Del 10. The Spider Bite

102 2 3
                                    

Det er to historier i denne delen. Delene er ganske like. Og denne er på norsk denne gangen, så håper dere liker denne. PS: jeg skal begynne å skrive en gang i uka. Det kommer også litt an på, fordi mye tentamener de neste ukene ;) men skal prøve... haha, nyt denne delen :).


Del 1.

Det var en kvinne som var på ferie på en øy i sommerferien. Hun hadde leid et sommerhus som hun skulle bo alene i. (Not good). Hun hadde lyst til å starte ferien med å ligge på stranden å sole seg. Tiden gikk og sola begynte å gå ned. Jenta sovnet på stranden. Mens hun sov var det en edderkopp som klatret opp på henne og klatret oppover mot ansiktet hennes. (Hun kjente det ikke). Det eneste jenta merket var måkene som skreik og at huden hennes svei fordi hun hadde blitt litt solbrent. Sommerhuset var bare 13 meter unna henne så det tok ikke lang tid. Hun gikk inn igjen for å ta seg en dusj, fordi hun var blitt så svett av solen.

Dagen etter, skulle hun hjem igjen. (Det var en veldig kort ferie). Hun satt på flyet tilbake til USA og hun begynte og klø på det ene skinnet sitt. Hun tenkte ikke noe stort over det, kanskje det bare var at hun var solbrent? Hun kom hjem til sin leilighet og hun hadde ikke noe kjæreste eller noe kjæledyr. Hun var en student. På badet så skulle jenta sette fra seg shampoo og balsam fra ferien når hun merket at skinnet hennes hadde hovnet opp skikkelig. Hun lurte på hva dette var så hun bestemte seg for å dra til legen dagen etter.

Legen hennes het Mr.fitz. Han var fast legen hennes. Hun sa "Jeg har kommet hjem fra en ferie og det startet med kløe og nå har det blitt hovent, hva kan dette være?". Mr.Fitz sa "Det kan være alt fra allergi til insektbitt, men vi skal se nærmere på det". Jenta la seg ned på sånne stoler som det pleier å være hos leger og lyset blendet henne i øyene. "Bare ligg helt stille" sa legen. Han tok opp en skalpell og kuttet opp denne hevelsen. det var et stort hull som ble lagd i skinnet hennes og ut fra det kom det tusenvis av små edderkopper. Jenta gikk inn i sjokk og døde av hjerteinfarkt på stedet.


Del 2.

En ung kvinne lå på stranden og solte seg. Hun sovnet og hun kjente at det var noe som krabbet på skinnet hennes og nedover halsen. Hun bare børstet det vekk og tenkte ikke noe mer på det. Solen gikk ned og hun gikk inn for å ta seg en dusj.

En uke senere hadde hun solet seg igjen og tok seg en dusj som et normalt menneske. Hun vasket kroppen sin og tørket seg med håndkle. Hårføneren lå inne i et skap, så hun tok den ut for å føne håret. Hun merket på skinnet sitt, noe som så ut som en kvise som hadde vokst. Hun brydde seg ikke noe om det å startet å føne håret sitt. Når hun dro hårføneren over ansiktet sitt, så ble litt av huden svidd av. (Fordi det var veldig tynn hud akkurat der fordi den skulle sprekke). Hun merker det med en gang og skriker av smerte fordi det var så varmt. Ut av det såret kommer det masse hvite baby-edderkopper. Det hadde vist seg at når hun solte seg, da hadde porene hennes utvidet seg så mye at en mamma-edderkopp kunne legge egg under huden hennes. På stedet slo hun hårføneren sin i hodet sitt og døde av hjerneblødninger.





You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 27, 2015 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

SkrekkbokaWhere stories live. Discover now