KİOM 12

172 17 0
                                    

Selaam :D aslında bölümler cuma günleri gelicekti ama valimiz Vasip Şahin saolsun tatildi bugün ben de paylaşayım dedim. Bölüm bence çok güzel oldu. Okuyanlar vote ve yorum verirseniz çok sevinirim seviliyorsunuz keyifli okumlarr :D multimedia DEFNE bölüm şarksıı vaar cem adrian sana sarılınca.

 " Ee kalkın o zaman hadi Defne'ye gerçekleri göstermeye gidelim." dedi Kerim. İkisi de ayağa kalkınca ben de kalktım ve onların peşinden yürümeye başladım.

Üçümüz birlikte Kerim'in evinden çıktık. Kerim ' Hadi Defne'ye ailesinin gerçek yüzünü gösterelim demişti ama ne Derin ne de Kerim nereye gideceğimiz hakkında hiçbir şey söylememişti. Acaba bizim eve mi gidecektik ?

Kapının önüne çıktığıımız zaman Kerim Derin'den arabanın anahtarını aldı ve bana döndü.

" Defne gerçeklerle yüzleşmeye hazır mısın ? " dedi. Hazır mıydım ki ? Ya dedikleri doğruysa ne yapacaktım ? Nereye gidecektim ? Hayatımı nerede yaşamaya devam edecektim ? Kimsem yoktu ki benim üvey ailemden başka. Hiç kimsem yoktu. Bir Selin vardı arkadaşım olarak. Ama onlarda da kalamazdım.

" Hazırım " dedim ve üçümüz birlikte Derin'in arabasına doğru ilerlemeye başladık.

Kerim arabanın önüne gelince arka tarafın kapısını açtı ve geçmem için yer verdi. Hayret ! Derin gibi öküz değildi. Kapımı açmıştı.

" Teşekkür ederim " dedim ve arabaya bindim. Sürücü koltuğuna Kerim oturdu ve onun yanına da Derin. Arka koltuğa da tabi ki ben. Acaba nereye gidiyorduk ?

Ön koltukların yukarısından tuttum ve kafamı onlara doğru uzatıp " Peki nereye gidiyoruz şimdi ? " dedim. Derin ifadesizce önüne bakıyordu. Kerim ise konuşmaya başladı.

" Bir depoya gideceğiz. Senin annen ve baban mutlaka her gün buraya uğrar. Birkaç gence uyuşturucu vermeye çalışır. Ama o bir iki kişi gösteriş amaçlı. Annen ve babanın patronları Fazıl itinin gözüne girmek için her gün buraya geliyorlar. Sıra Fazıl piçin de o da geberecek ! " dedi.

Son cümlesini tükürür gibi söylemişti. Gerçek olabilir miydi bu söyledikleri ?

" Peki annem ve babam bu işlere nasıl ve neden bulaştı ? " dedim. Bu sefer de Derin o keskin gözlerini üzerime dikerek konuşmaya başladı.

" Çok kolay. Para için. Her geçen gün paraya olan düşkünlükleri,hırsları büyüyor. " dedi. Daha sonra da önüne dönüp sessizce " Aynı benim babam gibi. " dedi. Çok sessizce söylemişti ama ben duymuştum. Derin sanırım duymadığımı zannediyordu.

" Size neden inanayım ki ? Siz kimsiniz ? Neden benimle uğraşıyorsunuz ? " dedim sinirli sinirli. Bu sefer de Kerim söze girdi.

" Aradığımız tip sensin çünkü. Dıştan çok masum duruyorsun. Hem de çok fazla masum. Ana tanıdığım bütün kızlardan daha uyanıksın. Gözün hepsinden daha fazla açık. Ben kaç gündür seni araştırıyorum. Her şeyini öğrendim Defne. Senin bile bilmediğin şeyleri öğrendim. Dıştan masum durman da bizim işimize gelir. Yani sen alınma ama melek görünümlü şeytan gibisin. " dedi.

Ne benzetme ama ! Melek görünümlü şeytan. Alınmadım. Çünkü Kerim'in de dediği gibi ben saf , masum bir kız değildim. Keşke dışarıdan göründüğüm gibi saf ve masum olabilseydim. Çok iyi olurdu. Ama değildim o yüzden yapacak bir şey yok. Daha sonra aklıma gelen diğer soruyla tekrar konuşmaya başladım.

" Peki Fazıl kim ? " dedim. O sırada Kerim arabayı durdurmuştu. " Şimdi öğreneceksin ama birazdan ölecek. " dedi Kerim.Ne yani onu da mı öldüreceklerdi ?

KÖTÜLER İYİ OLABİLİR Mİ? #Wattys2015Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin