Bu arada iyiki doğdun Mashim evet yukardaki aslan parçasının doğum günüydü bugün gerçi saat 12 geçti ama olsun(doğum günü 25 marttı)
(ne manyak insanım insanların umrunda olmayan bilgileri zorla veriyorum insanlara ddhdh :'))JEONGIN
Sandalyade hareket ederken kalçama saplanan ağrı ile sızlandım.Seungmin ve Felix bana gözlerini büyüterek baktığında "Yaa!Fesatlaşmayın.Dün kıçımın üstüne düştüm.Bu kadar."
"He he yedik."dedi Felix bir şeyler tıkınırken.
"Uğraşamayacağım sizle."dedim.
"Bir dakikada BİZ NEDEN SEVGİLİLER GÜNÜNDE BİLE BERABERİZ YA!"diye yakındım.
"Çünkü üçümüzün sevgilisininde işleri var."diyen Felix ile yüzümü buruşturdum.
Hyunjin'in profesörü 'en sevdiği öğrencisinden' yardım istemişti ve Hyunjin de tabiki kabuk etmişti.Kabul etmeseydi burnundan getirecekti hoca.
"Onu bırakında ben Chan için nasıl bir süpriz yapmalıyım?O hep bana süpriz yapıyor bu sefer ben yapmak istiyorum."dedi Seung.
"Bir kere Chan hyung bana sesini çok sevdiğini ve saatlerce dinleyebileceğini söylemişti."umursamazca söyledi Felix.
"ULANN!BUNU BANA ŞİMDİ Mİ SÖYLÜYORSUN!"
Felix anında savunmaya geçerken Seungmin alevlendiği gibi sakinleşti."Ama işime yaradı ben bunu kullanırım."
Göz devirdim."Siz ne yapcaksınız bugün?"diyerek Lix'e sordum.
"Bilemiyorum...Changbin göründüğünün aksine çok düşünceli ve romantik biri.Ona bıraktım kendimi."
"Vay be!Ne güzel.Hyunjin sevgili olduktan sonra vahşileşti.Hergün bana yapışıp duruyor." dedim.(dhdhdh)
Bunu dedikten sonra hayvan gibi güldüler ve sonuç olarak onları evden attım.
Onları evden kovduktan sonra Hyun'u ziyaret etmeye karar verdim.Hazırlanıp son kez kontrol ettim kendimi ve evden çıktım.
(Jeong'umun kıyafeti💓💓)
Yoldan Hyun için en sevdiği kahveyi ve kendim içinde sıcak çikolata alıp üniversiteye vardım.Şans eseri geçen geldiğimde tanıştığım arkadaşı Lua ile karşılaştım.Bana gülümsedi"Hyunjin'i arıyorsan sağ taraftan dön orada hapis altında onu bir an önce kurtarsan iyi olur."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
~Call You Mine~chanmin♡
FanficSeungmin Bangchan'a platonikti ve üniversitenin açılış partisinde beklenmedik şeyler yaşadı... Bebe Rexha'nın Call You Mine şarkısından esinlenilmiştir.