five

190 39 2
                                    

" Yah Beomgyu! " Wooyoung menampar perlahan lengan Beomgyu yang sedang mengelamun.

" Huh? "

" Kita dah sampai! " ujar Wooyong dan mereka keluar dari kereta,melangkah masuk ke kediaman seseorang.

" Yeonjun-ah! "

" Eh?Kenapa kau tiba ii datang sini?Ada apa? " tanya Yeonjun pelik.Matanya sempat menangkap kelibat Beomgyu di sisi rakannya.

Tapi ada yang pelik.Dia seakan kenal muka tu.

" Aku nak minta tolong sikit... " Woyoung melihat pada Beomgyu di belakangnya.Yeonjun yang mengerti mengangguk kecil.

" Boleh " mereka berbicara di anjung rumah dan Beomgyu dibiarkan duduk di kerusi berdekatan kolam ikan koi.

" Kau tahu tak siapa dia tu? " Yeonjun berbisik keras sebelum sempat Wooykung membuka mulut sebaik sahaja lokasi mereka jauh daripada Beomgyu.Dia menatap serius wajah sahabat lamanya.

" Siapa?Kenapa dengan dia? " soal Wooyoung tidak faham.

" Kau ingat kejadian 2 tahun lepas? " tanya Yeonjun.Matanya tak lepas melirik Beomgyu yang terlihat asyik memerhati ikan.

" 2 tahun lepas? " Wooyoung bingung.Dia tak faham apa yang Yeonjun cuba sampaikan.

" Wooyoung pabo!Dia orang tu lah! " Yeonjun sedikit meninggikan suara.

" Siapa? "

" Dia...The Choi "

" MWO? "

" Shh...cuba tenang sikit "

" D-dia hidup lagi? " tubuh Wooyoung menggeletar.Mukanya berubah pucat.

" Aku tak pasti tapi khabar angin selama ni rupanya betul " polis muda itu mengurut pelipisnya.

" Khabar angin? " Wooyoung menyoal.Yeonjun menghela nafas.

" Wooyoung,The Choi is alive "

[C] who am i ⦂ 𝙘𝙝𝙤𝙞 𝙗𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪Where stories live. Discover now