.
"... با بغض توی آینه نگاه کرد و دستمال مرطوبشو محکم روی صورتش کشید... تا این حد به نظرشون نفرت انگیز میومد که به خودشون اجازه بدن تحقیرش کنن و کلمات زشت براش به کار ببرن؟
قطره های اشک از چشم هاش پایین چکیدن... اون گناهی نداشت... فقط یه پسر بود که دوست داشت آرایش کنه.... "" اواخواهر! "
" موهاتو رنگ کردی؟ مگه دختری؟ "
" دختری یا پسر؟ "
" لاک میزنی؟ نزدیکم نشو من با امثال تو فرق دارم! "
" مرد که گریه نمیکنه! "
" مرد باید مردونه باشه! "
" مرد بدنشو شیو نمیکنه! "
" رنگای دخترونه نپوش! "
" اییی رقص؟ مگه مرد میرقصه؟ "
" مثل دخترا حرف میزنه!"
"؟! //*#$&"
اوکی واقعا اینقدر عقب افتاده اید یا دارید ادا در میارید؟
اینارو فقط آدمای یه جامعه ی عقب مونده میتونن بگن! حتی فکر کردن دربارشون هم مسخره س! نیس؟!ما داریم توی سال 2021 زندگی میکنیم جهان داره به کجا میره ما به کجا؟
رنگای دخترونه؟؟ لباسای پسرونه؟؟ کی اینا رو تعیین می کنه؟ غیر از اینه که خودمون داریم برای خودمون چارچوب تعیین می کنیم و خودمونو محدود می کنیم؟
یه پسر با موهای بلند و آرایش زیباست!
یه دختر با شلوار بگ و موهای کوتاه زیباست!
خیلی از کشورها سالهاست از چارچوب جنسیت های دوگانه فراتر رفتن و دیفالت دوگانه ی "جنس مذکر و جنس مونث" رو کنار گذاشتن و یه سری هم هنوز توی چند تا تیکه پارچه موندن!
مسائلی مهمتر از این چیزها وجود داره اما هنوز خیلیا دارن به خاطر این هنجار های غلط اذیت میشن.... برای یه آدم دردناکه وقتی بخاطر پوششی که داره و حتی گرایشش (که درواقع به هیچ کس هیچ ارتباطی نداره) مورد اذیت و آزار قرار میگیره و حتی کشته میشه...
بعد از کشته شدن علیرضا فاضلی منفرد تا چند روز حال درستی نداشتم و نمیتونستم تمرکز کنم... دقیقا چه فعل و انفعالاتی توی مغز لعنتیت رخ میده چه جوری جون یه آدم بیگناه و به فجیعترین شکل ممکن میگیری به خاطر چیزی که اصلا به تو هیچ ربطی نداره؟؟ دلت خوشه عدالتو رعایت کردی؟؟ چطوری میتونی سرتو با خیال راحت بذاری زمین و بخوابی؟؟
تا حالا فکر کردیم چرا پسرای همجنسگرا کمتر خودشونو نشون میدن؟ به خاطر مسائلی مثل این!
چه اشکالی داره اگه ی پسر گرایش به همجنسش باشه؟ که رنگای شاد بپوشه؟ لاک بزنه؟ که هنرش رقصیدن باشه و اینکارو دوس داشته باشه؟اصلا ما چه حقی داریم که یک آدم برای انتخاب های شخصی زندگیش بهمون جواب پس بده؟ پسرا معمولا کمتر حرف می زنن و این باعث میشه بیشتر تحت فشار باشن... یکم به خودمون بیایم... قرن 21 عه و باید به تصمیم های آدم ها احترام گذاشت... فارغ از جنسیت... و قوانین منسوخ و تار عنکبوت بسته... فارغ از افکار پوسیده....
دنیا باید ی مکان امن برای همه باشه...._________________________________
گفتم تارعنکبوت... بوک تارعنکبوت بسته بود گفتم بیام بِزُدایَم :)
چطور بود؟
چن تا سوال رنگارنگ آوردم بشوره ببره جواب بدید:)
•فقط یه فن فیک رو میتونی انتخاب کنی که به واقعیت تبدیل شه چیو انتخاب میکنی اسمشو کامنت کن:)
• بگن یه روز میتونی جای یه سلب باشی کیو انتخاب میکنی؟
•بگن میتونی یه بار دگ بدنیا بیای و مکانشو خودت انتخاب کنی کجا رو انتخاب میکنی؟
•چن سالته؟
•بتونی توی یکی از موزیک ویدیوهای بی تی اس باشی کدومو انتخاب میکنی؟ :) 💜
YOU ARE READING
بیشعور نباشیم !
Random... چی میشه که وقتی توی ساده ترین مراحل زندگیه خودت ریدی، ولی به خودت اجازه میدی توی زندگی هرکی ک سرراهته نظر بدی؟ چی میشه که راحت دل میشکنیم...؟ 📌-ترکیبی از چیزهای رندوم