go down

154 44 26
                                    

.
دسته ای از آدما که چه عرض کنم "جانواران"! هستن که انگار نمیخوان منقرض بشن! مثل اینه که تو خودت کت پوست پوشیده باشی و از حقوق حیوانات حرف بزنی! مسخره نیست؟

چی میشه که وقتی توی ساده ترین مراحل زندگیه خودت ریدی، ولی به خودت اجازه میدی توی زندگی هر کسی که میبینی دخالت کنی و نظر بدی؟ اون آدم خودش عقل و شعور نداره؟
تو باید بهش بگی چی براش خوبه چی بد؟
فک نمیکنی اگه خودت چیزی حالیت بود الان یه گوهی بودی؟
دقیییقاااا چه اتفاق فاکیی میفته که باعث میشه فک کنی بی نقصی و سکوت اون فرد رو به حساب درست بودنه کصشرات میزاری؟

متاهل بودن یا نبودن،
ادامه تحصیل دادن یا ندادن،
طرز لباس پوشیدن،
دوستای یک فرد
به تو هیچ ربطی نداره!

اینو روی مغز کوفتیت حک کن!

هیچکس رو
هییییییچکس رو بخاطر اینکه خانوادش رو از زندگیش حذف کرده سرزنش نکن! تو توی موقعیت اون نبودی... با خانواده ی اون زندگی نکردی. چطوریه که وقتی یه خانواده با همه ی عقایدت مخالفت میکنه، بهت سرکوفت میزنه،جلوی همه ی چیزایی که خوشحالت میکنه رو میگیره، دم به ساعت میرینه به اعصابت، درکت نمیکنه، آدم حسابت نمیکنه، به زن همسایه بیشتر از تو اعتماد داره، بین تو و خواهر برادرت فرق میزاره، خجالت زده ت میکنه، مجبورت میکنه کاری بکنی که ازش متنفری، رسما زندانیت میکنه و هزارتا چیز دیگه، همه میگن " هر چی باشه خانوادته، مادر/پدرته" اما کافیه همون بچه بگه lgbt عه، ترنسه، همجنسگراس یا هرچی... اونوقته که اون بچه یه لکه ننگ محسوب میشه و میتونن تیکه تیکه ش کنن و کسی ککشم نگزه! اون موقع کسی برنمیگرده بگه "هر چی باشه بچته.. دخترته/پسرته" ؟؟؟؟؟؟؟ چی شد؟؟ قوانین مزخرفتون فقط برای خودتون عمل میکنه؟ اختیار زندگی هر کسی با خودشه. میتونه و حق داره که آدمای سمی رو از زندگیش حذف کنه هررکسی که میخاد باشه.

اینکه خودت حرف نزنی و فقط از طرفت حرف بکشی تا آتو ازش داشته باشی و به موقعش مسخرش کنی یا هر چیز دیگه ای، تو فقط یه آشغالی!
اگه انتظار داری به هیچکس احترام نزاری ولی همه بهت احترام بزارن، تو فقط یه آشغالی!
اگه از همه طلبکاری و خودت هیچ احساس مسئولیتی نمیکنی تو یه آشغالی!

اگه یکیو میبینی داره موفق میشه خوشحاله زندگیش خوبه و تو میخوای زندگیشو خراب کنی تو فقط یه آشغالی!
اگه یکی که راستگو و درستکاره بهت اعتماد میکنه و فک میکنه که تو هم آدمی اما نیستی و دورش میزنی، تو یه آشغالی!
اگه وقتی یکی حالش بده بجای بهتر کردنش توبیخش میکنی یا سعی میکنی نصیحتش کنی، تو فقط یه آشغالی!
اگه یکی خوشکله یا پولداره یا خوشبخته و تو پستاشو میبینی و یه کوه کامنت پراز فحش یا هر چیز دیگه ای میریزی زیر پستش چون فقط کونت سوخته نتونستی جاش باشی و میخوای شخصیتشو تخریب کنی و کاری کنی حس بدی داشته باشه، توفقط یه آشغالی!
اگه فک میکنی چون دخترت از خونه فرار کرده یا با کسی که دوسش داشته بوده حق داری که بکشیش تو فقط یه آشغالی!
اگه دوتا پسر یا دوتا دختر میبینی که دست همو گرفتن یا همو بغل کردن و *رل بنظر میان* بهشون زل میزنی، مسخره شون میکنی یا بهشون تیکه میندازی تو فقط یه آشغالی!
اگه یه ترنس میبینی و به خودت اجازه میدی دست کثیفتو روش بلند کنی یا هر چی از دهن نجست در میاد بهش بگی تو تماما یه آشغالی!
چی میشع که فک میکنید جامعه فققط مال شماست؟؟؟ اونم یه انسان بی گناهه که داره روی این کره ی کوفتی زندگی میکنه حق نفس کشیدن داره حق خوشحالی داره و هیچ آزاری هم به تو نمیرسونه! هیچی! پس چی باعث میشه مثه یه حیوون بهش حمله کنی فحش بدی اشکشو در بیاری دلشو بشکنی و با کمال وقاحت ازش فیلم بگیری و پخش کنی که یه انگلو از اجتماع کم کردی؟ انگل و لجن اصلی تویی!

یکیو میبینی که از رنگ موهاش خوشت نمیاد. از استایلش خوشت نمیاد. چی میگی؟ به من چه!
ال جی بی تی جماعت میبینی چی میگی؟ به من چه!
یکیو میبینی به هر دلیلی حس خوبی بهت نمیده. چی میگی؟ به من چه!
دونفر دارن باهم دعوا میکنن و تو داری رد میشی. چی میگی؟ به من چه!
یکی کنکور داده نتیجش اومده. چی میگی؟ به من چه!
یکی کوتاهه یکی بلنده یکی چاق یکی لاغر.هرررررکیو دیدی و احساس کردی میخوای یه گوهی دربارش بخوری فقققط راه کوفتیتو میری و چی میگی؟ به من چه!



_________________________________

-موافقید؟

-بوکو پخش کنید تا برسه به دست صاحبش

-نمیدونم این نوشته هام چقدر موثره... ولی بعضیا واقعا داره در حقشون ظلم میشه بخاطر تربیت غلط و باورای احمقانه ی خیلیا....🖤

-مرسی که ووت میدید و فقط گوست ریدر نیستید🙏🏻

بیشعور نباشیم !Where stories live. Discover now