MOMENT GELDI🙂🙂
SIZI BOLUMLA BASBASA BIRAKIYORUM HEHEHEHEBirde ulan bu şarkıya aşırı bağlandım sağol Hyunsuk ehehe Hyunsuk kim diyorsanız Treasure stanlemiyorsunuzdur #Stantreasure ehehhee
Bornozlarımıza sarınıp banyodan çıktığımızda alnımı alnına yaslayarak "Sana çok aşığım biliyorsun demi?"dedim.
"Biliyorum bende sana çok aşığım."diyerek dudağımla yanağımın arasına öpücük kondurdu.
Beraber yatağın örtülerinide değiştirdikten sonra biricik sevgilime sarılarak uykuya daldım.
^_^ ^_^ ^_^
"Biliyor musun ruh eşimi buldum?"diyen Jang mi ile bakıştım.
"Ne demek istiyorsun?"diyerek yüzümü buruşturdum.
"Ruh eşin benim sanıyordum."diyerek saşkınlıkla Jang mi'ye baktı Jake.
"Demek istediğim arkadaş olarak ruh eşimi buldum.Çok deli bir kız ve birazda şeytan ama özünde çok iyi."
Bir dakikaya bu bana tanıdık geliyordu.
Herneyse diyerek gözlerimi devirdim.Jake'te benimle aynı tepkiyi vererek yemeğe gömüldü.
"Ahh!Çok sinir bozucusunuz!"dedi Jang mi.
Otelde kahvaltı ediyorduk.Chan sonra bize katılacaktı girmesi gereken dersler vardı.
"Bugün ne yapıyoruz ve diğerleri neden bize katılmadı?"diye sordu Jang mi.
1 gün önce Chan ile çok sert seviştiğimiz için hala yorgundum ve hafif topallayarak yürüyordum.Zorunda olmasam ben bile gelmezdim ama arkadaşımı ben buraya sürüklemiştim.Onunla ilgilenmeye mecburdum.
"Meşgullermiş ve sana özürlerini diletmemide ayrıca istediler."dedim.
"Ve ben sormasam sen söylemeyeceksin."
diyerek cimcikledi beni.Ben mızmızlanırken Jang mi bir anda ayağa kalkıp "Unnie buraya gel!"
diyerek yanımıza birini davet etti."İnsan bizede bir sorardı?"diye kulağına fısıldadım.O da kulağıma "Umrumda değilsin."diye fısıldadı.Gözlerimi kıstım.
Arkamı dönüp gelen kişiyi görmemle bir şok geçirdim."Noona?"
Bilmiş bir ifadeyle bana sırıtarak bakan Jae Hwa noona...
"Ooo demek canım arkadaşımla arkadaşsın ha?"
Jang mi ve Jake bizim birbirimizi tanıyor olmamıza şaşırmış bir şekilde bize bakıyorlardı.Onlara nerden tanıdığımı anlattım kısaca.
"Jang mi~ya sizinle yemek çok isterim ama sevgilimle buluşacağız."dedi noona.
"Sorun değil unnie.Akşam katıl bize o zaman."diye teklifte bulundu Jang mi.
Ona konuşmayı kesmesi için işaret yapıyordum ama Jang mi beni takmayarak devam etti."Sevgilinide çağırırsın."dedi.
Noona bana sinsice bakıp göz dağı vererek "Olur birtanem."dedi ve bye diyerek yanımızdan ayrılacaktı ki duvara tosladı.
"Salak."diye mırıldanarak gülmemi bastırmaya çalıştım.Bana bakıp "Ne dedin sen!"diyerek korkutucu bir şekilde baktı.
Öksürerek "H-hiçbirşey."diyebildim.
Jang mi aramıza girip "Hadi hadi unnie kabul et komikti.Şimdi gitme vakti sevgilini daha fazla bekletme ki iyi zaman geçirin."dieyrek noonayı otel çıkışına sürükledi.Jang mi yanımıza gelirken "Ruh eşin olan kankan bu mu?"diyerek yüzümü buruşturdum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Call You Mine~chanmin♡
FanfictionSeungmin Bangchan'a platonikti ve üniversitenin açılış partisinde beklenmedik şeyler yaşadı... Bebe Rexha'nın Call You Mine şarkısından esinlenilmiştir.