Del 2. "The Hook Man"

391 11 2
                                    

Dette er basert på en sann historie

Det var en gutt som var ute på biltur meg kjæresten sin. De var på en klippe( sånn man ser i amerikanske filmer at de er på bildate.) Gutten skrudde på radioen for å høre på romantisk musikk. Han visker dirtye ting i øret hennes å de begynner å kline. Musikken blir avbrutt av Nyhetene, de sier at en sykopat har rømt og det er ikke langt unna der kjæresteparet er, de sier at han har en krok på hånden fordi han hadde mistet hånden hans. Hun ble skikkelig redd så hun insisterte på at hun ville bli kjørt hjem. Han sa at han kunne låse bilen å skru på musikken igjen, men denne gangen var hun sint å da at hun VILLE hjem. Han sa okei å låste dørene og tråkket på gassen. De kjørte hjem over til jenta. Han gikk ut av bilen og skulle være en gentleman. Han var utafor bildøren på den andre siden av bilen og bare stirrer på håndtaket. Jenta ble redd å spurte hva han stirret på, men han svarte ikke. Hun ble nysgjerrig å åpnet døra. Nå sa begge på bilhåndtaket, der var det en krok. En blodig krok med kjøtt på.

"HEI, FORFATTER HER! SORRY FOR AT DENNE HISTORIEN VAR KORT, MEN DET ER BARE SÅNN DEN ER, MEN NESTE DEL BLIR LENGRE Å MER SKUMMEL."

SkrekkbokaWhere stories live. Discover now