"سیب های کرم زده"

167 48 42
                                    

چیزای مزخرفی توی زندگی میشنویم که آرزو میکنیم ای کاش وجود نداشتن!

"مثه دخترا میخنده"

"مثه دخترا راه میره"

"مثه دخترا گریه میکنه"

"دختر نباید بلند بخنده"

"دختر حق اظهار نظر نداره"

"تو دختری نمیفهمی!"

"دختر بلند حرف نمیزنه"

کی گفته دخترها فریاد نمیزنن؟ میزنن! خیلی بلندتر از دیگران...باید بزنن تا حقشون پایمال نشه! دختر بودن نشونه ی ضعف(وده؟) نیست!

ط مالک اون دختر نیستی فقط پدر یا برادر یا هر کوفت دیگشی که به بهانه ی کثیف "ناموس پرستی" داری به روشای مختلف شکنجه ش میدی!

کاری نکنیم یه دختر آرزو کنه کاش پسر بود!

هنوزم فک میکنید دختری که بیشتر از 9 شب بیرون بمونه هرزس؟ آر یو فاکین کیدین می؟ برید ببینید دیگران دارن به کجاها میرسن! به کجا دارید میرید؟

تو دنیای مدرن امروزه دیگه کسی تنها شغل های آبرومند دنیا رو دکتر مهندس نمیدونه! انقد این چیزای احمقانه رو به بچت تحمیل نکن!

فقط تجربی و ریاضی (😒🖕🏻) رشته نیست! دنیا داره روی مدار هنرمندا میگرده! نمیگم اون رشته ها بدرد بخور نیستن قطعا هر شغلی درجایگاه خودش مهمه اما هر آدمه فاکی رو بهر (بحر؟) کاری ساختن! برو تو خیابون... چی میبینی؟ بیلبوردی که ی گرافیست،طراح، عکاس و... طراحیش کرده!
غذای روح آدما موزیکه میلیونها آدم روزانه موزیک گوش میدن... موزیک از کجا میاد؟ خواننده و آهنگساز!
دیوارای خیابونا و... رو کی زیبا کرده؟ نقاش!
شکم کوفتیتو با چی پر میکنی؟ غذا ! هنر یه آشپز!
تی وی چی میبینی سرگرم شی؟ فیلم وسریال! که هنر کارگردان، نویسنده، بازیگر و هزارتا آدم دیگه س!

پس هیچکسیو مجبور نکن رویاهای تباه تورو به واقعیت تبدیل کنه!

وقتی چیزی نمیدونی فقط سکوت کن!

خواننده بودن یه شغل مردونه نیست...!

در مورد افسردگی یا مشکلات دیگران اظهار نظر نکن!

وقتی یکی حالش خوب نیست با سوالات به چوخش نده!

تا با کفشای یکی راه نرفتی راه رفتنشو قضاوت نکن!

بهش حق بده بخواد ازین کشور بره! تو کالجای خارج از کشور خیلی چیزا مث دوست معمولی بودن با جنس مخالف یه مسئله ی کاملا عادیه، به هنر و ورزش و موسیقی و... به اندازه و یا حتی بیشتر از درسای دیگه اهمیت داده میشه، عقاید پوسیده و درسای بی مصرف توی مخشون تحمیل نمیشه ولی اون به های اسکولی رفته که باید برای موهای رنگ شده ش یا مرتب کردنه ابروهاش که یه نوع نظافت فاکی به حساب میاد جواب پس میداده!

جواب چراهای مارو کی میده؟

بیشعور نباشیم!

بیشعور نباشیم !Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon