Bölüm biraz geç gelmiş olabilir.Nedense bu bölümü yazarken kendimi çok zorladım.Herneye bence güzel oldu.
Sizi daha fazla bekletmek istemediğim için atıyorum.Umarım beğenirsiniz💗^_^ ^_^ ^_^
"Mola!"
Başımı uzun süredir çalıştığım ders kitabımın üzerine koydum.Chan mola diyene kadar buna ihtiyacım olduğunun farkında değildim.
Chan ile birlikte şuan ne mi yapıyorduk?
Finaller ve vizeler yaklaştığı için ders çalışmaya ağırlık vermiştik.Birbirmize vakit ayıramadığımız için en azından birlikte oluruz diye beraber ders çalışmayı teklif etmiştim.
4 aydır birlikte ve çok mutluyduk.
Herşey sorunsuz ilerlediği için bazen birşey olacağından kormuyor değildim.
Çünkü hiç bir mutluluk uzun sürmezdi.Gerçi sorun çıkmıyor demek biraz yanlış bir tabir çünkü etrafımız sorunlu insanlarla doluydu.
Başımı ders kitabından kaldırıp sandalyede geriye doğru yaslanıp gerindim.
Chan ile göz göze geldiğimizde "Yanıma gelsene."dedi.Göz devirdim.
"Yanına nasıl gelebilirim,sandaylede oturuyorsun Chan!"
Güldü ve eliyle gel işareti yaptı.
Sandayleden kalkıp yanında dikildim.
Belimden tutup beni kucağına oturturttu.Ellerimi omuzlarına koyarken "Sadece seninle biraz oynaşmak istiyorum da diyebilirdin."diyerek sırıttım.Başını boynuma gömüp dudaklarını köprücük komiğime dokundurdu.
Dokunuşuyla karnım heyecandan kasıldı.Öpücükleriyle boynumda bir yol çizerek yüzüme çıktı ve geri çekildi.Ne ara kapattığımı anlamadığım gözlerimi açtım.Beni izleyen biricik sevgilimin baharatlı dudaklarını öptüm.Öpüşmemiz derinleşip ikimizde nefessiz kaldığımızda ayrıldık.Chan durmayıp köprücük kemiklerimi emip ısırdığında inledim.
"Omo sanırım yanlış zamanda geldim."
Sesi duymamla gözlerimi büyütüp Chan'in kucağından indim.
"Oh!Hoş geldiniz Bay Bang.Gördüğünüz şey için üzgünüm."dedim bir çırpıda eğilerek.
"Ne gördün ki?"diyerek Chan'in odasına gelen Angel omma da olaya dahil olmuştu.
"Hoş geldiniz anne baba ama niye haber vermediniz?"diyen Chan sohbete katılmıştı.
"Niye haber verecekmişiz?Her neyse ne gördün aşkım?"dedi omma.
"Biraz yakın bir pozisyonda gördüm onları o kadar."dedi Bay Bang.
"Omo Seungmin bu sen misin yoksa?Siz sevgili mi oldunuz?"Sevinçle bana sarılan Angel ommaya karşılık verdim.
Soruyu Chan cevapladı."Evet anne sevgliyiz.""Benim niye bundan şimdi haberim oluyor?Hayır Chan hadi hayırsız peki sen Seungmin'im bana niye hiç bir şey demedin?"diyerek surat astı omma.
"Ah çok fazla olay oldu.Sana söyleyemedik omma.Kusura bakma."dediğimde "Anneme anne demek ne kadar da yakışıyor sana."diyip sevgiyle bana bakan Chan ile utandım.
"Utandı minik kelebeğim.Kardeşin nerede Chan bu akşam size bir güzel anne yemeği yapayımda karnınız hazır yemeklerden arınsın."
"Sınavlar yaklaşıyor o da ders çalışmaya bir arkadaşına gitti.Bizde ders çalışıyorduk tam ara vermiştik siz geldiniz."dedi Chan.
Bay Bang sırıtarak "Diğer derslerede çalışmak önemli."dedi.
Biz utanırken Angel omma şakayla kocasına dirsek atıp "Deme öyle şeyler çocuklar utandı bak."diyerek kıs kıs güldü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Call You Mine~chanmin♡
Fiksi PenggemarSeungmin Bangchan'a platonikti ve üniversitenin açılış partisinde beklenmedik şeyler yaşadı... Bebe Rexha'nın Call You Mine şarkısından esinlenilmiştir.