two

223 47 5
                                    

" Tak nak!Gyu tak nak makan ubat! "

" Ish kau ni,menyusahkan kerja aku je!Makan jelah! "

" TAK NAKKK "

" Kau ni degillah! " tiga biji ubat di dalam bekas digenggam dan disumbat ke dalam mulut Beongyu lantas air dituangkan laju.

" Uhuk!Uhuk! "

Brak!

" Yah Jeon Jungkook!Apa kau buat hah! "

" Boleh naik gila hadap orang bodoh ni!Eh sakit tu buat la cara sakit,memang patut pun hyung dia-"

" Kau keluar " Jisoo menolak kasar Jungkook keluar dari bilik wad dan laju dia mendekati Beomgyu yang duduk berpeluk tubuh di atas katil.

" Gyu "

" Gyu takut!Hyung tadi garang.Dia marah gyu... " Beomgyu bersuara perlahan sambil menyeka air matanya.

" Maafkan hyung tadi ye gyu?Dia tak sengaja tu "

" Gyu nakal ke?Sebab tu hyung tadi tak suka gyu?Sebab tu ke hyung tak datang ambil gyu?Hiks... "

" Tak gyu.Gyu baik,gyu tak nakal " Jisoo mengelap air kata Beomgyu dengan jarinya.

" Hiks...noona! "Beomgyu memeluk Jisoo sambil menangis.

" Shh,uljima.Nanti gyu tak comel dah " Jisoo memujuk.Belakang badan Beomgyu ditepuk perlahan.

" Ani!Beomgyu comellah! "

" Kalau macam tu,janji dengan noona jangan nangis lagi okay? " Jisoo menyuakan jari kelingkingnya.

" Janji! " Beomgyu memautkan jari mereka dan dia tergelak kecil.

[C] who am i ⦂ 𝙘𝙝𝙤𝙞 𝙗𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪Where stories live. Discover now