dole v kotelně, aby přestali vytápět celé jeho patro.
ČTEŠ
Nebe, peklo, ráj [Ironfrost/Frostiron] ✓
FanfictionSoužití boha klamu a přidrzlého miliardáře nemůže být žádný med. Nebo snad ano? - kniha bude obsahovat pouze jednodílovky ze života Lokiho a Tonyho - mohou se zde vyskytovat sexuální scény