Del 9. One Skype Call

161 4 2
                                    



Jeg ringte min nettvenn Bradley på skype. Det var sent på kvelden og han var alene hjemme. (ikje braaa). Når han svarte kom kameraet hans på, og det så ut som han var litt creept out. jeg spurte "hvordan går det?" "Det går...vent litt" sa Bradley. Han flyttet seg til kjøkkenet og satt ved spisebordet. Han fortsatte "det går bra, men jeg har hørt banke lyder og knirkelyder fra over alt i huset. Også når jeg går for å sjekke ting ut, ser jeg alltid en svart skygge" Foreldrene hans kom ikke hjem om før en og en halv time. Bradley og jeg fortsatte og prate, og plutselig hører han en lyd fra stua og jeg ser ikke hva som skjer for pc'en hans står mot en vegg med Bradley foran. Han ser på meg og sier "jeg hørte bankingen igjen fra stua" "Ikke sjekk det ut" Jeg skulle prate med han helt til foreldrene hans kom hjem. Det hadde gått 15 minutter siden han hørte lydene, og i hjørnet bak han, ser jeg en svart skikkelse. "BRADLEY!" Vent, jeg prøvde og snakke med han i kode sånt at han som sto bak han ikke skulle bli advart. "Hei, Bardley? Husker du da du lette etter den tingen på skolen også kom jeg BAK DEG og la den tingen i hånda de?" "Hæ? Hva prater du om?" Sa han. "Husker du at du lette etter den tingen også kom jeg BAK DEG og ga den til deg?" Han begynte og skjønne at det var noe bak han "Åja, den ene rapporten min jeg skulle levere, det husker jeg!" Jeg ser at skikkelsen kommer løpenes mot Bradley og tok hånden sin over munnen til Bradley. Skikkelsen tar opp hånden sin og han holder en stor kniv. Han kutter halsen til Bradley og skjermen blir svart. Samtalen ble avsluttet.
Jeg hadde ikke filmet samtalen så da hadde ikke politiet noe bevis, men jeg ringte dem og de dro til huset hans. Den fremmede mannen hadde gjemt seg inne i skapet etter han hadde drept Bradley under et teppe og han hadde masse kniver på seg. Ingen hadde sett Bradley på 3 uker etter det som skjedde.

Jeg vil gi en Shoutout til Queenofmyself_Story som ga meg et tips om hva jeg kunne skrive om, og alle må følge henne å lese historien/historiene hennes. Hun er kjempe flink! ❤️

SkrekkbokaWhere stories live. Discover now