♡7♡(M)

2.8K 238 128
                                    

Eğer yeonbin fici okuyorsanız ve seviyorsanız size bir fic önericem.Adı mavi elma ve pamuk şeker cidden çok güzel bir fic.Okumanızı tavsiye ederim.Yazarı:DreamWwitch

Ayrıca bu bölümde yarı smut içerir.Bu bölümde tatlı Seungmin yerine nasty Seungmin göreceğinizide baştan söyleyeyim.
Nasty Seungmin'e aşığım💗💗

Bu bölümü bir tülü beni rahat bırakamayan aileme atfediyorum.
Kısa bir bölüm ama çok zorluklarla yazıldı bunu bilin😝

CHAN

Yan gözle yatağa baktığımda Min'in şaşkınlıkla bana baktığını gördüm.Zor da olsa hızla kendimi dışarı attım ve oradan uzaklaştım.İçime bir ağırlık çökmüştü.

Changbin'le sarılmasını ve samimi bir şekilde konuşmasını da gördüğünde bu düşüncesi kuvvetlenmişti.Min'in Changbinden hoşlandığını düşünüyordu Chan.

^_^ ^_^ ^_^

SEUNGMIN

Tam anlamıyla kafayı yemiştim.Düşünmekten kafama ağrılar girmiş ve ağlamaktan gözlerim şişmişti.Chan'in neden böyle bir şey yaptığını kafam almıyordu.Partinin üstünden 1 hafta geçmişti.Chan beni tam anlamıyla yatakta bırakıp üstüne üstlük bana benimsin demesinin üstünden koskoca 1 hafta geçmişti.

1 hafta boyunca yüzüme bile bakmamış beni hiçe saymıştı.Benimle konuşmamak için üstün bir çaba sarfetmişti.Artık ağlıyamıyordum bile duygusuzlaşmıştım.
Son bir kaç gün okula gitmeme kararı almıştım.Dersleri çekecek durumda değildim.Arkadaşlarım tabiki bu berbat durumumu farketmişti ama bir şey anlatmayınca üstelemekten vazgeçmişlerdi.

Nasıl anlatabilirdim ki daha olayları ben bile kavrayamamışken o gün hafif çakırkeyiftim ve Chan'in öyle davranması onu karşıkonulmaz yapmıştı.Neyseki sevişmemiştik.Hala tenimdeki dokunuşlarını hissedebiliyordum ama bundan bile mutlu olamıyordum.Chan'le cinsel temasımı hiç böyle hayal etmemiştim.Sevgili olduktan sonra bir şeyler yaşarız diye düşünmüştüm.

Ama o bana dokununca dünya durmuştu sanki.4 yıl bu temasların hayalini kurdum ve bu dayanılmaz isteğim hayallerimden kat be kat daha iyiydi.Gel gör ki bunun sevincini bile yaşayamıyordum.Chan bana ne yaptın böyle?

Hava kararıyordu.Son birkaç gün böyleydim işte.Yatağımda yatıp düşüncelerimde boğuluyordum.
Acıktığımda da fast food tarzı yiyeceklerle öğünlerimi geçiştiriyordum.

Ah!Artık bir şey düşünmek istemiyorum.
Biraz rahatlamak amacıyla banyoya girdim.Suyla beraber düşüncelerimde akıp giderken siyah renginden nefret ettim.Saçımda ki boya 1 hafta içinde akmıştı.Saçlarım şuan kahverengi rengindeydi.

Banyodan çıkıp kendimi yumuşak yatağıma bıraktım.Chan'le ne yapıp edip konuşmalıydım.Neden böyle yaptığını sormalıydım.İlk defa Chan'den nefret ettim ama bu nefret sevgimin gölgesinde kalıyordu.Ondan ne kadar nefret edersem edeyim sevgim ağır basıyordu.

O sırada telefonuma bildirim gelmesiyle düşüncelerimin arasında kaybolmaktan kurtuldum.Mesaj Felix'tendi.

Felix:Gitmeden önce yanına uğrayacağım.İstediğin bir şey var mı Minnie?

Min:Buraya gelme lixxie moralinin bozulmasını istemiyorum.Beni boşver ve git eğlen.

Felix:Konferansta ne kadar eğlene bilirsem.Yinede yanına gelmek istiyorum min sen benim biricik arkadaşımsın.

Min:Felix gelmiyorsun dedim.Git o konferansta Changbin'le biraz daha yakınlaş ve bolca güzel vakit geçirin tamam mı?

En azından birimiz mutlu olucaktık.Onlar için gülümsemek istiyordum ama içimden bile gelmiyordu.

~Call You Mine~chanmin♡Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin