4- Kısa? (M)utluluklar

21 2 0
                                    

Asırlar sonra geri döndüm millet~
Smut başlangıcı işaretlidir. Satır arası yorum yapmayı unutmayın, iyi okumalar...

Jimin hafifçe esnerken kollarını kaldırdı ve vücudunu gerdi. Kısa parmaklı, minik, tombul ellerini yumruk yaparak gözlerini ovuşturdu. Karnında bir ağırlık hissediyordu. Elini götürerek yokladı. Bu bir bacaktı. Jungkook'un bacağı?

Başını eğerek baktı ve siyah pantolonu gördü. Jungkook'un böyle bir pantolonu yoktu. Ardından yanına baktı. Yoongi buradaydı. Gitmemişti ve hâlâ uyuyordu. Jimin hafifçe tebessüm ederek önündeki güzel yüzü seyretti. Dün geceki o sarılışı ömre bedeldi. Hayatı boyunca kimsenin koynunda ağlamamıştı böyle.

Jimin kendini çok tuhaf hissediyordu. İlk kez yatağına, evine bir adam almıştı. Yoongi'yi anlamak zordu. Bazen çok nazikti. Bazen de bir o kadar kaba. Kafası ve duyguları birbirine karışıyordu. Zaten hayatı da pek düzenli ve tekdüze sayılmazdı. Hep karışık olmuştu.

Yoongi'nin minik bir yapısı vardı. Minik burun, minik dudaklar, minik kedi gözler... İnce ve zarifti, beli ve bacakları inceydi mesela. Sadece elleri ve ayakları Jimin'in minik tombul elleri ve ayaklarından farklıydı. Daha kemikli ve daha erkeksiydiler.

Hemen yanında duran ele götürdü elini ve ellerini karşılaştırmak için parmaklarını tam hizalanacak şekilde iri ellere yerleştirdi. Hafifçe kıkırdadı. Yoongi'nin elleri onun minik ellerine kıyasla kocamandı. Hem tatlı bir görüntüydü hemde Jimin'i üzüyordu. Hep elleri minik olduğu için onunla alay ederlerdi.

"Yaramaz adam. Ben uyurken neler yapıyorsun elimle?" Derin ve yeni uyandığı için boğuk olan ses konuştu. Bir süredir Jimin'i izliyordu. Küçük olan onun uyanık olduğunu farketmemişti.

"Ah! H-hiç. B-birşey yapmıyordum ki..." Jimin korkuyla sıçradı hafif, sonra elini çekmeye çalıştı hemen. Yoongi izin vermedi aksine parmaklarını minik parmakların arasından geçirerek sıkıca tuttu. Jimin'in yanakları allaşmaya başlamıştı.

"O yüz ifadesi de neydi öyle? Neden üzgün baktın ellerimize?" Sordu merakla.

"Y-yok, yanlış görmüşsündür." Kızaran yüzünü diğer tarafa dönerek geçiştirmeye çalıştı.

"Söylemiyicek misin?" Üzerlerindeki battaniyeyi köşeye çekerek attı. Boştaki eliyle de Jimin'in diğer elini tutarak yatağa bastırdı ve üstüne çıktı.

"N-ne yapıyorsun?!" Bileklerini kurtarmaya çalıştı. Üzerindeki üstsüz beden kalbine iyi gelmiyordu. Tanrı aşkına her gün yüzlerce insan görüyor bir kısmıyla da yatıyordu. Ancak hiç böyle beyaz bir ten görmemişti. Öyle çok kaslı da değildi ki. Neden böyle etkilenip tecrübesiz bakirler gibi heyecanlanıyordu keskin bakışlar altında! Daha önce yattın onunla zaten Jimin! Diye sakinleştirmeye çalıştı kendini. Belkide bu onun yatağı olduğu içindi.

"Kızardığına göre müstehcen hayaller kuruyordun ellerim hakkında. Yoksa dün geceki mesele mi? Beni Sevgilin olarak görmüyorsun gerçekten değil mi? Yoksa ellerimi tutup sevgilin olduğumu mu hayal ettin?" Yoongi Jimin'i zorluyordu.

"Hayır! Onunla alakası yok. Sadece eski birkaç anı geldi aklıma..." Yüzünü yana çevirerek dudak büktü.

"Ne anısı?" Bükülen dudaklara ve çatık kaşlara bakarak sırıttı. Jimin tatlıydı. Sinirli, nazlı bir bebeğe benziyordu.

"Ellerim küçük diye arkadaşlarım alay ederdi. O yüzden hüzünlendim biraz. Senin ellerin büyük ve erkeksi." Söyledi sonunda Jimin. Al işte Yoongi de onunla alay edecekti.

"Saçmalık! Ellerin oldukça sevimli ve iyi hissettiriyorlar. Ayrıca çok iyi masaj yapıyorsun." Avucundaki eli kaldırarak inceledi Yoongi. Jimin utangaçça onu dinliyordu. Dikkatle Yoongi'yi izledi.

İnnocent Bitch (YoonMin)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin