Del 5. "The killer in the back seat"

331 8 2
                                    

Det var en dame som skulle hjem fra en fest/bursdag som en av vennen arrangerte. Hun kjørte på en øde vei, å en bil bak henne begynte å blinke med lysene som en galing, å kom nærmere og nærmere. Hun fortsatte å se bak seg flere ganger. Hun ble redd så hun kjørte fortere. Bilen følgte etter uannsett hvor hun kjørte. Damen var snart hjemme, å når hun kom hjem parkerte hun bilen i oppkjørselen og satt inne i bilen. Bilen som var bak henne parkerte med lysene mot damen's bil å han gikk ut av bilen.
"Kom deg ut av bilen!" Skrek mannen. Hun kjønte ingenting. Mannen løp inn i bilen igjen å blinket, å hun så seg bak. Hun gikk ut av bilen å spurte "Hva er det?!", "Ring politiet, se i bak setet ditt også går du langt vekk fra bilen din!". Hun gikk til bilvinduet og så en mann med en kniv ligge i baksete hennes. Hun ble så redd så hun løp til mannen. Han sa at han blinket hele tiden så du skulle se deg bak, og at han reddet livet hennes. De ringte politiet å politiet kom å arresterte mannen. Han var en psykopat.

Det er derfor de har sagt at du alltid skal skjekke baksete og bagasjen.

HEI, FORFATTER HER! JEG SKULLE EGENTLIG LEGGE DEN UT PÅ MANDAG, MEN NÅ SKAL JEG BARE LEGGE UT HISTORIER I UKA, IKKE I HELGENE!👌

SkrekkbokaWhere stories live. Discover now