" Tuan,kita dah sampai "
" Hm "
" Tuan nak balik sendiri macam biasa atau nak saya jemput? "
" Biasa "
" Baik tuan "
Tidak menunggu lama,namja itu masuk ke bangunan perusahaan di hadapannya.Semua staf yang berselisih dengannya menunduk hormat.Butang lif ditekan dan dia masuk,menuju tingkat keempat iaitu tingkat teratas.
" Huh " keluhan dilepaskan sebaik sahaja dia merebahkan tubuh di atas kerusi besar tersebut.Kakinya disilangkan di atas meja.
Yup,dia sekarang berada di dalam sebuah bilik persendirian pejabat.
" Kerja ni lebih mudah dari yang aku sangkakan " dia tersenyum kecil.Cap dan mask hitam yang dari tadi dipakainya dicampak ke lantai.Tak lupa kot hitam panjangnya.
" So,let me see about your profile Mr Yanan " namja itu tersenyum licik.
" Was born in Japan but was raised in China.Moved to Korea at 15 years old with his family who was dead 2 years ago.An owner of a large company in Korea for 7 years.Has a close friend named Wen Junhui,also his secretary.Savage,bad and cold person.Wow,not bad " namja itu menganggukkan kepala.
" Let me show the world how good Choi Beomgyu in acting "
Tok!Tok!
" Come " balas Beomgyu sepatah,kerusinya dipusing membelakangkan pintu.
" Mr,you have a meeting with your client at 2 p.m.,can we leave now? "
" Batalkan semua meeting hari ni "
" Tapi-
" Now "
" Yes,sir " Jun menunduk sedikit,dan dia keluar dari ruangan itu.
Beomgyu tersenyum puas,dia tersenyum sinis.
YOU ARE READING
[C] who am i ⦂ 𝙘𝙝𝙤𝙞 𝙗𝙚𝙤𝙢𝙜𝙮𝙪
Fanfiction❝ i'm lost, who am i for real? ❞ + cover by @flowervue + choi beomgyu fan fiction + kiwiicloss storyline 2O21 pub : 28O32O21 end : 28O32O21