eight

161 36 0
                                    

" Seorang ahli perniagaan terkemuka telah ditemui pengsan lewat petang semalam di dalam tandas sebuah pusat beli belah.Mangsa ditemui dalam keadaan lebam di bahagian belakang dan dipercayai dihentak dengan objek keras.Harta benda dan barang peribadi beliau telah dicuri dan suspek masih dicari.Sesiapa yang mempunyai maklumat sila tampil untuk membantu siasatan "

Beomgyu berjalan santai melewati kedai yang menyiarkan berita terkini itu.Ramai warga yang nampak risau dengan berita itu namun tidak baginya.Mulutnya mengukir senyum segaris sambil sibuk mengunyah chewing gum.

" So what's my character now... " Beomgyu bergumam sambil melihat sekilas penampilannya kini.Berbaju kasual bersama sebuah bagasi besar di tangan kiri.

" A tourist huh? " dia berhenti di hadapan bangunan hotel.Perjalanannya semalam cukup penat.Kaunter pendaftaran dituju.

Selesai urusan pendaftaran,dia berbaring dia atas katil bilik hotel.

" Hahh penatnya! " Beomgyu menjerit kecil.Mengingatkan bagaimana liciknya dia meloloskan diri dari Wooyoung, menyamar, melarikan diri dari company dan meninggalkan kereta milik ahli perniagaan malang itu di pinggir jalan membuatnya puas.

" Nasib baik secretary dia ikut satu ii apa aku suruh sampai tolong keluarkan duit dalam akaun si Yanan tu.Aww I'm jealous of their friendship " Beomgyu ketawa kecil sambil menilik bagasi di sisinya.

Bagasi besar tidak memiliki barang lain kecuali beberapa helai pakaian dan wang hasil kerja liciknya semalam.

" Baik aku tidur dulu kan sebelum jalan ii.Aku kan pelancong " Beomgyu menatap siling seketika sebelum dia memejamkan mata,berlayar ke alam mimpi.

[C] who am i ⦂ 𝙘𝙝𝙤𝙞 𝙗𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪Where stories live. Discover now