🔇درونگرا'ز😑

139 40 61
                                    

❌❌❌❌❌❌❌

اگع کلی آدم دوروبرتن، اگع n تا دوست و آشنا داری، اگع توی جمع بودن رو به تنهایی ترجیح میدی، اگه با همه خیلی راحت ارتباط میگیری، اگه بیشتر ساعتای زندگیتو توی شلوغی و با آدمای دیگه میگذرونی و عصن روحتم خبر نداره ک یه درونگرای اجتماع گریز بودن چه بدبختیایی داره،لطفا اینو نخون و همین الان برگرد چون احتمالا قرار نیست اینا رو درک کنی!اگرم میخای بخونی تا بهتر بفهمی و بدونی چه مشکلاتی وجود داره و برخورد بهتری داشته باشی پیشاپیش درود خدایان بر تو باد😐👌🏻

❌❌❌❌❌❌❌

خب خیلی وقت بود این موضوعو درنظر داشتم و فاینلی کالکشنمو کامل کردم و اومدم. و امروزم روزیه که بیشتر از هر روز دگ ای درونگرا بودنم منفجر شده و مورد عنایت قرارم داده! سو، درونگراها، اجتماع گریز ها، *in love با تنهایی* ها و همگی....اگه اینو میخونید انتظار دارم این چپتر و منفجر کنید💜 اونایی ک ووت دادن کامنت گزاشتن ماچ ب کله هاتون چن روز نبودم خوشال میشم ایده هاتونو موضوعای جالب توی ذهنتونو بهم بگید هرچی ک باشه. خیلی حرف زدم لاویو عال بای🖤🔥

_____________________________

مهم نیست یه پارتی بزرگ و خفن باشه یا یه دورهمی فامیلی معمولی، تو به هرحال ترجیح میدی که توسط یه اژدهای هفت سر جوییده بشی تا اینکه بری اونجا!

لزوما همه ی درونگراها "اجتماع گریز" نیستن اما معمولا این دوتا باهم ارتباط خاصی دارن! و اینطوریه که تو یه قرار با دوستاتو کنسل میکنی تا فقط کل روز بتونی توی تخت بمونی و سریال ببینی! دتس ایت!

کام عاااان، اینکه کسی دوس نداره توی جمع باشه، با تنهایی و موزیک گوش دادن و تو حال خودش بودن بیشتر حال میکنه دلیل بر "اجتماعی" نبودنش نیست اون فقط تنهایی رو ترجیح میده یا اقلا بودن با یه نفر که مثل خودشه...

سنگ از آسمون میاد، کرونا پا درآورده داره تو خیابونا میدوعه همه رو میخوره،طوفان میاد، وان دایرکشن دوباره برگشتن تشکیل بند دادن، آخرالزمان شده، هیچکدوم فرقی نداره!یه درونگرا همیشه تکست دادنو به تماس تلفنی ترجیح میده استثنایی هم وجود نداره.

تنهایی و توی تخت فیلم دیدن ببیشتراز سینما رفتن فاز میده.

80 درصد زندگی یه درونگرا صرف بحث کردن با خانوادش میشه. متهم میشه به اجتماعی نبودن خجالتی و بی ادب و هزارتا چیز دیگه بودن. یکم به خودتون بیاید همه قرار نیست مثل شما توی جمع خوشحال باشن!

باور کن من به کلیه ی راستمم نیس که عید دیدنیه، تولده، دورهمیه، عروسیه، من ترجیح میدم به معنی واقعی کلمه کاروزندگیمو درسمو کنسل کنم توی اتاقم بمونم و فیلم و سریال ببینم موزیک آیدلمو گوش بدم چرا چون اینجوری بیشتر حال میکنم. فهمیدنش انقدر سخته؟؟

و این واقعا گاهی تبدیل به یه مشکل بزرگ میشه، تو هزار بار پیش خودت تمرین میکنی که وقتی گارسون توی رستوران ازت سفارشتو خواست(بعداز اینکه بالاخره مجبورت کردن باهاشون بری رستوران) فقط چیزایی ک میخای به گارسون بگی و تموم اما به محض اینکه اون میاد تو لیترالی بدون هیچ دلیلی یا لال میشی یا دست و پاتو گم میکنی و این آغاز بدبختیته!

ساعتها نقاشی کشیدن، فکر کردن، کتاب خوندن، توی نت گشتن و داشتن دوستای مجازی مثل خودت، فیلم دیدن، اینا نه تنها هیچ انرژیی ازت نمیگیره بلکه بیشتر بهت انرژی میدع اما نیم ساعت توی یه جمع شلوغ بودن باعث میشه که تک تک سلولای مغزت نیمسوز بشن!

سروصدا، سروصدا، سروصدا! کام عااااان اصن باشه ما عجیب الخلقه ایم، ما از یه سیاره ی دگ اومدیم ولی ناموصن مگه سکوت چشه که انقدر چرت میگید چراااا انقد فاکینگ آلودگی صوتی ایجاد میکنید؟


______________________

اجتماع مال همه ست... همدیگه رو درک کنیم:)
دوس دارم نظراتتونو بدونم=)

بیشعور نباشیم !Where stories live. Discover now