Del 3. "The baby sitter and The man upstairs"

340 12 7
                                    

Dette er basert på en sann historie.

Det var en barnevakt som skulle passe på to unger (denne er litt lik som "The Clown statue") Hun ventet på kjæresten til å ringe henne fordi hun ikke ville være alene i et så stort hus. Barnevakten satt å gjorde lekser og ventet på en telefon fra kjæresten. Telefonen ringte og hun tok den. I den andre enden av telefonen hørt hun ingenting, bare et pip. Hun bare la på å latet som ingenting. Om en liten stund ringte den igjen. Barnevakten tok den og det var en manne stemme som sa: "Har du skjekket barna?" Hun trodde det var faren til ungene. " Mr. Murphy? Er det deg?". Han la på. Hun ble litt usikker på hvem det var. Han ringte igjen å sa igjen "Hvorfor har du ikke skjekket barna?", hun ble redd og la på. Hun ringte politiet å sa at en mann hadde tulleringt henne. De sa at de ikke kunne gjøre noe med det fordi de ikke fikk sporet samtalen. Hun sa hadet til politiet, men før hun la på sa politiet at hun måtte prøve å prate med han så de fikk sporet opp telefonen han brukte. Telefonen ringte igjen og det var den samme mannen. "Hvorfor skrudde du av lyset?". "Kan du se meg?" Sa barnevakten. "ja". Hun ble redd å sa at han ikke skulle ringe henne mer å gå vekk, men hun ble ringt opp igjen av politiet. "VI SPORET OPP SAMTALEN, HAN ER I ET ROM, I HUSET DITT!KOM DEG UT NÅ!!!" Hun løp ut og politiet kom. Politiet løpet opp på rommet han var i og fant den mystiske mannen. På soverommet til ungene, lå ungene døde, oppkuttet med kjøttkniv.

SkrekkbokaWhere stories live. Discover now